לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עונות


רציתי לומר: אני חושבת פחות ופחות על הדמויות שיש להן כינויים בבלוג הזה.

ואז אמרתי לעצמי: מה הפלא, צ'. הרי את הכינויים בבלוג הזה נתת בתחילת הכתיבה בו,

וזה היה כבר מזמן מזמן. איך בדיוק זה מפתיע אותך

שאת חושבת פחות על המתעלמת, המתחתנת, התלתלים, הלמות הלב.

 

ובכן,

היום זה מפתיע אותי לרגל זה שבשבוע האחרון יוצא לי לחשוב די הרבה על המכונף

כלומר, לא הרבה, אבל המעט שכן הוא משמעותי, צחקנו בטלפון זה אל זו באיזו הזדמנות,

וחברה שישבה לידי אמרה "נשמע כיף" על האינטראקציה, ומצד אחד זה נכון, כתמיד,

ומצד שני אני מתחייכת ונחמצת בו זמנית.

 

אתם מבינים, אחותי התחתנה. הסתכלתי בתמונות שלה בפייסבוק,

תמונות מהשנתיים האחרונות, שלה מחייכת, והוא (הבחור שלה) לרוב נמצא איפהשהו בתמונה.

לא שמתי לב לזה קודם כל כך, עד כמה הוא נמצא בתמונה.

 

וקלטתי שכבר כמה שנים טובות אני לא רואה אף מועמד ושום טעם בחיפוש הזה,

שאני באופן מוזר חיה את חיי כאילו כבר התחתנתי-

עם הנוכחות וההעדר בו זמנית. לא מעוקצו ולא בלי דבשו. 

 


 

קשה לי להסתכל על זה, אז אני מסיטה את המבט, אומרת את

הדברים האחרים שגם הם נכונים.

יש אנשים שברגע שהם נכנסו לחיים שלי נהיה להם כאן כינוי.

וחלקם אנשים שנהיה להם כאן כינוי בדיוק מהסיבה הזאת:

האיש של החוטים, ת'.

למרות שהם לא רוצים להיות בני זוג שלי, 

הם דוגמה לאנשים שמבהיקים אלי מתוך העולם,

אנשים שהאינטראקציה איתם יקרה, בתווך המיוחד של השיח.

אבל תוך כדי שאני כותבת את זה, זה כבר נשמע לי כמו רומנטיזציה.

רוצה את זה חי.

 

אני מתגעגעת קשות לתחושה הזאת,

החוסר מרגיש כמו שגרגרי המלח בצנצנת שלי נדבקו לדפנות וצריך לגרד אותם בכף

זו התחושה, היא פירורית ועיקשת, יש לה צליל צורם והיא מכאיבה בכל רמז של שרטת שבאה איתה במגע.

(יבש לי גם בגרון).

 


אני נלחמת בדחף לחתום כאן במשפט מנחם של הפי-אנד,

לשתות מים ולהעמיד פנים כאילו דבר לא קרה או נחשב או נאמר,

להעביר את הטקסט הזה לטיוטות או לרפרשו כליל.

נכתב על ידי , 15/7/2012 15:15   בקטגוריות כנפיים קצרות כשל הבז  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמו כן


בזמן המלחמה הקרה האמריקאים תפסו מרגלים רוסים על ידי זה שנתנו להם לבצע מטלת סטרופ עם מילות צבע כתובות ברוסית.

מי שלא ידע רוסית, ביצע את המשימה באותה מהירות בין אם המילים היו בעלות משמעות או אקראיות.

קריאה בשפה הרוסית פגמה בביצועים במשימה (הנה העמוד העילג בויקיפדיה העברית בנושא).

 

האם אפשר להאשים אותי בכך שאני קוראת לא נכון את הבאנר הזה, כל פעם מחדש? קריצה 

 


זו הרי מילה שיש לי עבורה תבנית מילה כל כך חזקה, אולי שניה ל"צנצנת" ולכמה מילים כמו "אמא" "בית" ו"במבה".

נכתב על ידי , 3/7/2012 13:32   בקטגוריות כנפיים קצרות כשל הבז  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אההה!


לא בכל יום פוגשים את המצב שנמצא במילון לצד המונח "עומס יתר":

"

שלום, X? מדברת רותם מההפקה של החתונה של <המכונף> <ואשתו>.

רציתי לוודא את הגעתכם. כן? תודה. כמה מכם יבואו? תודה רבה.

שיהיה לכם ערב טוב!

"

עצבני





קריצה

זה מה זה מציל את היום הזה מלהיות יום של no-news.

בכל זאת אני שמחה מאוד שלא התנ(ו)דבתי לשום דבר גרוע מזה (קישוט עציצים וכו').

נכתב על ידי , 25/4/2011 19:13   בקטגוריות כנפיים קצרות כשל הבז, מילון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)