לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

אסור אסור ומותר מותר, או: בקרוב אגיע רחוק


"שוב את עם אנרגיות של חיים ופנים אל העולם" הוא כותב,
ואני מפרשת במובן הצר- שיש לי תוכניות שהן לא בהיה.
(צודק. גם מתחת לפני השטח הוא צודק אבל את זה נעזוב עכשיו,
זה כמו עלה שביר ודק המתמוסס באור).

הלכתי אתמול לראות את התערוכה "יד שניה ממעצב" בנמל תל אביב,
ואחרי זה לבית הפתוח של המרכז האקולוגי העירוני "עץבעיר" במסגרת פסטיבל בתים מבפנים בתל אביב.
המקום בנמל, לאכזבתי, היה סגור, ומומלץ להרים טלפון לפני שמכתתים רגליים לשם.
"עץ בעיר", לעומתו, היה פתוח, ומרגש.
גם לי בא לייבש פירות (כל כך טעים)! גם לי מתחשק אריזה עם המילים "זרעי קיץ" על אחד המדפים בסלון.
אבל כרגע ארגנתי לי רק הרשמה לרשימת התפוצה, ואריזת רשת מפלסטיק עם רשת זבובים מתוחה עליה,
נראה מה ואיך יתקדם.

חוץ מזה שניה אחרי הדבר הנוראי שלי יהיה במוזיאון א"י בתל אביב כינוס פתוח בנושא הלשון העברית וספרותה (כולל הופעה בלתי פתוחה של רונה קינן), וגם יתקיים הכנס האקדמי בנושאים קהילתיים "סקס אחר" (כבר העשירי!) שהשנה הוא גם בתל אביב וגם בבאר שבע.

ותוך כדי כך אני אהיה חייבת חייבת כבר להביא איתי גליון ציונים מהאוניברסיטה ולהחליט אם אני קובעת ראיון בבן גוריון ואיפה עוד, כי כנראה שאני כבר מתחילה להתרגל לרעיון של להתחיל ללמוד אחרי השחרור מצה"ל.
את הדבר הזה עם המילים. אבל איפה? איפה? .

אז לא פלא שלא בא לי בכלל שתיגמר השבת הזאת ואני אצטרך ללכת לצבא ולהתכונן לדבר הנוראי שלי.
תחזיקו אצבעות שאהיה מרוצה אחריו כדי שאוכל להקדיש את עצמי לקראת כל השאר.

נכתב על ידי , 8/5/2010 22:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)