לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

כבתוך מצודה עתיקה.


איך אתעורר משנתי ואין בלבי אמונה. 

 


 

הפסיכולוגית: איך קוראים לך באייקון?

צנצנת. למה שלא יקראו לי כך? זה השם שלי...

 

איך ג' קורא לך? 

צנצנת.

מצחיקי? החדש? 

צנצנת. 

 

תגידי, יש הבדל בישויות בין רותם לצנצנת?

דמעות. 

אני שונאת את השאלה הזאת. כי "אני לא יודעת את התשובה עליה".

זה שקר. אני שונאת את השאלה הזאת כי היא שאלה אסורה.


ורד לב אולי התאבדה החוצה. 

אבל ההיא שקראו לה רותם התאבדה פנימה, נגנזה. 

 

2001: 

הישרדות (שיר של יום רע במיוחד)


אנוש שבך היה רוצה לצרוח 
חיה פוחדת שמא תתגלה 

אנוש שואל לוכל לשוב לבטוח 
חיה מתרה: גם המוכר- משלה. 

אנוש משך את הניצרה החוצה 
והחיה ממאנת עוד לזרוק 

ובין אלף רסיסי החידלון 
חיה תתן לרגע לחמוק.

הפעם הבאה שראיתי אותה היתה רק שנים אחר כך.

 

2008:

הנסורת פוצה את פיה

 

"לא, זה בסדר" הוא שקר קהה שאתה אוחז כנגדי ומסובב.
מה לך מהגוף הזה,
כשרצוני ואני מתגוללים בצד כאחרוני החידודים? 

 

 

וגם כשאני הולכת בעולם וההיא מסתכלת מאחור דרך עיני, 

החיה יודעת לכפות את החוק הבסיסי: לא להיראות.

 


אני מתחמקת: 
אני חושבת שבסך הכל לכולם יש דרכים שונות להתייחס לעצמם לפי הסיטואציה. 
היא אומרת: 
את יודעת, ראיתי לרגע את הכאב שהשאלה הזאת הסבה, את המקום הלא בטוח ההוא, ואחרי זה אספת את עצמך והחיוך חזר

מה אני יכולה להגיד לה על זה. 
נכתב על ידי , 17/12/2014 12:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)