לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המסע בעקבות האהבה....


אז תחזיקו לי אצבעות כן?.....

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

איזה בושוווות!!!


 

יש ילד בכיתה שמאוהב בי בטירוף... (הוא הציע לי חברות, רקד איתה סלואו, והציע לי לצאת איתו בערך 6 פעם XD) כבר שנה!!!!!
אז הוא הלךאל חבר טוב שלי.. ומהבית של החבר הטוב שלי הוא התחיל לקרוא לי מותק, אמר שוא תמיד יאהב אותי, הציע לי לצאת איתו שוב XD אתם יודעים איזה פדיחה זה כשבן קורא לך מותק מול חבר טוב שלך?????????

וגם איכהו הגענו לזה שאני מסורתית.. אז החבר הטוב (נקרא לחבר הטוב א' ולמאוהב אב') שאל אם אני דוסה.. אמרתי לו שאני בחיים לא אהיה דוסה.. וכשאני מגיעה לגיל 18 אני עוברת לאילת לשנה ושוברת כל חוק שנתנו לי... ואז הוא אמר "אבל את לא יכולה לעבור לאילת... ככה את תיהי רחוקה ממני..." אה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא מעצבןןןן!!!! 

ואז אמרתי שזה חמוד ואז הוא אמר :"אבל את יותר חמודה... "  אוף....

ואז אמרתי לו כדי לצאת מהפדיחה שאני נוסעת לאילת בשנה שאחרי שמסיים בית ספר בגלל שכשנתגייס אני עוד לא אהיה בת 18 :( ואז הוא אמר :" אז תבואי לבקר אותי !" ואז אמרתי לו שהוא לא יאהב אותי עוד 4 שנים... ואז הוא אמר :" אין מצב שאני לא אהב אותך עוד 4 שנים.. אני אמשיך לאהוב אותך גם עוד 10 שנים!"

הלפ מי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אי מעוצבנת ואני צ'כה את החברות שלי...

נכתב על ידי , 7/11/2007 10:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)