לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  הכותבת:)

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פרק -2-+ -3-


 

 

פרק -2-

 

אני:"המ.. תודה רני"

רני:"בכיף"

אני:"איך ידעת איפה אני גרה ושהכובע שלי?"

רני:"שאלתי את איתי הוא חבר טוב שלי" רני אמר בזמן שהראיתי לו את הדרך לחדרי והבאתי לנו 2 כוסות קולה ענקיות.

אני:"תודה שבאת להביא לי את הכובע הוא חשוב לי"

רני:"אני יודע"

אני:"איך אתה יודע?!"

רני:"בואי פשוט נגיד שאני יודע הרבה דברים"

אני:"ואוו אתה מפחיד אותי.  אתה עוקב אחרי או משהו כזה?"

רני:"לא בדיוק אבל משהו כזה. עזבי זה לא משנה. אכפת לך אם אני יישאר?"

אני:"ברור שלא" אמרתי בזמן שחשבתי לעצמי כמה נחמד יהיה אם נהיה ביחד.

רני:"תגידי איזה להקות את אוהבת?"

אני:"כל מיני אבל בעיקר slipknot, pantera, מוניקה סקס, שייגעצ ועוד כמה. ואתה?"

רני:"ואוו את שומעת בדיוק מה שאני שומע,אף פעם לא חשבתי שאת כ"כ מגניבה תמיד הייתי בטוח שאת סתם פרחה, אבל עכשיו הבנתי שלא"

אני:"פרחה?!" שאלתי בהלם וזרקתי עליו כרית ענקית

הוא החזיר לי מכה עם הכרית וככה התחלנו קרב כריות כמו ילדים בגן..

פתאום נפלתי ורני נפל עלי הפנים שלנו התקרבו כמעט התנשקנו ואז אמא שלי נכנסה והייתה חייבת להפריע.

אמא:"אתם רעבים חמודים?"

אני:"אמא אם היינו רעבים היינו יורדים למטבח"

אמא:"איך את מדברת אלי ליד החברים שלך?!"

אני:"אמא ביי! הדלת פתוחה!"

היא יצאה מהחדר בעצבים ואנחנו צחקקנו...

רני:"שמעי טום לא נעים אז נראה לי שאני ילך"

אני:"למה?! תישאר כמה שבא לך"

רני:"עזבי אני ילך.. היה ממש כיף, נראה אותך מחר"

אני:"ביי" אמרתי ונתתי לרני חיבוק.

 

-

 

השעה הייתה כבר 9 בערב והיה יום שישי.

הטלפון שלי צלצל ועל הצג הופיעה שמה של שירה.

אני:"מה קורה?"

שירה:"הכל בסדר. תגידי יוצאים היום?"

אני:"דבר ראשון ברור שיוצאים ודבר שני את לא מבינה מה קרה לי עם רני"

שירה:"נו אני במתח"

סיפרתי לשירה הכל לא הסתרתי אפילו פרט אחד הגעתי לפרטי פרטים

שירה:"את לא רצינית!"

אני:"אני הכי רצינית"

שירה:"ואוו אין לי מה להגיד. טוב שמעי כבר 10 אז תתארגני ואני יבוא עם איתי לאסוף אותך"

אני:"סבבה"

 

נכנסתי למקלחת ועשיתי מקלחת כפיית וחמה, יצאתי עטופה במגבת לבנה ופתחתי את הארון המבולגן שלי.

הוצאתי חצאית מיני סקוטית כזאת בצבע שחור לבן, חולצה שחורה סטרפלס חלקה וסקסית ונעליים שחורות עם עקב ממש גבוה.

התאפרתי מלא עם שחור בעיניים, הסתכלתי במראה ואהבתי את מה שראיתי.

למרות שנראיתי פרחה אהבתי את זה.

עשיתי פן חלק חלק לקחתי פלאפון, מפתחות ו100 שקל.

ירדתי לסלון ואמא ואבא ישבנו שם וצפו בסרט.

אבא:"לאן זה?"

אני:"למסיבה"

אמא:"מתי את חוזרת?"

