לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל אודות הגיטרה [:



Avatarכינוי:  הכל אודות הגיטרה[:

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

פוסט #1->>> מכה אפורה-אקורדים || תמונות של גיטרות || שיעורי גיטרה-ממש פה || הגיטרה הקלאסית!


בפוסט-
מכה אפורה-מוניקה סקס,אקורדים.
שיעור 1 על הגיטרה =]
מידע על הגיטרה הקלאסית.
תמונות של גיטרות-שוות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בלוג חדש על -גיטרה- בלבד. P:
אתם מוזמנים לבקש מה שתרצו,למשל אקורדים לשיר וכ'ו. מקווה שתהנו
*אני הכנתי את העיצוב,משו מקורי מאוד.איך הוא? P:
 

האקורדים לשיר "מכה אפורה" של מוניקה סקס:

מכה אפורה/מוניקה סקס:

A        G           D        Bm
היא אמרה לי תראה, החיים די קלים
A              G              D             Bm
נשכור לנו חדר בדרום ת"א, ונחיה כמו גדולים
A   G   D   Bm
ונחיה, מדקה לדקה
A             G             D            Bm
נמצא עבודה זמנית לא רצינית וגם נחתום בלשכה

A          G            D        Bm
אולי גם תמצא, איזה נושא לכתיבה
A             G            D            Bm
לא משהו עמוק, משהו מתוק, סיפור אהבה,
A          G            D        Bm
עם המון מטאפורות, עם המון דימויים
D                A              G             D                   BM
הגיבור יהיה שיכור, כמו שאתה בחיים שאתה בחיים שאתה בחיים
Em               A
יש כאב יפה, שעובר מהר
D             G
שאני רוצה לא להזכר
D           G             Em             A
איך אני עמדתי שם, איך אני אמרתי לך
D      G        Em       A
ככה את יפה, זה מה שאת צריכה
D      G        Em       A
זה מה שאני רוצה, וככה זה יהיה

A          G         D         Bm
זה קרה, בסתיו של השנה שעברה
G            D           Bm
הוא יורד כמו מכה אפורה על העיר
A
אני זוכר שהיא אמרה,
A       G      D      Bm
אני זוכר, איך הכל התפורר
D              Bm
אולי את זוכרת, מה את אומרת?
A              G
מה את אומרת עכשיו

 

A         G         D        Bm
אולי גם נמצא, איזה נושא לכתיבה
A            G            D           Bm
לא משהו חשוב, משהו עצוב, סיפור אהבה
A      G      D      Bm
בלי מטאפורות, ובלי דימויים
 
D              A              G                D            Bm
הגיבור יהיה שיכור, כמו שאני בחיים, שאני בחיים, שאני בחיים
D              G                  Em            A
יש כאב יפה, שעובר מהר, שאני רוצה לא להזכר
D            G             Em         A
איך אני עמדתי שם, איך אני אמרתי לך
D          G          Em        A
ככה את יפה, זה מה שאת צריכה
D         G           Em        A
זה מה שאני רוצה, וככה זה יהיה

אם תרצו שיר כלשהו,אקורדים או טאבים-בקשו (:
פינת שיעורי גיטרה !
החלטתי לעשות כל פוסט-שיעור גיטרה.
אם רציתם ללמוד לבד,באינטרנט-מוזמנים P:
תכלס אני עושה את זה מההתחלה של ההתחלה,אז מקווה שאני יעזור.
~~~
שיעור #1
כמובן נתחיל עם גיטרה קלאסית.
החזיקו את הגיטרה מתחת לזרוע,בתנוחה נוחה,ובואוו נתחיל
~~~~
האקורדים!
 
כמובן את האקורדים,עושים עם כל היד,חוץ מהאגודל.
כך הולך מספור האצבעות המנגנות את האקורדים:
מספור אצבעות
אקורד A
אקורד D
תתייחסו לאלה שרק באמצע,לא אלה שמימין[הנקודות האדומות.]
לשיעור הבא,-התאמנו על האקורדים,ולאחר שתדעו כל אחד,נסו לעבור מאקורד אחד,לאקורד שני,
תוך כדי פריטות והכל. (;
בשיעור מספר 2,כבר נלמד שיר קל P:
~~
מקווה שעזרתי !!
* אני כתבתי את המדריךשיעור,נא לא להעתיק.  (:
תמונות של גיטרות מאגניבות D:
אהבתי,ספיידרמן (:
וואו,כמה גיטרות O:
 

סוגי גיטרות ^^

טוב אז, יש שלושה סוגי גיטרות עיקריים,-חשמלית,אקוסטית וקלאסית.

קודם,נלמד על הקלאסית..שאיתה מתחילים D:

גיטרה קלאסית! (;

הגיטרה הקלאסית היא המקור הקדום ביותר לסוגי הגיטרות אשר יוזכרו בהמשך.

 גיטרה זו התפתחה מכלי נגינה המבוססים על העיקרון העתיק של מיתרים מתוחים מעל תיבת תהודה מעץ. הגיטרה הקלאסית של ימינו מזוהה בעיקר עם ספרד יותר מכל מדינה אחרת,

 שם היא נפוצה ביותר בעיקר בגלל היותה הכלי העיקרי במוסיקת הפלמנקו הלאומית.

 לאור עובדה זו קיימים בספרד מפעלים ובתי מלאכה בעלי היסטוריה ומורשת ארוכה של בניית גיטרות,

 המייצרים בעבודת יד גיטרות קלאסיות הנחשבות כבין האיכותיות והטובות ביותר. היא נשמעת טוב בקשת די רחבה של סגנונות מוסיקליים החל מקלאסי וספרדי וכלה

במוסיקה עכשווית אליה אומצה בשנים האחרונות ככלי מלווה.

~~

תמונה:
גיטרה קלאסית
 
פוסט הבא-הגיטרה האקוסטית. [:
 
אז זהו לבינתיים,מה צפוי לפוסט הבא?
-מונחים בגיטרה-הגדרות חלקיה.
-הגיטרה האקוסטית.
-המדריך לקניית גיטרה
~
ועוד((:
זה לא כזה בטוח,אבל תבקשו דברים לפוסט הבא,ואני אכתוב ! P:
עוד דברים? לאימייל שלי-שתבקשו אותו ,ואתן לכם . D:
~~~~
כי יש לי כל מיני דברים לספר עליהם,כגון-
איך שומרים על המיתרים,תמונות של גיטרות,תמונות של הגיטרות של ה-מפורסמים ועוד.
אבל אני לא יכולה לדחוף הכל בפוסט אחד XD אז תכתבו לי מה אתם רוצים. (:
~~~~~~~~~~
/\
♥☺
אוהבת,הגיטריסטית 3>
 
 
נכתב על ידי הכל אודות הגיטרה[: , 22/2/2009 22:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,670

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכל אודות הגיטרה[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכל אודות הגיטרה[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)