לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: If you negotiate the minefield in the drive. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איזה צירוף מילים מוזר


בעברית, "לחזור לעצמך",
ובאנגלית אפילו יותר:
regain yourself.

לגבי לחזור, הרי זה העניין ההוא מעמוד 46, לא? [1]

ולגבי regain אני אובדת מילים.
אבל זה אולי אכן אומר שהתהליך הראשוני הוא gaining.
ואולי שניהם קשורים למה שגוגל דיפיין אמר,
משמעות משנית: למצוא לאחר חיפוש.



[1] "תחת הריקנות של פנטזיות הגדלות מתגלה עושר בלתי צפוי של חיוניות. אין זו שיבה הביתה, שכן בית מעולם לא היה. זוהי מציאת הבית."
[אליס מילר, הדרמה של הילד המחונן, הנה עוד ציטוטים]
נכתב על ידי , 2/8/2010 11:29   בקטגוריות If you negotiate the minefield in the drive, עקב בצד אגודל, מילים מילים., מילון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איט איז א פאטרן


[כלבמתפוצץ]

(או: למה זה לא "קמתי, התלבשתי" אלא: "אז הוא עשה לי, אז עשיתי לו")



אני חושבת שאני כמו פרה, לא מצליחה לעכל דברים אלא אם אני מעבירה אותם לטיפול של עוד אורגניזמים
(פרות לא מסוגלות לפרק לבד עשב, עושים את זה בשבילן חיידקיים באחת מארבע הקיבות שלהן)
ואז אני חייבת, כדי להיזון רוחנית, להחזיק בסמיכות קרובה עוד אנשים ולהיות איתם בסימביוזה
כי אחרת אני נתקעת עם חלקי דברים שאני לא מסוגלת לקלוט ולעשות בהם שימוש למרות שפע ה"מזון" המונח לפני,
ואני נשארת מורעבת.

אני מרגישה שדברים לא מתבהרים לי אלא אם אני אומרת אותם,
ושאין לי מוטיבציה להגיד אותם אלא אם זה ל/כלפי מישהו.




דבר הקטה:
לדעתי כדאי שתתרגלי כתיבה אל עצמך או אל כלום מוגדר.
נכתב על ידי , 10/2/2010 22:15   בקטגוריות If you negotiate the minefield in the drive, mind the gap, אגד מדבק, ללא הפסקה, מלח מים, עושה לי מקום, עקב בצד אגודל  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארג,


שונאת את תחושת
"שם הרי גולן, הושט היד וגע בם!"

כל כך הרבה דברים והם כולם בשדה הראיה,
ומרוב שאני פוחדת לגלות שהם מחוץ להישג ידי
אני בוחרת שלא להושיט אותה.

הפחדנות הזאת מתחילה להפסיק להיות רומנטית בעיני.
















נ.ב
חוויה מוזרה
נכתב על ידי , 3/2/2010 23:00   בקטגוריות תירוצים, קוסמת אכזבות, צמצם נפתח - צמצם נסגר, גם אני רוצה לחיות נכון, אקסטרפולציה, אל תדרוך בערוגה, אופיתי., If you negotiate the minefield in the drive  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)