אני:"לא יודעת"

אבא:"אל תשתי אלכוהול ואל תלכי עם גבר לשרותים"

אני:"חח מצחיק"

אבא:"ביי מתוקה"

-אני לא יודעת למה אבל תמיד הקשר שלי עם אבא היה יותר טוב מאשר עם אמא. זה קטע מוזר לגמרי אבל תמיד זה היה ככה-

אני:"ביי"

 

-

 

הסתכלתי מסביב וראיתי מאזדה 2 שחורה כמו זאת של איתי.

התקדמתי לעבר המכונית ונכנסתי פנימה.

אני:"היי מה קורה?"

שירה:"הכל בסדר"

איתי:"פיי איזה הופעה דפקת לנו. מלכת המועדון"

אני ושירה הסתכלנו עליו וצחקקנו.

 

אחרי נסיעה של 20 דקות בערך הגענו והתקדמנו פנימה.

שירה לבשה סקיני כהה חולצה אדומה וסנדלי פלטפורמה אדומות.

איתי לבש ג'ינס פשוט חולצה שחורה ונעלי הסקייט האהובות עליו.

 

התחלנו לרקוד והצטרפו אלינו גם ליאור, שגיא, גל ורז.

ליאור לבש ג'ינס וחולצה רגילה

שגיא לבש מכנס דגמך שחור וחולצה ירוקה

גל לבשה ג'ינס בויפרינד כזה חמוד וחולצה לבנה עם הדפס

ורז לבשה חצאית ג'ינס חולצה אדומה ומגפיים.

 

אני רז שירה וגל הלכנו לבר וכל אחת לקחה וודקה רדבול חוץ ממני שלקחתי ויסקי כפול.

ישבנו והשתכרנו עד שאני הקאתי ת'נשמה.

בערך ב-6 חזרתי הביתה בשקט עליתי לחדר שלי התקלחתי ונכנסתי לאייסיקיו.

כתבתי אווי:

"איך שהחיים שלי משתפרים.

שירה אור וכל השאר היה פיגוז.

אנשנושים דברו איתי=]"

 

לא חשבתי שמישהו מחובר אבל אז נשלחה אלי הודעה מרני.

~.~.~.~

רני:"את פה?"

-כולי התחלתי להסמיק והייתי קצת נבוכה אבל עניתי-

אני:"כנראה שכן"

רני:"חח מה קורה?"

אני:"אחרי שהשתכרתי והקאתי ת'נשמה הרבה יותר טוב. מה איתך?"

רני:"לא הייתי צריך לשמוע את זה אבל אני אחלה"

אני:"חח סורי"

רני:"זה בסדר. תגידי יש מצב את עושה לי טובה?"

אני:"תלוי"

רני:"את יכולה לבוא אלי ולארח לי חברה?! ההורים שלי לא בבית ומשעמם לי לבד"

-הייתי בהלם! אני ורני באותו בית לבד לגמריי!!!!-

אני:"ברור שכן. מתי לבוא?"

רני:"המ.. עכשיו את יכולה?"

-הסתכלתי על השעון 6.45 בבוקר ידעתי שאמא תכעס אבל לא אכפת לי, העיקר להיות עם רני-

אני:"בטח. איפה אתה גר?"

רני:"תבואי לבית האופרה ואני יחכה לך שם"

אני:"סבבה 10 דקות אני שם"

 

התנתקתי מהאייסיקיו, לבשתי ג'ינס מגניב חולצה של פנטרה ואנס שחור לבן יפה..

לקחתי מפתחות פלאפון ויצאתי מהבית.

 

-

 

אני:"היי" אמרתי לרני והבאתי לו חיבוק

רני:"היי.. את באה?"

אני:"יאללה" אמרתי והתחלנו ללכת לכיוון ביתו.

 

נכנסנו לבית שלו ועלינו לחדר.

החדר היה סוג של פריקי כזה, מיטה שחורה קירות אפורים פוסטרים של להקות גיטרות סקייטים נעליים ועוד כל מיני שטויות שדווקא אהבתי.

 

רני:"את עייפה?"

