לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפטי חכמה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שיטור עירוני בושה!


רקע כללי: שלום שמי אשחר. אני לומד בבית הספר העיוני שמעון בן צבי בגבעתיים. מה עוד אמממ......... אה אני לומד ביולוגיה-תקשורת מורחב. האמת בביולוגיה אפשר לומר אני נמצא בכיתת ביולוגיה מורחבת.

 

אני מקווה שאתם חושבים שאני אינטליגנטי. אימא תמיד אומרת רושם ראשוני זה טוב.

היום אני רוצה לעסוק בשאלה שמטרידה את *רוב הישראלים. האם אימו של היטלר נאצית?. חשבתי וחשבתי ולבסוף הגעתי למסקנה שאין לי מושג. לא יודע. אבל אם יש משו יודע הוא מוזמן לספר לנו.

 

 

 

נכתב על ידי aSHHar , 24/10/2007 19:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  aSHHar

בן: 34




194
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaSHHar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aSHHar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)