לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

קצר


יום רביעי היה נורא. נורא ואיום.

משמונה (08:00) עד רבע לעשר (21:45) הייתי באוניברסיטה, וכל אותו זמן התקיימו לימודים.

לא רק זה, אלא שמשני שעורים בני שלוש שעות יצאתי שעה לפני הזמן כדי להספיק לשעורים אחרים שהתנהלו באותן שעות.

איפה המפצל כשצריכים אותו, הא?

 

ודווקא שם באמצע פתאום היה זיק של עניין גדול ודווקא זה היה אחד השעורים שמהם יצאתי,

מקווה להשלים מתוך הסיכומים אבל משתעשעת ברעיון ללכת לשעת הקבלה בשביל השעה החסרה הזאת,

פוחדת פוחדת פוחדת למשוך תשומת לב למשוך אש. אני פוחדת פוחדת פוחדת לחשוף מה שחשוב לי,

שלא יהרסו לי את זה, נזהרת כמו על סרט צילום מהשמש לפני הפיתוח.

(אולי באוניברסיטה יש להם תהליך פיתוח על אמת, שאני לא צריכה כל כך לפחד?)

 

ולכן היא לא באה, ההיא, ללבב לביבות.

לבד ליבבתיהן היום (במגבלות הקולינריות שלי, כמובן. שכחי מתפ"א ובטטות)

וגם אפיתי במקום לטגן, וכך הכתרתי את עצמי באליפות הדבקת לביבות לתבניות תנור למרחקים ארוכים,

הכל נדבק לי וסרב ובסוף בי נשבעתי שאכלתי מהנייר אלומיניום מתוך עיקשות. אבל היה כיף.

 

וזהו. מחר בוחן במחשבים ואני לא יכולה לכתוב קוד יפה וגם קוהרנטי וגם חף משגיאות גם אם חיי יהיו תלויים בזה,

ובטח שלא אם כל מה שעומד at stake הם רק הציונים שלי. אבל אני רוצה לגשת לבוחן הזה (הוא לא חובה) ואגש לבוחן הזה.

רק לכבות את ההתמכרות הזאת כאן...

נכתב על ידי , 2/12/2010 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)