לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כה לבבתני!


(לקרוא בתיאטרליות תיכוניסטית נוהה ונפעמת): אוי, אוי.

כרגע מישהי מבנות כתתי נענתה להזמנה שלי לבוא אלי מחר להדליק נרות וללבב לביבות.

והנה מול ההזדמנות להאכיל מישהי נפשי לא יודעת את עצמה:

עיני בורקות ולחיי סמוקות וחיוך גדול נפרש מאוזן לאוזן.

להכין למישהי אוכל זה הבילוי הכי נהדר שיכול להיות לאדם-אוהב-בחורות בימיו. 

עכשיו אני מבינה את המכונף בבשלו [0],

הנה אני נזכרת שוב בחביתה ההיא מהאבט"ש [1].

הנה, הנה, הנה!

הנה לבבני הרעיון ללבב עד כדי צהלה ממש:

הייתי עשויה להפוך נבוכה מזה, זה אכן עובר את הסף,

אבל טוב לי מדי להתרגש.

 

 

[0] כן, אוכל זה כיף, אבל להכין אוכל לאחרים ובמיוחד לאחרות, ולסעוד על ההנאה שלהן, זה כיף כפול ומכופל.

[1] איך לא סיפרתי על החביתה מהאבט"ש?!

היה בין המשמרות והשתדלנו להכין אוכל לכל הערות באותן שעות

היינו אני ועוד מישהי ואני הכנתי חביתה נהדרת מושקעת עם נקניק מטוגן ופפריקה ושאר דברים מגניבים

וכולו היה בתחושה שאני מכינה אוכל על מנת לפנק ולשמח וזה כל כך מילא אותי.

 

כדי שגם לי יהיה מותר משהו אכין בשחיתות רבה את זה ואולי גם לביבות גזר.

ועבורה אם יהיו בטטות ואם היא אוהבת ג'ינג'ר את זה ואם לא אז את המתכון המסורתי שעולה ראשון בגוגל.

(מה חבל שדווקא היום קצצתי את כל עשבי התיבול שעוד היו לי טריים במקרר והכנתי מהם ממרחים עם חומץ)

 

יש לכם מתכוני לביבות?

נכתב על ידי , 30/11/2010 18:08   בקטגוריות צועד על קיבתו, איי האב א סושל דיזיז!, ואני&catdesc= מי אני? מה אני?  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל הדברים שאיתם אני מתמודדת בהקשר הזה


א. אימפולסיביות
ב. תחושת חוסר קיום
ג. תחושת חוסר ערך
ד. פחד נטישה
ה. תקווה להתמזגות
ו. געגוע
ז. to be continued

זה נורא ריגש אבל גם הצחיק אותי, שלא מזמן צלצלה אלי מישהי אהובה,
ואמרה: קראתי את הפוסט שלך, זה כל כך עצוב מה שכתבת על המכונף.
דווקא לא על המכונף, השבתי לה
אבל זה בדיוק אותו הדבר עם כולם,
כלומר,
זה לא קשור אישית ישירות לאף אחד מהם-
בדיוק ככה זה איתי.

קומיקס (גם "מצחיק") שמצאתי הרגע:


מהאתר הזה.
נכתב על ידי , 1/8/2010 19:37   בקטגוריות איי האב א סושל דיזיז!, צמר פלדה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שקרה לי בלילה


הוא חלום בתוך חלום בתוך חלום של רדיפה.

