לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: (). לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

וכבישים שבים בלי הרף / לבדם כסוס בלי רוכבו


אורגזמה חצתה את דרכי הלילה, כבליל סימני קריאה, הופיעה וחלפה כמו האור הכתום בכל הרמזורים בבת אחת בצומת שחולפים בו במהירות בשתיים לפנות בוקר.  

אור כלשהו חדר מהכביש אל החדר, והוא שרטט, בחיוך מתוודע ורך, באצבעו את הגומה המעמיקה שלי, מזכיר לי להעריך את האנשים שמעריכים את ההתרגשות שלי.  

בבוקר עוד היה בי שמץ מן החיוך הזה, אני אוהבת את הזוהר שהוא משרה עלי, כמו כלי נחושת ממורט, מזה זהרורים. מרצדת.

 


  

אזהרת טריגר: איכס בחלק זה של הטקסט.

אני נאלצת לכתוב את זה בתקווה שיעזור לי להשתחרר.

 

 

 

בפעם הקודמת שנסעתי בטרמפ מבאר שבע הביתה, נסענו ארבעה: נהג, שתי טרמפיסטיות וטרמפיסט. 

בדרך היתה שיחה שהזכירה קצת את המשחק "מי מכיר".

נהג: אה, אתה מהפקולטה ל-Y? מכיר את הלסבית?

צ, בסרקזם: יש רק אחת?

נהג: ממשיך לשוחח עם הנוסע עד שהם מבינים במי מדובר וממשיכים לתאר את יופיה השונה והבלתי מושג.

נהג: ואת מיכל, אתה מכיר?

נוסע ונהג, מחליפים עוד כמה משפטים עד שמצליחים לבודד את המיכל האמורה.

נהג: עם הגומות. אתה יודע מה אומרים על גומות... מצחקק. בנות, אפשר לרגע להיות שוביניסטי.

צ': לא.

נוסעת שניה: אנחנו נסתום את האוזניים

נהג: גומות - זה בשביל שיהיה מקום לביצים.  

צ': אה??!עצבני?!אה?

אף אחד מאנשי האוטו לא מגיב.

נהג: הייתי איתה. מטעמי צנעת הפרט אני לא אפרט.

~אחרי שהות של חצי שניה~

נהג: היה כיף. זהו.

 

א. אייייייכס!

ב. זה לא שוביניזם. זה סקסיזם.

ג. אתם מבינים?

כל הבחורות ביקום קיימות עבור הבנאדם הזה רק במונחים של האם הן זמינות עבורו מינית.

וכל התווים היפים ביקום מתעוותים עבורו לכלל פונקציה שהם ממלאים במהלך המגע המיני, ולא משנה אם זה בכלל ייתכן פיזיולוגית או לא.

ד. קשה שלא להחזיק בתמונה המנטלית הדוחה להפליא הזאת: כדי שיהיה מקום לביצים סובל.

ה. מורן שאילתא, שמעת? התחקיר שלך היה מיותר

עכשיו אני יודעת מעבר לכל ספק מה הסיבה האבולוציונית לגומות-חן יאק.

ו. איכככככככס! אני מצטערת עבור המיכל הזאת שהוא נקרה בדרכה ומאחלת לעצמי לעולם לעולם לעולם לא להיות בקרבה אינטימית עם מישהו שיש לו אפילו קמצוץ מהגישה המצמצמת והדוחה הזאת (אני לא יכולה למצוא לזה מילה אחרת מ"דוחה", אבל זה פתוח לתחרות בתגובות אם בא לכן לעזור לי).

ז. אני מתביישת בסצינה הזאת כמו שרבות מאיתנו מתביישות בכל הטרדות הרחוב שהן מנת חלקנו המקרית, התמידית.

אני בטוחה שהאדיוט הזה שכח את הבדיחה האומללה שלו רגע אחר כך, ואני לעומת זאת עוד מתחלחלת כשאני רואה יפה עם חיוך גדול על הדשא באוניברסיטה בדרך משם לפה. "זה כדי שיהיה מקום לביצים". חולפת בראש שלי המחשבה+טריגר חזותי רגעי.

מי יתקן את הנזק של האדיוט הזה. איך כולנו מכילות את כל הסחלה (למדתי מילה חדשה) הזה.

