לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY BIKE LIFE


עליי ועל האופניים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

היום???


קמתי מוקדם בבוקררררר

ואז אבא שלי לקח אותי לפ''ת

אכלתי פיצה עם הרבה גבינההה

איזה טעים היה ואז הסיע אותי

בחזרה לבית שלי!!!!

וזהו

נכתב על ידי BIKE-BOY , 27/10/2007 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה היה היום???????????????????????????????


היום ההיתי בבית עד 13:30 ואז יצאתי למקס ברנר!!!

איזה טעים שם לקחתי תמזרק כמה שוקולדדדדדדדד

לקחנו את כל הקפה הביתה זה הספיק לי לשנה!!!!!!

אני לא יוכאל עוד שנה שלמה הבטן שלי מלאה

ברגע זה אפילו שחזרתי ליפניי שעתיים אחרי מקס ברנר

היסתובבתי עוד קצת בראשון לציון נחמד שם ואז הלכתי הביתה

אחלה יום היה לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי BIKE-BOY , 26/10/2007 20:20  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון יומי!!!


היום רבתי מכות:-)

היה כיף רבתי עם חבר שלי

לשעבר חחחח

כולו יצא בוכה חחח

היום בחוג המשכנו את השיר

METALLICA WELCOME HOME

וזהו יאללה עידכון מחר!!!!!!

נכתב על ידי BIKE-BOY , 25/10/2007 20:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  BIKE-BOY

בן: 28

ICQ: 230289259 




83
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBIKE-BOY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BIKE-BOY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)