לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

255 תווים לא מספיקים

Avatarכינוי:  קארינווש

בת: 32

ICQ: 213289650 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


האנשים הכי חשובים בעולם

הכי רחוקים בעולם

 

 

 

שונאת את זה

נכתב על ידי קארינווש , 20/6/2008 17:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בידיים זרות


כשאת אוחזת בשתי ידיו
אימרי גם לי מה את מרגישה
כשאת נושקת בחום לשפתיו
האם ליבך מחסיר פעימה..?

אני איתו ובין זרועותיו
אך ליבי לא מאוהב
אני כלואה בעולם של כאב
מתי תגיד אותך אוהב..?

ילדה.. אהובה..?
על תשכחי את השבועה
למרות שאת שם בידיים זרות
תזכרי תמיד את הלילות
לעולם אני נשבעת לא האבד את התקוות, אין אדם שאותן יבין רק לב נכזב יודע כמה סבלנו, ומה הם האיסורים .

דימעותיי לך קוראות
היכן את ילדה..?
בידיים זרות מוצאת נחמה
נשבע אלחם על זאת האהבה
מוכנה למות למענך..

ספרי ספרי מה את מרגישה
כשאני איתו..רוצה אותך..

רק תמונתך משאירה בי תקווה
כשאת כמוני לא מחכה
סערת רגשות יש בתוכי
למה את איתו ולא איתי..?

עוד לילה לבן מגיע אליי
העצב גובר על תקוותי
ידו האוהבת עוטפת גופי
בסתר נושרת לה דמעתי

קשה לי כל כך להביט בשתי עיניו ואותו לשקר.
כי הלב שלי רק בכך מאוהב לאן מובילות דרכייך
למה למה כאב...
רק למעלה כתוב כי עם נחייה רק עם תעבורנה שלב או יובל אני עדיין לך יחכה

דימעותיי לך קוראות
היכן את ילדה..?
בידיים זרות מוצאת נחמה
נשבע אלחם על זאת האהבה
מוכנה למות למענך..

ספרי ספרי מה את מרגישה
כשאני איתו.. רוצה אותך

 


צא לי מהחיים

אני פשוט צריכה לשכוח אותך

 

 

 

 

 

 

 

יהיה טוב ...

נכתב על ידי קארינווש , 20/6/2008 11:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת שיודעת או שכבר לא ב-20/6/2008 12:24
 




נמאס לי מהחיים האלה!!

נמאס לי מזה שאני צריכה להבין אותך ,לדעת שגם לך לא קל וזה לא הבחירה שלך (למרות שזה כן)

נמאס לי מזה שאני רואה אותך רק כול שבועיים וגם ליומיים (או ליתר דיוק יום וחצי )

נמאס לי שאתה מתקשר שלושה פעמים בשבוע ואנחנו מדברים במשך 10 דקות (ובקושי שומעים )

נמאס לי שבלילות אני לא ישנה כי אני דואגת לך.

נמאס לי מזה שתאורתית אנחנו ביחד אבל אנחנו לא נפגשים או מדברים

 

 

חשבתי כמה פעמים להיפרד אבל אני יודעת שגם אם ניפרד ואני יצא עם מישהו אחר

זה לא ישנה כי אני עדיין יחשוב עלייך ואני לא יוכל לראות אותך עם מישהי אחרת.

 

קשה לי איתך אבל יותר קשה בלעדיך

 

 

 

אוף אני כול כך מחכה לשישי הזה שאני כבר מתחרפנת

שאתה בא הביתה אני פתאום שוכחת כמה שכעסתי עלייך כול השבוע שלא היית 

ואז ביום ראשון שוב אני כועסת על עצמי שאני כועסת עלייך כי אתה לא אשם

 

בקיצור מסתובכת קשה להבין ובמיוחד קשה להסביר

 

 

נכתב על ידי קארינווש , 18/6/2008 02:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל ב-19/6/2008 01:03
 



לדף הבא
דפים:  

2,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקארינווש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קארינווש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)