לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט מפורש על [0] כוּס [1].


זה הכל התחיל מהמורה לפיתוח קול.

בשעור האחרון שלי הגעתי כמעט שבורה, אחרי יום איום בצבא, ואפילו אחרי שאבדתי בדרך,

דבר שתמוה במיוחד בהתחשב בעובדה שהיא גרה בקצה הרחוב שממנו עבר המכונף דירה בשנה שעברה. 

היא התחילה בתרגילי הרפיה, כולל מבוא הצוואר ואיזור מערות האף .

אבל איפהשהוא בצליל הרביעי שלי היא הפתיעה: "אני רוצה שתכווצי את השרירים הטבעתיים".

הרמתי עין אחת פלוס גבה למתקדמים אליה, אבל היא ידעה מה היא מבקשת.

"איבר מין סגור." היא חזרה, אני חשבתי "להלן שירה אנאלית לכם", וקפצתי.

"אבל בנשימה תשחררי, כן?" היא וידאה את הבלתי ייאמן והמשיכה הלאה.

ואחרי זה כל השיעור התנהל במאבק על מידת המתח בגוף.

שחררי, היא אמרה. שחררי את יד ימין הסגורה לאגרוף. שחררי את יד שמאל שהאצבעות בה מתוחות.

שחררי. שחררי.

רגע השיא מבחינתי היתה שהיא ביקשה שאשיר בשפתיים משוחררות יותר.

המורה, את לא רואה? אלה שרירים טבעתיים ואלה שרירים טבעתיים. קשה לי להפריד ביניהם.

בסוף השיעור קבלתי בפניה: נתפסה לי כף הרגל.

והיא חייכה ואמרה: כן, את מפַצה הרבה.

ואני חשבתי: נכון, ומצאתי בסוף איזה שריר שלא גלוי לעיניים שלך ושם השארתי את המתח.

ובכל זאת בסוף השעור היא אמרה שהפתעתי אותה לטובה. מה שגורם לי למתח נוסף ביני לבין השירה הזאת שלי:

מה מנצח, תחושת הזרות שנובעת מהטכניקה החדשה הזאת, או הפידבק החיובי?


בינתיים ה[1]כוּס הקפוץ נראה לי כמשל לכל העניין הביצועי הזה.

אולי בעוד מקומות, כדי לבצע היטב אני צריכה להשתחרר נורא אבל לקפוץ דווקא שם?

אוף.


[0] מכיוון שאני יודעת שאני אשתמש ב[1] כfiller בכל רגע של מבוכה, הרשו לי להגלות אותה להערת שוליים ולהעלות אותה באוב בכל רגע נתון: [1]

[1] סליחה

נכתב על ידי , 30/5/2009 18:31   בקטגוריות אקסטרפולציה, מה לא בסדר בתמונה, עכשיו תלמדי לאלף הרגלים, צמצם נפתח - צמצם נסגר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערב הקמתי אוהל בסלון.


לא מטאפורית.

אוהל ארבעה, מאלה שעולים ממש כמו מבצע בהום סנטר.

 

האוהל הזה הוא הצעד הראשון שלי לפסטיבל בשבועות.

לפני כמה שנים הייתי בכזה עם המכונף.

השנה אני מנסה למצוא את האומץ להגיע שוב, הפעם לא תחת חסותו אלא בעצמי.

זה מכיל המון בחירות שמפחידות אותי, ולא כל הפחדים שלי דביליים.

אני חוטפת צרבת מהם (ראו המשפט בראש הבלוג)

לכן, בהתאם, אני מחפשת לי תירוצים.

 

התירוץ הראשון היה שאין לי אוהל. עכשיו יש ואני גם מסוגלת להקים אותו.

(אמנם לא לבד, אבל זה פסטיבל, חייבים ליצור קשר עם אנשים מתישהו,
שלב בניית האוהל יכול להיות מתאים ככל שלב אחר).

 

זה מחורבן רגשית אבל יקר לי מאוד שאני מעמידה את עצמי בפני הפחדים הפחות מוחשיים,

אלה שבדרך כלל החור שלהם נסתם כי לפניהם מגיעים פחדים קונקרטיים כמו "אין לי אוהל".

 

לא, לא בטוח לי עדיין בכלל ללכת לדבר הזה.

ואני לא אלך עד שלא אהיה לפחות חצי בטוחה.

נכתב על ידי , 25/4/2008 22:33   בקטגוריות אגד מדבק, תירוצים, צמצם נפתח - צמצם נסגר, מה לא בסדר בתמונה, חייבים-לעבור-בִּפְנוֹכוֹ  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



yeah, right


צ' והבחור החמוד מהמשרד מתבכיינים על החורף.

בח"מ: כשהייתי קטן, לא היו לי מטריות טובות, רק כאלה (מצביע על מטריה "חד פעמית").

צ': וואי, איזה אמהות רעות היו לך!

בח"מ (ממשיך לדגמן אומללות): ...

צ' (בשוק): אתה שמעת מה אמרתי כרגע?!

בח"מ: כן, you are so gay oriented!

נכתב על ידי , 2/12/2007 20:21   בקטגוריות מה לא בסדר בתמונה, שיקסע, צמצם נפתח - צמצם נסגר, הכל בסדר, mind the gap  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)