לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המדליקים של זואי


החיים המדליקים של זואי הם חיים של דמות שאני יצרתי שקוראים לה זואי לוי,היא דמות עם סטייל שאוהבת את החיים ומהנה לרוב הזמן עם חברותייה: קים,גל,שי ודנה. תהנו!!!

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 351477403 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

24/10/2007


שלום כולכם!!!

                                      שם הקטע:מורה מעצבנת!!!

אוף!!!!!!!!!!
איזה מורה מעצבנת!!!!

אתמול לא באתי לבית הספר וחברה שלי,דנה,שכחה להגיד לי להביא חולצה לבנה!!! עצבני

גם כן חברה!!!

 

אז היום באתי ככה לבית הספר: הרגשתי מפגרת ליד כולם!!! 

וככה דנה באה: היא הייתה הכי בבית הספר!!!!  אוףףףףףףףף!!!!!!!!!!זה התפקיד שלי!!!!!

 

ומעכשיו אני יזכיר לכם כל יום ויום את מי שאני אוהבת:רן!!!

 

תמונה שלו בטקס:נכון שהוא מהמם???  מווואההה

__________________________________________________________________________________

           שם הקטע:שיעור ספורט נותן לי חבר חדש!!!

 

היום... בשיעור ספורט....

הכרתי את....אח של רן.

 

הוא מאמי וחתיך ובלונדיני ומצחיק וחכם ו... התאהבתי בו!!!יותר מרן!!! רן נישכח ממני!!! עכשיו אני חושבת על אח שלו!!!

אגב-קוראים לו תומר...

 

הנה תמונה שלו בשיעור ספורט(יש לנו מדים לשיעור ספורט..)

 יש לו אותו פנים של רן...רואים שהם דומים!!!

 

והנה אני(אני ת -מ-י-ד   מעצבת את מדיי הספורט..-מותר לנו לעצב...אבל רק אני יודעת.!!!)

 - איזה מהממת!!!!...

 

אני חושבת שתומר נעץ בי עיינים בשיעור ספורט!!!

 

אבל...אחר כך..בכדורגל..ניפצעתי..   :`-( ....

אבל מה שהיה הכי טוב זה שתומר רץ לעזור לי...

הוא הוביל אותי לכיתה,היינו לבד...

 

ואז...התקרבתי לשפתיים שלו,הוא ידע מה אני רוצה,נשיקה.

הוא התקרב אליי גם...התנשקנו... :-* !!!!

 

ואז..קרה דבר נורא!!! - פתאום ניכנס..רן,אח של תומר,זה שגם מאוהב בי,וראה אותנו מתנשקים....

 

 

זה היה סיוט!!!

אל תחשבו שאני עדיין מאוהבת ברן...

רן כבר נימחק ממני!!!

מה שיש לי עכשיו בראש..זה תומר O:-)

 

בה ביי נשמות טהורות שמקשיבות לי!!!

תגיבו!!!

 

מואההההההההההההההההההה

 

 

 

 

 

@ואני רוצה להזכיר שכל מה שאני כותבת קרה במציאות אבל השמות כולל השם שלי -חסויים- !!!  אני משתמשת בשמות אחרים!!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/10/2007 16:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





64
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzui101 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zui101 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)