לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

נקודה אדומה למטה משמאל


אני זוכרת שסיפרו לי על ניסוי שבו במעבדת שינה לקחו נבדקים, ובכל פעם שהם היו בשנת הREM שלהם (שנת החלימה הפעילה), הקרינו להם נקודה אדומה לקצה שדה הראיה. ככה הם יכלו לדעת שברגע שהם רואים את הנקודה האדומה אז הם חולמים, ואכן הנבדקים האלה חוו Lucid dreams, מה שנקרא "חלום צלול", שבו אתה יודע שאתה חולם ולכן יכול להשפיע על תוכן החלום.
החלק המאלף בדיווח על הניסוי הזה הוא, שאותם נבדקים, כאשר חלמו בהקיץ, התחילו להזות יחד עם החלומות בהקיץ שלהם גם... נקודה אדומה בשולי שדה הראיה.
(איזה פחד, לחשוב שאתה חולם, ולהרשות לעצמך לבצע שינויים, להתאים את המציאות למשאלותיך, ולגלות בסוף שהאשליה שלך שהכל חסר השלכות היא רק הזיה, ובעצם כל זה קורה במציאות).

אני כותבת עכשיו, כשאני כותבת, על דף משבצות ירוק. המובייל שלי שהכנתי לא מזמן הוא, כזכור, ירוק והחדר שבו אני חיה, לא החלק של המחשב אמנם, אבל שני קירות ממנו צבועים בירוק. אני תוהה אם אני אתחיל בשלב מסויים להזות ערפל ירוק בכל פעם שאתחיל לחלום בהקיץ. אבל זה משני אל מול הקטע שהדגשתי בירוק למעלה.
נכתב על ידי , 30/3/2010 12:48   בקטגוריות LE-AN, טנא מלא כוכבים, עושה לי מקום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)