אני:"האמת שכן"

רני:"אוקיי.. תשני את במיטה שלי ואני ישן על הרצפה"

אני:"נראה לך?! אני ישנה על הרצפה"

רני:"אוקיי בואי נגיע להסכמה, שנינו נישן במיטה. סבבה?!"

אני:"סבבה"

נכנסתי לשירותים והחלפתי בגדים, לבשתי מכנס קצר שחור וגופייה אדומה שנראית סקסית בלי חזייה.

יצאתי ורני היה עם בוקסר שחור בלי חולצה, פאק! יש לו גוף כזה סקסי יש לו ריבועים בבטן!

חשבתי באותו רגע עד כמה אני רוצה אותו.

רני:"תשני את בפנים ואני ישן בחוץ"

אני:"אוקיי" אמרתי בחיוך

נכנסנו למיטה הסתכלתי עליו בתוך העיניים והוא אלי, לאט לאט התקרבנו, יכולתי להרגיש את הנשימות שלו את השפתיים שלו מרפרפות על שלי, ואז נסחפנו לנשיקה לוהטת ומחרמנת בטירוף עד שנגמר לי האוויר אבל לא היה אכפת לי מכלום כי אני עם רני, ורק עם רני.

המשכנו להתנשק נשיקה לוהטת ומחרמנת, הרגשתי מדהים.

החולצה שלי ירדה ממני והרגשתי את רני מתחיל לגעת לי במקום שאף אחד לא נגע עד אז מקום רק שלי, זאת הייתה הפעם הראשונה שנתתי למישהו לגעת לי בחזה.

 

 


 

 

פרק -3-

 

... החולצה שלי ירדה ממני והרגשתי את רני מתחיל לגעת לי במקום באף אחד לא נגע עד אז מקום רק שלי, זאת הייתה הפעם הראשונה שנתתי למישהו לגעת לי בחזה.

 

 

רני החל להוריד לי את המכנסיים אבל אני התנגדתי, הייתי בתולה.

רני:"מה קרה?"

אני:"תראה אני לא בטוחה שזה מה שאני רוצה. אני בתולה"

רני:"אוקיי. אני מבטיח לך שאני יחכה לך"

אני:"רגע, אז לא הבנתי, מה אנחנו עכשיו?"

רני:"תראי מאותו יום בסשן אני לא מפסיק לחשוב עליך אני לא מצליח להוציא אותך מהראש, אני חושב שאני מתחיל להתאהב בך, וחשבתי שאולי נהיה ביחד, כאילו חברים כזה"

אני:"ואוו אין לי כ"כ מה להגיד. תראה אני מאוהבת בך כמה די הרבה זמן ותמיד רציתי להכיר אותך ולהיות איתך"

רני:"רגע, אנחנו כאילו כזה ביחד?!"

אני:"תגיד אתה"

רני:"אני אוהב אותך את אוהבת אותי אז כנראה שאנחנו ביחד"

אני:"חח דפוק" אמרתי לו בחיוך והגנבתי לו נשיקה קטנה בפה.

דיברנו עוד קצת עד שנרדמנו בערך ב9 בבוקר, ישנו כפיות.

התעוררתי ב6 בערב וראיתי את רני עם מגש שעליו 2 כוסות מיץ תפוזים ועוגה.

אני:"בוקר טוב"

רני:"בוקר טוב לנסיכה" הוא אמר והביא לי נשיקה טעימה.

אני:"איזה מקסים אתה"

רני:"בשבילך הכל"

אני:"חח איזה חמוד. שנייה אני באה"

הלכתי לשירותים לשטוף פנים וחזרתי עם חיוך ענקי.

רני:"בואי אלי" הוא תפס לי את היד משך אותי לשבת עליו, הוא הביא לי נשיקה צרפתית ארוכה כזאת וטעימה

אני:"יאמיי"

רני:"חח מפגרת שלי"

התחלנו לזלול את העוגה ושתינו את המיץ.

פתאום הטלפון שלי צלצל וראיתי על הצג את השם של אמא

אני:"הלו"

אמא:"תגידי לי משוגעת איפה את?"

