לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

מה שתופס אותי עכשיו


בעיקר דברים שקשורים לסקס.
החום הזה.

חלקי גוף המוזכרים בשירים, לפי ז'אנר
(ויה ויה)
העיגול של "צוואר" שלח בי רטט.

אני כבר שעה באוזניות, ברקע התכנית על אהבות שמחות של "ציפורי לילה מתפייטות",
אולי המדיה היחידה שאני מתמידה לצרוך בסופי השבוע, האינטרנט הזה זה משהו.

אבל בבוקר עם הסמרטוט והמגב אני עדיין רוקדת עם wakka chicka,
שהוא למרבה הפאדיחה אוסף מוזיקה ש(כאילו?) נגזר מפסקול של פורנו.
(הבאתי אותו מעונג שבת לפני יותר משנה, והוא הפך למוזיקת הנקיונות הקבועה שלי)

דרך ויה ראיתי גם את הארנק הישן הזה שנמצא בגומחה בקיר
(נפל מהכיס של השרברב לפני חמישים שנה)- ראו הפריט האחרון.

קשה לי להבין את השיפט הזה,
מדברים "חשובים" (קשרים עם עומק, מערכות יחסים, מורכבויות)
רידוד הכל לכדי כן/לא.
נראה לי שאני משאירה את עצמי בלעדַי אם לא נשארת הכמיהה.
נכתב על ידי , 6/8/2010 23:21   בקטגוריות צורך, צמצם נפתח - צמצם נסגר, דג ברשת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)