חלמתי על שתי בנות שעולות במדרגות, הנעליים נכנסות בשלמותן לתוך קופסאות מים, כנראה כדי להטעות מבחינת הריח, שהרודף לא יוכל להתחקות. האחת שותה מיץ בקש מוכס חד פעמית ומציינת שטעם המיץ השתנה לאורך המסלול, שונה למטה ולמעלה, וזה כנראה משום איזה רכיב שהשתנה בדריכה שלהן. משהו שמסמן אותן, הטעם של האוויר אף הוא משתנה, לחרדה.
בחלום בתוך חלום יש דג טורף ששוחה באוויר, המכונף לוכד אותו בתוך שקית ניילון, אני רואה את הניבים שלו, זה רק עניין של זמן עד שהוא ישתחרר, מים נוטפים מהטלוויזיה רגע לפני שמכבים אותה.
אנשים לאורך המדרכה ההיא הם כולם סוכנים של איזה מסר, מחזיקים בלונים צבעוניים, בהיסף סימן יד הם שומטים את החוט וכל הבלונים מתרוממים לאווייר חוץ משורה אחת של ילדים עם בלונים אדומים, אני לא יודעת אם התנועה הזאת היתה מכוונת או בשוגג. האחרונים שנשארים נמשכים אל הזדווגות משונה. כל בני המשפחה בחתונה הזאת מוזרים, הם בעצם חייזרים ויש להם שיטת זיווג מאוד משונה, ראיתי אותה בחלום אבל חוץ מסבך גפיים אני לא בטוחה בכלום. לרוב הם מניבים צאצאים ממש מכוערים אבל לפעמים יפים שלא ניתן להבחין שהם לא מן העולם הזה. הם הגיעו ארצה כלואים בבקבוקים, יש עדיין סיפור משפחתי על האח שפקק את עצמו עם בקבוק מלא מדי וכל הדרך היה צריך להתאפק עם הפיפי כדי שהבקבוק לא יתפוצץ.
בחתונה יש בחור שמספר סיפור בהתכנסות המשפחתית במורד המדרגות, ובמעלה המדרגות כל מה שהוא מספר מתרחש, ארוסתו נקלעת למצבים מסוכנים מכח הסיפור שלו. כשהסיפור מסתיים ואני מסתכלת על המספר ועל ארוסתו אני מגלה שהשיער שלהם האפיר ותבניתו משונה, הוא הפסיק לצמוח מאימת הסיפור ומה שהתגולל בו.



התעוררתי לפני השעון המעורר עם כל החלומות האלה במחסנית ועירנית לגמרי כמעט מזנקת אל הדף.

אתמול בערב הייתי בעצרת מחאה לביטול חוק ההתיישנות והגברת אכיפה על פשעי מין, בקטינים ובכלל. אני לא יכולה לחשוב ולא יכולה שלא לחשוב ששני אלה קשורים. מטריד אותי שלא מדווח דבר על העצרת הזאת בשום כלי תקשורת מרכזי. חיפשתי.
חלק מהבוצ'יו הקשוחות ואפילו מהטרנסים הגיעו עם החזה שלהם לא אסוף. נשים. הנכחת הנשיות בגוף.
עמדתי וישבתי והייתי מסביב לנערה בוכיה שהיא בעצם בגילי. הייתי רחוק רחוק משם.
מאיה ורד לב דיברה על הבמה. דברים נחושים וטובים, עם סדרי עדיפויות. נראה לי אבסורד שאשה עם כל כך הרבה יכולת, יכלה למעשה לפני העצרת הזאת לבחור רק בדרך אחת ליצור שינוי- בגופה, בשביתת רעב.

קראתי אתמול על DBT, זו טכניקת טיפול באישיות גבולית (הרבה נפגעות גילוי עריות הן אישיות גבולית) היה כתוב שם ששימוש בטאפורה הוא אחד הכלים היותר שימושיים בטיפול (חשבתי על זה שכל החלומות שלי מהלילה עוסקים ברדיפה).
כמה מהנשים שהיו שם בעצרת הן מטפלות או מטופלות? נפגעות כאלה או אחרות? מתי התחלתי להגדיר את עצמי ככזאת (אחרי ההבחנה של המכונף, כנראה) ומאיפה נבעה ה"יכולת" הראשונית שלי לדחוק הצידה את ההתנגדות בתקופה המבישה ההיא עצמה? איפה למדתי את זה?
נכתב על ידי , 25/7/2010 09:41   בקטגוריות איי האב א סושל דיזיז!, בטטה קרה., אקסטרפולציה, תכול אין עב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)