אני:"אני אצל חבר שלי אני יבוא עוד מעט"

אמא:"ישנת אצלו?"

אני:"כן אמא וצאי לי מהחיים כבר אני ילדה גדולה" אמרתי לה בעצבים וניתקתי.

 

רני:"לא יפה"

אני:"סתום כבר!" אמרתי לו והתחלתי לנשק אותו

 

-

 

בפארק היה סשן כמו בכל יום.

שירה:"איתי תיזהר הירידה הזאת מסוכנת"

איתי:"מה את דואגת?! אני עושה את זה בלי בעיה"

שירה:"אוקיי אבל תיזהר"

לפתע נשמע צעקה חזקה מסוף הירידה ושירה רצה לבדוק מה קרה

שירה:"איתי אתה שומע אותי?"

אין קול ואין עונה

שירה:"איתי כוס אמק תענה כבר די עם המשחקים שלך יא דפוק"

שירה:"לא נכון. איתי תענה לי!" היא צעקה אבל זה לא עזר, איתי לא ענה.

היא התקשרה לאמבולנס והם הגיעו מהר.

 

...:"חמודה את רוצה לבוא איתנו באמבולנס?"

שירה:"ברור שכן"

...:"תעלי"

 

 

אחרי נסיעה של 5 דקות שבשביל שירה עברה כמו שנה הם הגיעו לבית החולים.

את איתי לקחו לטיפול נמרץ.

 

-

 

עדיין הייתי אצל רני ואז הטלפון שלי צלצל.

השם של שירה הופיעה.

אני:"מה קורה מאמי?"

שירה:"את לא מבינה מה הולך פה, עכשיו את מגיעה לאיכילוב!"

אני:"מה קרה? למה את בוכה?"

שירה:"איך שאת תבואי לבית חולים!"

 

אני:"רני אתה בא איתי?"

רני:"לאן?"

אני:"לבית חולים. אין לי מושג מה קרה אבל בוא מהר!"

רני:"זה רחוק, אבל אפשר לקחת את האופנוע שלי, קחי את הקסדה הזאת ובואי"

אני:"אוקיי, אבל מהר"

 

-

 

אחרי נסיעה של 20 דקות הגענו לבית החולים איכילוב.

שירה:"מה הוא עושה איתך?!"

אני:"עזבי את זה עכשיו, מה קרה?!"

שירה:"את לא מבינה מה הולך פה"

שירה סיפרה לי מה קרה ואני התחלתי לבכות.

רני חבר טוב של איתי אז גם הוא הקשיב אבל השתדל לא לבכות כדי להישאר חזק.

אני:"פאק! אין מצב! רק לא איתי!"

רני:"די מאמי תירגעי הכל יהיה בסדר" הוא אמר וחיבק אותי חיבוק כזה שגרם לי להרגיש שהוא תומך בי. שהוא אוהב אותי.

 

אחרי המתנה של חצי שעה בלי לדעת כלום יצא מישהו מהחדר של איתי.

רופא:"מי מפה קרוב משפחה של איתי לוי?"

אני:"ההורים שלו לא בארץ ואין לו משפחה אנחנו היחידים שקשורים אליו"

רופא:"תראו אני יסביר לכם הכל ואתם רק תישארו רגועים"

הסתכלנו עליו במבט שמבקש שיספר לנו הכל.

רופא:"תראו איתי יצא מכלל סכנה אבל יש בעיה אחת. איתי יישאר נכה למשך שארית חיו אין לשנות את זה מפני שהבעיה היא בעמוד השדרה וכבר עשינו את כל המאמצים אבל אין טעם"

שירה:"שיט. אין מצב שהוא מקבל את זה"

רני:"הוא ימות אם הוא ישמע את זה"

אני לא יכולתי יותר ופשוט חיבקתי את עידו חזק וכמעט מתתי.

רני:"די טום יהיה בסדר. לא יקרה לאיתי כלום אני מבטיח" הוא אמר וכבר ראיתי את העיניים שלו מתמלאות בדמעות.

שירה:"יהיה בסדר. ועכשיו בואי איתי דקה"

השארנו את רני לבד והלכנו לצד.

