לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מפנה מקום לנשום


התנועה הזאת מן האניגמטיות גורמת לי לאבד חלק גם מהאנונימיות שלי,

וגרוע מכך, של החברים שלי.

למרות ששאלתי במפורש אם מותר לי לכתוב את מה שאני כותבת וקיבלתי תשובה חיובית,

אני עדיין מרגישה כמו אאוטינגרית (זה כמו שטינקרית רק עם אינטרנט).

אבל במקרה הזה, ולא רק בגללי, אי אפשר שלא. זה חשוב מדי.

 


קצת לפני ה"דרס-אפ!" הראשון שהייתי בו,

כשהמכונף ואני היינו באחד מפרקי הoff של מערכת היחסים,

הוא שלח לי יום אחד קובץ וורד קטן שכתבה חברה יקרה שלו [1].

 

מפנה מקום לנשום2.doc

 

בשיחת טלפון הוא אמר:

זו טיוטה,

ובעדינות, אתך ואיתו.

אבל תקראי את זה.

 

קראתי.

ואז קראתי שוב.

 


 

הקובץ הזה, מה שכתוב בו שינה את החיים שלי.

הפיל כמה דברים למקום, הסיט אחרים מהדרך.

 

גרם לי להתרגש כל כך מהכנות ומהפשטות של מי שכתבה אותו.

לאזור אומץ לגשת אליה בדרס אפ ולהציג את עצמי,

היה אולי אחת ההחלטות היותר מוצלחות של העשור הקודם.

היום אני גאה להיות חברה וחלק מהקהילה שלה,

קהילה שנפגשת ונוגעת ומסתכלת בעיניים.

שמעריכה ומדברת ומעודדת-

לחיים של אמת.  

 


 

"מפנה מקום לנשום" עלה בשבוע שעבר לארכיון הפנזינים הישראלי.

אפשר להוריד ולקרוא אותו בקישור שלמטה,

ואניח קישור גם בצד הבלוג.  

מפנה מקום לנשום

זו כבר לא טיוטה, ובעדינות, אתכם ואיתו,

אבל אני ממליצה באמת שתקראו אותו.

  


  

[1] אז כן,

את יקירתי מיכל ואת החיבור המחודש לקהילה נתן לי במתנה המכונף.

וכל פעם שאני נזכרת בעובדה הזאת, אני מתקשה לשלב אותה לתוך כל היתר.

אבל זה בסדר-

כבר "מותר" להגיד ולחשוב את זה: היא לא חברה שלי בזכותו, ואני לא שייכת לקהילה הזאת בזכותו.

מותר שאנשים יתווכו דברים נפלאים בחיים שלך, ושלא תהיה להם יד בזה אחר כך. אפילו כשזה המכונף.

נכתב על ידי , 18/2/2011 20:59   בקטגוריות lucky, חייבים-לעבור-בִּפְנוֹכוֹ, רגעי קסם  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נר


יש הרבה עדויות מכל מיני כיוונים,
שאחד הדברים שהכי יכולים לעזור לאמץ את השקט שנדרש בשביל להתחיל להכיר את עצמי, 
זו מדיטציה, או דרך הירגעות טקסית אחרת.


"מושא המדיטציה יכול להיות כל דבר, דמות של קדוש בודהיסטי, מחשבה או שלהבת נר", כתוב (פחות או יותר) בספר,
וכשקראתי את זה הרגשתי לרגע דווקא את התגובה ההיסטרית שלי, מאוד לא קרוב לרגיעה:

שלהבת נר?

זו הפעם הראשונה מאז גיל 16 או 17 שנזכרתי,
שכל ההתחלה של הסיפור עם הבנזונה התחילה מ"מדיטציית חושך", שכללה גם נר דולק.
אחר כך חושך, טקסי, ומה שעכשיו אני כבר מזהה כזוועה אישית, טקסית.


בא לי להדליק נר ולבהות בו, אבל אני פוחדת. 
נכתב על ידי , 7/8/2010 19:48   בקטגוריות אגד מדבק, רגעי קסם, עושה לי מקום, מלח מים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב, זה מתחיל (או: פרוייקט רגעי קסם- שמחות קטנות של יום חולין).


תחשוב IMMD, יהיה IMMD.

או במילים אחרות:
הגיע הזמן לאחד כזה בעברית, ואני אהיה האדמין שלו. כולכם מוזמנים באופן כללי, כשיהיה אתר,
אבל קודם לכן ובמיוחד- מוזמנים להתחיל איתי את המאגר הראשוני,
זה שיחכה באתר למי שיבוא לראות מה זה בכלל ולתרום משלו.

אז הנה זה מתחיל, כאן או כל אחד בבלוג שלו (ואז לא לשכוח לינק חוזר לכאן):
יספר סצינה שניתן לשלוף אותה ממרקם היום-יום ולהצביע- "איזה רגע יפה!"

הרגע היפה שלי מאתמול:

"לא מזמן עברתי לישון בחדר יותר קטן וממוקם פחות טוב בבית, כל הזמן שומעים את מה שקורה בבתים ליד.
הבוקר כשהתעוררתי שכנה מלמטה שרה את שיר הפתיחה של פינוקיו: "בוקר טוב עולם, מה שלום כולם?"
האיר לי את היום!"

נדרש מסוג אחר: שם לאתר, ומשפט מסכם לקטעים עצמם.
כי "עשה לי את היום" זה תרגומי באופן בלתי נסלח.


נ.ב
גם במייל אפשר.
נכתב על ידי , 12/6/2010 14:05   בקטגוריות רגעי קסם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)