לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


כןן כןן , עווד משההו ? תחפששוו בהמשךך :]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אווח , אהבה זה דבר מסוובך!


לפני כמה זמן...התאהבתי בילד אחד...

ולפי מה שהווא אמר .. הוא גם התאהב בי ..

כל כך הייתי מאווהבת בוו

לא הפסקתי לחשווב עליו ... חלמתי עלינו ..בקיצור לא יכולתי לשכוח אותו...

ולפני כמה ימים הוא נסע לחבר בהרצליה..

והתנשק שם עם ילדה ... והוא אומר לי :

'כשהתנשקתי איתה חשבתי עלייך'

איך לעזעזאל הוא יכול לחשווב עליי ?!

כשהווא שם את התמונה שלו ושל הילדה מתנשקים במסנג'ר

וכותב לה מלא הקדשות כמו : אני אוהב אותך מתגעגע מלא מלא , הלב שלי נשאר אצלך

ודברים כאלה...ואני לא יודעת מה לעשוות אני מרגישה פגוועה....

האהבה זה דבר מסוובך! למה התאהבתי בווו!? אווווף

אני מרגישה כל כך רעעע =/

תעעזרו...

נכתב על ידי אביטטללי , 10/11/2007 23:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אביטטללי

בת: 29

ICQ: 248493158 

תמונה




52
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביטטללי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביטטללי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)