לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איט איז א פאטרן


[כלבמתפוצץ]

(או: למה זה לא "קמתי, התלבשתי" אלא: "אז הוא עשה לי, אז עשיתי לו")



אני חושבת שאני כמו פרה, לא מצליחה לעכל דברים אלא אם אני מעבירה אותם לטיפול של עוד אורגניזמים
(פרות לא מסוגלות לפרק לבד עשב, עושים את זה בשבילן חיידקיים באחת מארבע הקיבות שלהן)
ואז אני חייבת, כדי להיזון רוחנית, להחזיק בסמיכות קרובה עוד אנשים ולהיות איתם בסימביוזה
כי אחרת אני נתקעת עם חלקי דברים שאני לא מסוגלת לקלוט ולעשות בהם שימוש למרות שפע ה"מזון" המונח לפני,
ואני נשארת מורעבת.

אני מרגישה שדברים לא מתבהרים לי אלא אם אני אומרת אותם,
ושאין לי מוטיבציה להגיד אותם אלא אם זה ל/כלפי מישהו.




דבר הקטה:
לדעתי כדאי שתתרגלי כתיבה אל עצמך או אל כלום מוגדר.
נכתב על ידי , 10/2/2010 22:15   בקטגוריות If you negotiate the minefield in the drive, mind the gap, אגד מדבק, ללא הפסקה, מלח מים, עושה לי מקום, עקב בצד אגודל  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאני פונה לעזרת


החבר הדמיוני הכי נפוץ בעולם,

זה ברור שמשהו לא בסדר, ועדיין:

 

אלוהים ישמור אותי מהרעב הזה.

נכתב על ידי , 19/5/2008 05:29   בקטגוריות If you negotiate the minefield in the drive, מה שמגע מביא, ללא הפסקה, אל-נחמה, אגד מדבק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Road Rage


הלכתי לבדוק בוויקיפדיה בעקבות MJ, מה זה הלם.

כמובן שאין, אבל בדרך מצאתי את הפוסט טראומה ומשם זלגתי לדחק (stress),

ושם מצאתי:

 

" ... בין האירועים יוצרי תחושת הדחק ניתן למנות טראומות, אירועים משני חיים כגון שכול וגירושים, ומצב כרוני של קושי ואי שביעות רצון, כמו בעבודה מתסכלת ובנישואים לא מאושרים ואף חוויות דרמטיות פחות, כמו למשל פקק תנועה, או התנגשות מקרית.

.

.

.

... תגובות אחרות הן תוקפנות, האופיינית במיוחד לתחושת תסכול. זעם הדרכים, התפרצויות אלימות הנובעות מפקקי תנועה, הוא ביטוי שלה. כאשר האדם אינו מסוגל להתעמת עם מקור התסכול, הוא עלול לפרוק את כעסו על אחרים. "

 

והנה מצאתי את שקרה כאן. זה כנראה זעם דרכים על הפקק הזה.

נכתב על ידי , 1/12/2007 10:15   בקטגוריות mind the gap, האם את צוחה או בוחקת?, יורים ובוכים, כנפיים קצרות כשל הבז, ללא הפסקה, מה לא בסדר בתמונה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)