ח. על בלוג עדויות הטרדות הרחוב "הכצעקתה", שמעתם?

ט. [תוספת מאוחרת] התהלוכה והעצרת נגד-נגד (נגד אלימות נגד נשים) נערכות השנה בחמישי הזה בערב בתל אביב. אני אאחר אבל אבוא. בואו גם אתן ואתם.


 

זו בצד זו אני מניחה את הסצינות האלה, שוקלת אותן זו מול זו.

 

אני לא יכולה ולא מוכנה לתת לאדיוט הזה להפקיע ממני את הגומות שלי.

בהחלט אשמח לתזכורות מהסוג שבקטע הראשון, לרוך ולזוהר ולעדנה. אמן.

וכיוון שכך:

 

 


 

 

אורגזמה חצתה את דרכי הלילה, כבליל סימני קריאה, הופיעה וחלפה כמו האור הכתום בכל הרמזורים בבת אחת בצומת שחולפים בו במהירות בשתיים לפנות בוקר.

אור כלשהו חדר מהכביש אל החדר, והוא שרטט, בחיוך מתוודע ורך, באצבעו את הגומה המעמיקה שלי, מזכיר לי להעריך את האנשים שמעריכים את ההתרגשות שלי.

בבוקר עוד היה בי שמץ מן החיוך הזה, אני אוהבת את הזוהר שהוא משרה עלי, כמו כלי נחושת ממורט, מזה זהרורים. מרצדת.

 

נכתב על ידי , 22/11/2010 16:45   בקטגוריות (), אגד מדבק, המבדיל בין קודש לחול, עושה לי מקום, רוך  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסע עם שם (אף כי אינו ידוע לי עדיין)


[תחילת ההפך מ"מסע ללא שם" שציטטתי כאן, מגולדברג]


והנה עיני ניבטות מחלונות רבים
שברי מראות רבים מחזירים אלי את דיוקני.
החשמליות הומות אלי, וחולפות על פני עדיין.
ואל הגשם איני רוצה לִשעות-
פן אגלה שהוא עדיין אינו מרטיב אותי.


אולי זה כך ממש ואולי עיני נפקחו לראות פתאום
בכל מקום - הד.
במוזיאון, בקישורי מרשתת,
בספרים, בשירים, במפות הכוכבים.



"רעיונות הם כמו נשימה; הם גם כמו ילדים, ואם אני לא עושה אתם כלום, הוא מרגיש שהם ננטשו.
החשש הגדול שלו מתייחס לילד שננטש או לרעיון או הערה שננטשו, או למחווה מבוזבזת של ילד."

[ויניקוט, "עצמי אמיתי, עצמי כוזב", עמ' 142]



יחידים ומיוחדים, שהם (שאתם)

רבים מאי פעם מסכימים ללוות אותי במסע הזה.
הולכים בעקבות הקישורים שאני מספקת, ושבים אלי,
כמו נשימה.
אני מרגישה נטושה ומבוזבזת הרבה פחות.
תודה.
נכתב על ידי , 6/3/2010 11:55   בקטגוריות דג ברשת, ואני&catdesc= מי אני? מה אני?, (), אגד מדבק, מה שמגע מביא  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך אתם לא מספרים לי דבר כזה?


(מה מה? תפוח אדמה! אבא שלי אומר שזה היה היום בעמוד הראשון של העיתון הראשון).

אז זה דבר שלגמרי .

ומאידך, האיש של החוטים בכלל אין לו קצה בשבילי (אולי יום אחד).
אני אוחזת במקום זה בקצההּ של אכזבה
על משהו שכבר נהיה יקר לי.

מעולם לא היה לי עצוב יותר לשמוע "תודה שאת מבינה".

וגם זה יעבור, ובינתיים היה לי עונג של תקשורת קצרה.

אני שמה לב שהיום הקוים המפרידים נמצאים במקום אחר מכרגיל ביחס לתוכן הקטע,
מעל המסקנה, כמו הקו בין התרגיל לתוצאה על מחברת משבצות.
כמו מסכמת לי כמה-כמה.

יוצא לי חיובי.
נכתב על ידי , 23/12/2009 20:46   בקטגוריות (), wish list  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)