לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lucky strike.


IT'S TOASTED

כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

על חושך,מכוניות,ולב שבור.


כשהטלפון צילצל ביקשת ממני לרדת למטה , השעה הייתה אחרי חצות , והלב שלי פעם בבהלה.
לקחתי את המפתחות לבית , וירדתי במהירות במדרגות.
היה חשוך , אך האורות שנשתקפו דרך דלת הבניין השקופה משכו אותי אליהם , החוצה.
חיכית במכונית , ידעתי שזה אתה למרות שצל כיסה את פניך.
נכנסתי למכונית וטרקתי את הדלת. החזקת את ההגה כאילו אתה מתכוון ליסוע ,
[לא התקרבת לנשק אותי , בקושי הפנת את המבט , אולי אני לא רצויה יותר , חשבתי.]
נעשנתי על החלון שלידי והמתנתי שתאמר את המילה  הראשונה , שנדבר. אף פעם אנחנו לא באמת מדברים...
נאנחת. ניסתי לומר שאתה אוהב אותי , וזאת רק תקופה , ואתה מבטיח שהפעם זה יהיה אחרת .

 על אף שרציתי כל כך להאמין , ידעתי שהמילים שלך נאמרו כבר , והתוקף שלהן פג ממזמן.

"שנינו השתנינו" אמרתי , "ולך פשוט לא אכפת מאיתנו יותר. "




נכתב על ידי , 29/6/2010 14:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סט צילומים חדש...תבקרו.


אני חולה , כואב לי לזוז , לכתוב , לדבר ... ובנוסף להכל , אני במחזור.
It's my lucky day or what ?

אתמול נוי [נושה] באה אליי וצילמנו אצלי . למרות שבהתחלה לקח לי קצת זמן למצוא את עצמי...
אני חושבת שהתוצאה יצאה טובה ולשם שינוי מרעננת.
ולמה ?
בסטים האחרים אני תמיד הרגשתי שיש משהו בתמונות , ששייך לי , שקשור אליי , שקשור לאיזה בן אדם אני שואפת להיות .
הפעם זה היה אחרת , הפעם הצגתי [דרך נוי ... ] את האישיות שלי , את ה"סרט" שאני חייה בו.
אז..נחסוך קצת בדיבורים [למרות שזאת נראה לי ההרחבה על צילומים הכי ארוכה שיכלתי לתת] .

אה כן, אם בא לכם להכנס יותר לאווירה כדאי שתחפשו ביוטיוב את Placebo- you don't care about us. [וגם בגלל שזה שיר מעולה ]
















יכול להיות שעובר עלייך משהו ואתה לא רוצה לספר לי , וזה בסדר. אני רק פה בשביל שתדע שעכשיו אני רוצה להיות רק איתך...
נכתב על ידי , 14/6/2010 21:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,332
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRoxy.†     אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Roxy.†     ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)