לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

על החירות הזאת


(לראות, לחוש, לנשום/ לדעת, ליחל, להכשל).

בוקר טוב.
פחות משבוע, ובכל זאת נראה שעברו ימים רבים מאז הפעם האחרונה שכתבתי.
אני חושבת שקורה לי מה שהיה ב"מר אל כאן אנה"- אני רואה דבר יפה בעולם,
וכדי שלא ייעלם אני מיד רוצה להנציח אותו, לכתוב אותו או להפריד אותו לתוך ממורביליה נישאת,
אולי במקום להניח לו להיות בעולם ולהרגיש את היותי חלק מהעולם בכך שהבחנתי בו.

אצל אנה זה היה שהיא הלכה עם פנקס תמיד,
וכשראתה משהו היא ניגשה לעובר האורח הקרוב ביותר וביקשה ממנו ,תכתוב לי את זה, גדול, בבקשה".
ואילו אני מדפיסה אמרות בפונט בגודל 100 ומחברת אותן ותולה אותן מעל השולחן של המחשב שלי במשרד,
או שולחת לחברים חידה: "מי אמר למי ובאיזו סיטואציה: להחזיק במקום נקי ויבש, לסגור מיד עם הפתיחה".
גם אלי עוברי האורח האלה יכלו להגיב ב"ילדה, מה את רוצה?", אבל במקום זה הם מגיבים, לא תמיד כמו שאני רוצה אבל גם לא באופן פוגעני, ומשאירים לי את המרחב לשחק בו, למקם בו את האבחנות שלי, להחזיק את הפנקס בטווח רואי.

אני משתמשת באלה כנקודת משען להפיק לעצמי מפגן פנימי, שבו גם אם אנשים לא מבינים את מה שיש לי להגיד בדיוק באותו אופן שאני מוונת, לפחות אכפת להם מספיק ממני בשביל לא לשבור לי את זה. מין נחמת תכנית-ב' שכזאת. ואיפה החלק שבו אני מבינה שאם אני רואה את מה שאני רואה או מבינה את מה שיש לי להגיד, אז זה שווה עבורי גם בלי העיניים החיצוניות האלה?
וואי, זה קשה.
נכתב על ידי , 26/3/2010 09:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)