לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

HeLiUm - IsRaEL


אנחנו להקה צעירה מנס ציונה! כן תקבלו לוחות זמנים הופעות קרובות, ציטוטים מהחזרה! ובכללי על הלהקה!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הימים שעברו- הליום


שיר לנו, הימים שעברואותו כתבנו והלחנו!

 

הימים שעברו- הליום

 

 

 

בית 1

הימים שעברו, לא היו כ"כ קלים.

איך לבד היית, בכית מבפנים.

רגשות  עצורים, התפרצו ביום בהיר אחד.

אל תפחד, אתה כבר לא לבד. 

 

פזמון

איך הזמן הולך,

איך אתה מסתבך,

בלב שלי

 

 

בית 2

פעימות הלב שלי, מתגברות כשאתה, כאן לידי.

ואני, רק רוצה להיות איתך, תמיד.

ובינתיים, אחכה לעתיד, אולי זה עוד ישתפר.

אני לא אוותר...

 

 

פזמון

 

איך הזמן הולך,

איך אתה מסתבך,

בלב שלי

 

סולו

 

 

פזמון פעמיים

 

 

 

נכתב על ידי , 25/10/2007 21:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 16

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhelium-ISRAEL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על helium-ISRAEL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)