לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: charge to 120. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ביום ראשון אני בונה לי מכונה של זמן


ביום שני מפעיל אותה וחוזר בזמן.
ביום ראשון אני בונה לי מכונה של זמן...
(היפופוטם)

נמאס לי מזה שכל השבוע מרגיש כמו יום ראשון.
כלומר, עד כמה שחשבתי שהרעיון של יותר ימי שבתון הוא קוסם,
העניין הזה שיש יום ראשון ושני ואז "שבת" וראשון ושני ושוב "שבת" (וכו')-
ממש מתיש. וזה שחלק מהם מתעקשים להתכנות ~רביעי~ ממש לא מסייע.



היום כל היום בהרגשה הגרועה של עצבים מתוחים,
לאט לאט מתחילה להרגיש אותי ניתקת מעצמי.
באמצע היום כבר המצב מידרדר לכדי:
"צולל חופשי ללא מצנח, לכל הכיוונים נפתח"
כאן בבית אני נזכרת שכבר שלשום הייתי בsound of silence.

"זה ככה", אני מנסה להלחם בתחושה שאני צריכה להלחם בזה,
ללא הועיל.
לא יכולה לקבל את הטיעון שלו "זה טבעי לנו, אנחנו נחים בנתק הזה".
במקום זה אני מנסה להפציר בעצמי לקום,
כמו ילד שדוקר גווית חיה.
ללא הואיל.




עריכה:
אני עוברת על הלינקים שלי ובכל זאת מרוצה מההבדל.
יש בכל זאת התקדמות,
יש בכל זאת התרככות.

מ"גם אני רוצה לחיות נכון" ל"מכונה יוצאת דופן".
ו"שיר מגרש את החושך" קשה ומתיש, אבל יש בו צועניה עיקשת, והוא הולך יד ביד עם "האיש שאֹהַב"
והעיקר שאני לא כולי כאב ועריה וזעקה כמו הביצוע הזה של "משירי ארץ אהבתי".
נכתב על ידי , 21/4/2010 19:21   בקטגוריות charge to 120, ציפור משא&catdesc= בהמת כנף, גם אני רוצה לחיות נכון  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחילת עונת תרועות הפסטיבלים


חברים יקרים [1].

 

מסתמן שהגיעה העונה בה נדלקים פנסיהם של כל בתי הספר המעניינים באמת, אלה שעוסקים באמנות הלב וחמשת החושים,

והם פותחים את שעריהם ומזמינים את הקהל להצגות תלמידים, ובקרוב גם להצגות בוגרים.

 

היום נחתה בתיבתי הסנונית הראשונה:

בית הספר לתיאטרון-חזותי בירושלים מזמין למרתון קיץ של עבודות סטודנטים.

 

מישהי שאני מכירה (ומעריכה את אמנותה ועוד יותר מכך את הלב שדוחף לאמנותה) מציגה שם, אני לא מגלה לכולם באיזה ימים* כדי שלא תחטפו לי את הכרטיסים לפחות לעד שאגיע להחליט לקנות כאלה,

(עוד לא החלטתי אם אני הולכת, יש נימוקים לכאן ולכאן, הרי ירושלים הזאת, היא בירושלים ימ"ש), אבל לא זה העניין.

 

העניין הוא: אם אתם שומעים/מקבלים קישור על פסטיבל הופעות או הצגת עבודות סטודנטים של

המרכז לעיצוב בחולון, שנקר, בצלאל, מרכז לאמנויות הבמה בת"א, מנשר, צורה, וכל גוף אחר שיש לו שם במתכונת

"שם עצם מופשט עם קשר כלשהו למשהו" או "המרכז/מכללה/בית-ספר לX בY", 

בבקשה, גלגלו כל אלה אלי. אני רוצה לדעת. במובן התנ"כי.

 

* אני אהיה שם ביום רביעי.


[1] הנאמנים, ועד העובדים, עמיתי, אנשי לבבי ועוברי אורח.

[2] מבחינתי וללא נדר אני אוספת אותם כאן ברשימה מתגלגלת בצד.

אבל אם לדעתכם יש משהו שיותר מדי אור יעשה לו רע, אז אני אשמח לשמוע עליו במייל בכל זאת, פלוס ההסתייגות הזאת.

נכתב על ידי , 30/5/2009 23:27   בקטגוריות charge to 120, מה שמגע מביא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



hello darkness, my old friend


I've come to talk with you again

[the sound of silence]

 

או אולי גרוע מכך.

 

כן, זה גם קצת צדקני כמו בראשון וקצת נוח כמו בשני.

אבל בעיקר

מה זה בעצם. 

 

לא פואטיקה נשגבה, זה בטוח .

נכתב על ידי , 14/7/2008 21:18   בקטגוריות charge to 120, אגד מדבק, תירוצים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)