שירה:"תגידי מה הוא עושה איתך? אתמול הוא לא ידע איך קוראים לך"

סיפרתי הכל לשירה כולל מה שקרה בבוקר והיא נשארה עם פה פעור

אני:"תסגרי ת'פה שלא יכנס לך זבוב בטעות"

שירה:"לא נכון. את ורני?!"

אני:"כן אני ורני"

חזרנו לרני ורצתי לחבק אותו ובדרך הגנבתי לו נשיקה קטנה.

הרופא שוב יצא מהחדר והפעם עם הבעה רצינית ביותר.

אני:"קרה משהו?"

רופא:"תשבו רגע"

התיישבנו והקשבנו לכל מילה.

רופא:"השטף דם שיש לו בראש יכול להרוג אותו. אבל אם הוא יסכים לעבור ניתוח זה יציל לו את החיים אלא אם כן הניתוח יכשל"

רני:"רגע, מה זאת אומרת יכשל? כאילו יש מצב שלא תצליחו?"

רופא:"ברוב הפעמים הניתוחים מצליחים אבל יש שלושה אחוזים שהוא יכשל. אני מצטער. ההחלטה בידיו"

הרופא הלך ואנחנו נשארנו לשבת.

שירה התחילה לבכות וגם אני, רני חיבק אותי חזק וזה גרם לי להרגיש יותר טוב.

החלטנו שלא משנה מה איתי עושה את הניתוח.

 

-כעבור 3 ימים-

 

שירה:"את באה לבית חולים? איתי כבר צריך להתעורר מהניתוח"

אני:"יאללה בואי" תפסנו מונית והתחלנו לנסוע, שילמנו לנהג יצאנו מהמונית ואני הדלקתי סיגריה.

שירה:"נו תסיימי אני רוצה ללכת לאיתי"

אני:"טוב יאללה" אמרתי וזרקתי את הסיגריה.

 

נכנסנו לבית החולים ולא האמנו למה שראינו...

 

 

 

היה קשה לעשות את זה אז תגיבוD:

נכתב על ידי הכותבת:) , 23/10/2007 20:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק -1-


פרק -1-

 

"טום קדימה כבר שבע וחצי קומי" נשמע הצעקה המעצבנת של אמא.

"כוס אמקקקק" מלמלתי

 

פתחתי את העיניים וקמתי מתוך המיטה החמה שלי.

נכנסתי לשרותים שטפתי פנים צחצחתי שיניים והתחלתי להתלבש.

לבשתי סקיני בהיר חולצה שחורה פשוטה ואולסטאר שחורות..

 

-

 

אז לפני הכל אני טום בת 16 וקצת, ילדה מתוסבכת עם חרא של חיים.

אני ילדה די יפה, עיניים ירוקות שיער שחור גלי ודי רזה, אני לא פריקית אבל ככה כולם קוראים לי.

לאמא שלי קוראים קרן ולאבא שלי עומר.

אין לי חבר אבל אני מאוהבת.

 

-

 

התאפרתי כמו שאני אוהבת עם מלא שחור בעיניים וקצת גלוס ורדרד.

לקחתי את התיק השחור שלי וירדתי למטבח.

אמא:"עוד פעם את עם השחור שלך?!"

אני:"אם יש לך בעיה אל תסתכלי" אמרתי בעצבים ויצאתי לבית ספר.

 

-

 

הגעתי אחרי הליכה של 20 דקות וישר הלכתי למחששה.

הוצאתי מהכיס סיגריה והתחלתי לעשן.

שמעתי רעשים מאחורי וראיתי את שירה החברה הכי טובה שלי.

שירה:"על הבוקר סיגריה?!"

אני:"אפשר לחשוב שאת לא מעשנת"

שירה:"טוב תביאי אחת" צחקתי והבאתי לה סיגריה ומצית.

אני:"את לא מבינה מה קרה לי היום בבוקר"

שירה:"שפכי"

אני:" אוקיי. יצאתי מהבית התחלתי ללכת כרגיל ופתאום אני קולטת את רני מיא' אני מסתכלת עליו ומרגישה מוזר לגמרי. את לא מבינה מה עבר עלי. כ"כ רציתי לדבר איתו אבל לא היה לי אומץ"

שירה:"גאד את לא מתאהבת בו עכשיו!"

