לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

את יודעת שאת הולכת לגור בעיירה שכוחת אל


1. כשיש כביש ראשי. אחד. וכל מה שמעבר לו נקרא "העיר העתיקה".

2. כשכל הרמזורים על הכביש הראשי הזה ממוספרים. ומספר 1 זה הרמזור הראשון שנתקלים בו כשמגיעים מתל אביב.


איך זה לגור בפעם הראשונה מחוץ לבית, עם שותף/ה, כשיש עומס של דברים לעשות? רע, נכון?

ואם חברים מציעים לי לבוא לגור איתם, והם היו השותפ/ה האלה? זה יותר טוב או יותר גרוע?

קשה לי להחליט.

 

אני פוחדת לחפש את המשפחה בשותפים אחרים ולא למצוא ולהשאר בודדה בדירה בתחושת נוודות במרחב.

אני פוחדת למצוא את עצמי מחפשת את המשפחה בחברים שלי ומתאכזבת ונותרת למעשה בלי אלה ובלי אלה.

אני פוחדת שלעולם לא אצליח שלא לשעתק את היחסים המשפחתיים שלי עם מי שזה לא יהיה (והם הלא בכלל לא רצויים).

אני פוחדת שהלימודים יהיו מדכאים ולא יהיה לי לאן לצאת החוצה מהחדר שלי כי החוץ יהיה חלל מאַיין (כמו שבבית שלי כרגע)

אני פוחדת שאופי השותפים יקבע את התחושה בדירה ולא האופי שלי.

אני פוחדת מאלף דברים וקשה לי להיות אופטימית בקשר ליכולת הטבעית שלי להיות מקסימה ומוקסמת.

 

פחד פחד פחד.

נכתב על ידי , 16/8/2010 13:18  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)