לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אבל


[באפור: לקחיו.]

 

זה לא היה רק לא לקבל דברים שרציתי.

זה היה גם לקבל דברים שלא רציתי.

 

[לאדם שאת רוצה בו, מותר לקחת ממך בלי לתת בתמורה.

אסור לך לנהוג איפה ואיפה במה שמואיל לתת לך אדם שבו את רוצה.

הכל עלייך לקבל בתודה.

 

אסור לך לומר לא.]

 

ולכן ההוא שבא אחריו קיבל אותי פגועה מאוד

ופוחדת מאוד מכל בקשת אינטימיות גופנית

משום שזה נתפס כדרישה ולא כבקשה.

 [כדי לקבל תשומת לב, שומה עלייך לעורר פרובוקציה מינית.]


בהתחלה הייתי כה פגועה, שלא יכולתי אפילו לדעת

מה היקפה של הזהירות שיש לנהוג בי.

 

בסוף,

יום אחד כשהיינו יחד,

הוא נגע בי ופתאום נסוג אחור,

מתנצל בנימה חרֵדה מאוד.

לא ידעתי על מה, והוא היה צריך להצביע

על כך שפעם היתה כאן אדמה חרוכה כואבת.

 

פתאום,

חדרה אלי ההכרה 

כמה הוא מצנזר רק כדי שלא אתפרק לו בידיים

ונמלאתי אשמה, כי לא בכוונה הייתי

יפני שקושר את ענפי הבונזאי

כדי שיגדל ננסי


(כשהוא פנה ממני, אמר:

הוא שרף בך כל כך הרבה גשרים, אני שונא אותו.

ואני עוד חשבתי, שהוא בטח מגזים.)

נכתב על ידי , 11/7/2007 21:59   בקטגוריות charge to 120, גם אני ניצול גאה., הוא טוב יותר מכל הבחורים ההם, מלח מים, עושה לי מקום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכח .


חבל ששכח.

 

לא שכח.

נכתב על ידי , 23/4/2007 13:57   בקטגוריות הוא טוב יותר מכל הבחורים ההם  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף סוף


פגשתי את החברה הלא-מי-יודע-מה-חדשה של האקסאקס.

נחמדה.

ועם מחשוף שאי אפשר להמנע ממנו. 

 

לקחתי איתי אלבום עם כל הקודמים שלי כדי לעשות את זה נון אישיו.

התלתלים והלמות הלב, הבחור מהקורס ואיש הכנפיים. עבר טוב.

 

הכי שהצלחתי לדלות ממנו זה שהם רוצים ללמוד באותו מקום,

כדי שיוכלו לגור ביחד.

נכתב על ידי , 27/5/2006 03:27   בקטגוריות הוא טוב יותר מכל הבחורים ההם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)