לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

Your congatulations


אני קוראת שוב את "מילים הורגות" שהבטחתי לשלוח לMJ בדואר.

אני מחפשת עותק בחנויות משומשים (הייתי בשתי חנויות משומשים בבאר שבע! אין שם. בתל אביב הייתי עסוקה מדי בחבריות ולא הספקתי לחנויות המשומשים), וכשאכנע אם עוד לא אמצא אקנה אחד בסטימצקי ואשלח. אבל בינתיים אני קוראת את העותק שלי (הנה כאן יומן קריאה שהוא הדבר הכי קרוב לתוכן של זה שיש על הרשת). ושוב נתקלת בכמה דברים ממש מוכרים וכל מיני אסימונים זוכרים להיגבות (הם כב נפלו מזמן אבל הגיע הזמן להשתמש בערך שלהם, לפעמים),

 

אהבתי במיוחד הפעם את הסעיף של "שימוש במבנה של סיבה ותוצאה" כאשר החלק של הסיבה תלוש מהמציאות ומשמש כתירוץ קלוש לתוצאה. 

את ההדגשה שההתנהגות הפוגענית לא תלויה בהתנהגות של הנפגעת אלא באישיות התוקף, ושאין שום דרך התנהגותית להמנע לחלוטין מפגיעות על ידי התאמה לרצון התוקף, משום שהוא רק יהיה מונע לחפש עוד הזדמנויות ואמתלות, בשל הצורך הזה שלו למצוא פורקן בתקיפה/לאושש את עליונותו.

 

זה כואב.

 

וזה מתחבר אצלי עם ההכרה הזאת שהבאתי איתי מפולין (כאן ב-1), שאם גם ככה שום דבר לא הולך לרצות את הצורר,

אז עדיף כבר לחיות את החיים האותנטיים שלי ולא איזו גרסה חיוורת שחותרת לרַצות כל הזמן.

 

או במילים אחרות, מה ששרתי במקלחת אחרי הפעם הראשונה ליום זה שאבא שלי מצא פגם במשהו שעשיתי או אמרתי,

לא משנה מה ובמה, אני כבר לא זוכרת (גם הוא לא) אבל הדפוס מאוד ברור:   

 

לינק עקמומי ליוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=mWW9mF7PAFE 

מילים

 

אני לא בסדר. כי הוא מוצא בי פגמים, לא כי אני לא בסדר.

וחוזר אל מסקנה א'.

 

אוף.

נכתב על ידי , 13/11/2010 18:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)