לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

וואו.


לילד הזה לא פיללתי.

יום שלם התהלכתי וזמזמתי לעצמי:
Anita's gonna get her kicks tonight
[כדאי לפתוח את הקישור, בחיי]

ומי לא באה? השחקנית הראשית.
לא הצלחתי להביא את עצמי. לרצות, או בכלל.
אבל אני באמת לא יודעת לחמול על עצמי מספיק לעשות פוס משחק.
בשיניים ובציפורניים, במקל בסרגל מה שבא ליד,
ומה שיהיה יהיה ואחרי המבול.
נכתב על ידי , 9/8/2010 23:18   בקטגוריות אגד מדבק, קוסמת אכזבות, פאטאמורגנה כעת, יורים ובוכים, חוזה&catdesc= איפה יש פה תהווווום?  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רוצה להגיד


שמה שהיה הוא בלתי נמחה, נצחי ובוטה כמו כתם של שמן על ספר.

מה שהיה אטום ולבן הוא עכשיו שקוף ומופז, 

מאפשר להציץ בגניבה לדף הבא, בכתב ראי.

 

עוד אני רוצה להגיד,

שאני לא יודעת על מה אני מדברת.

נכתב על ידי , 11/5/2008 19:30   בקטגוריות פאטאמורגנה כעת, מילון, עיניים גדולות, פואטיקה להמונים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאת יושבת עם בדיחה


אחרי האוכל אתמול, התרווחנו מול השולחן.

אני מחממת את הידיים על כוס תה שמכיל רק-לימון-בבקשה,

והתלתלים [1], נשענת על מסעד הכסא בתנועה של חובב יין,

שותה מכוס זכוכית שקופה מים רותחים בלי כלום.  

 


 

[1] ששני הורי הוריה נולדו (באמת!) בפולין.

נכתב על ידי , 9/1/2008 06:22   בקטגוריות עם חברים כאלה..., פאטאמורגנה כעת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)