אני:"אני ינסה"

דיברנו עוד כמה דקות ואז היה צלצול ונכנסנו לכיתה.

 

-

 

היום עבר לי די מהר וחזרתי הביתה כבר.

אמא:"לא אומרים שלום?!"

אני:"אמא צאי לי מהווריד" צעקתי לעברה ועליתי לחדר.

 

נכנסתי לאייסיקיו וכתבתי אווי:

"לא. אין מצב. אני לא מתאהבת.

                   .

שירה דברי איתי דחוף!"

 

 

ואז התחילו ההודעות.

התעלמתי מכולם ועניתי רק לאיתי החבר הכי טוב שלי בעולם והסקייטר הכי טוב בת"א.

~.~.~.~

איתי:"מה קורה?"

אני:"יכול להיות טוב יותר מה איתך?"

איתי:"הכל טוב. תגידי את באה היום לסשן בפארק?"

אני:"ברור שאני באה מה אני עוד יכולה לעשות?! וחוץ מזה החלפתי צירים ואני חייבת לבדוק אותם=]"

איתי:"טוב סבבה, אני יהיה שם עוד 10 דקות. ביי בנתיים33>"

אני:"סבבה. אני יתארגן ויצא. ביי33>"

~.~.~.~

 

החלפתי לג'ינס סקייט שלי ולחולצה שחורה עם הדפס חמוד כזה, נעלתי את הואנס השחורות, לקחתי סקייט פלאפון מפתחות ויצאתי מהבית לכיוון הפארק.

 

-

 

לא היו הרבה ילדים בסשן היום אז נסעתי חופשי.

ראיתי את אור והתקדמתי לעברו.

איתי:"מה קורה מאמי?" אמר והביא לי חיבוק.

אני:"עכשיו יותר טוב. הייתי צריכה קצת לנסוע"

איתי:"חח קרוע אחת, יאללה אני הולך לעשות את הירידה את באה?"

אני:"לא אני יישאר פה להתאמן על פליפ(קפיצה עם הסקייט והסקייט מסתובב באוויר)"

איתי:"אוקיי אני יהיה שם"

 

התחלתי לנסוע ועשיתי פליפ כפול. זה היה מטורף.

המשכתי להתאמן עד שפתאום התרסקתי על האדמה.

...:"את בסדר" שמעתי קול גברי

אני:"אני עדיין חיה" צחקתי קמתי

...:"אני רני ואת?"

-פאק זה רני פתאום ראיתי את הפנים המדהימות העיניים הירוקות השיער הבלונדיני הארוך-

אני:"אני...אני טום"

רני:"את צריכה עזרה עם הפליפ?"

אני:"זה יהיה נחמד מצדך"

רני:"אוקיי תראי מתחילים ככה.."

רני התחיל לנסוע ואני ראיתי את הפליפ הכי מושלם שקיים בעולם!

ואוו הוא נוסע ממש טוב.

רני:"עכשיו תנסי את. ותזכרי הסקייט הוא חלק ממך אל תעזבי אותו אף פעם"

אני:"אוקיי אני ינסה"

רני הסביר לי כ"כ טוב שעשיתי פליפ יותר טוב ממה שעשיתי קודם הוא היה פשוט מדהים.

רני:"ואיי את קולטת מהר. הפליפ היה ממש טוב"

אני:"חח תודה"

רני:"אני חייב ללכת אז נראה אותך מחר בבית ספר"

החלפנו מספרי אייסיקיו ורני הלך.

 

-

 

חזרתי הביתה נכנסתי לעשות מקלחת מהירה לבשתי מכנס קצר שחור וחולצה אדומה כזאת של בית והדלקתי טלוויזיה.

אחרי שנייה שמעתי דפיקות עדינות בדלת קמתי ופתחתי את הדלת.

...:"שכחת את זה בפארק.."

נכתב על ידי הכותבת:) , 23/10/2007 07:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





129

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)