לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

בלעדייך אני חצי בנאדם


א. מה נהיה אתכם, שמצאתי שערה לבנה ואפילו עובדיק לא מאחל לי מוות נעים בקרוב, ביץ'? 

ב. משהו משונה עובר עלי. 

באים דווקא יותר אנשים, ונעים לי איתם,

ואז הם הולכים, או אני הולכת,

ואני נשארת לבד ולא נודע שבא אל קרבי. 

ג. צלצלתי לש' ושאלתי אם אני יכולה לישון אצלן כי אני לא רוצה להיות לבד בלילה. 

היא שאלה שאלות מכוונות כדי לנסות להבין מה חסר לי ואיך מרגיש לי להיות לבד 

ולמה דווקא להתחבק בלילה זה מה שאני רוצה לעשות ומוכנה להזמין כל מיני אנשים לשם כך.

אמרתי לה שזה כבד ומהביל וחם. ואז נזכרתי שבדיוק לפני שבועיים החלפתי שמיכה: 

הוספתי שמיכת פוך שקנה ההוא עם הקראוואן, שאפשר להכנס בה שניים מתחת לאותה שמיכה בלי לקפוא,

והורדתי אחת השמיכות הכבדות שלי, כי כבר לא צריך אותה לחימום. 

שכחתי שוב שבלי כובדן של השמיכות הנחמה מתנדפת ממני מהר יותר.

ג. אבל עד כדי כך, להיות צל נידף של עצמי? 

ד. תרגישו טוב, כולכם וגם אני חיבוק עצוב.

מחר אני הולכת לפגוש גור חדש של בני אדם, שרק נולד בסוף השבוע.

חיבוק

ועכשיו אני הולכת להוציא את השמיכה הכבדה הנוספת שלי מהארון שבו היא תקועה. 

 

נכתב על ידי , 28/1/2014 22:30   בקטגוריות מה שמגע מביא, העיקר הבריאות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)