לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

כבר כמה ימים שאני מנסה להכריע


לפשר ולנסח באופן שיתקבל על דעתי היטב היטב

וישקף גם את האמת וגם את מה שאני רוצה להאמין בו:

שאני אוהבת את המכונף.

 

נדמה לי כאילו האהבה שלי אליו היא נסיבתית, עדות שמועה-

כולם רואים אותה חוץ ממני.


 

פגשתי היום בצבא את האיש מכאן.

התרגשתי לראות אותו, ונראה שגם הוא,

וחסמנו את הכניסה לחדר האוכל, זה מול זה, מופתעים

שאלתי מתי ניפגש לדבר והוא אמר, נתחיל בטלפון, זה מורכב.

 

אחר כך הסתובבתי עם חיוך קטן של חיבה ישנה שנתעוררה

ועם השאלה למה בעצם אני לא מרגישה בדיוק אותו דבר עם המכונף כל הזמן

ואני חושבת שמשהו בי מנחש[1]: גם בגלל שזה כבר שנים

מורכב. 

 

אתם מבינים, יש את הראש שלי, שבו אין יותר מדי תחומים אפורים [2],

ויש את המציאות, שהיא מורכבת.

באופן כללי, כשאני לא מכירה אנשים באמת,

יותר קל לי לסווג אותם לשחור ולבן (לפעמים בתנודות), ולפטור אותי ואותם בזה.

אבל כשמשהו הוא ארוך טווח עד כדי כך, אני מגיעה לאי הנוחות הפנימית שלי להתמודד:

זה מורכב, לעזאזל.


 

גם אצלו קשה המורכבות, אבל אחרת.

בכל תנודה כזאת הוא מרים הגנות, ועכשיו

כבר יש משהו שגם הוא פרקטל קטן

ראי של הים-יבשה שלי.

 


[1] בואו לשם הדיון לא נעלה את האופציה שאני לא אוהבת אותו, טוב?

[2] לא התכוונתי חומר אפור! חומר אפור יש! אתה שם, חושב שלא ראית אותך מגחך מתחת לשפם?

נכתב על ידי , 17/7/2008 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)