לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

&under magnifying glass


to be awake before tomorrow 

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 392332549 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

לבחור שעזב


שלום לבחור שעזב אותי.. אתה עדיין זוכר אותי.. חודש וחצי זה הרבה זמן לשכוח בנאדם אני מבבינה.

זוכר אותי? זאתי שעזבת ביום בהיר אחד- והלכת רחוק חתכת כל קשר חתכת כל פיסת בד שיכלתי להאחז בה.

זוכר אותי? זאתי שעדיין מחפשת את הצל שלך בכל בחור שהיא יוצאת איתו.. זוכר אותי? זאתי שלא אכלה שבוע ברצף לא ישנה לא נשמה כי זה כאב מידי.. זאתי שהייתה מוכנה לוותר על כל החיים שלה רק כדי שתיהיה מאושר.. שאת הטיול זרקה לפח בשבילך ואת הליימודים במכללה שכל כך רצתה בצפון גם על זה הייתה מוכנה לוותר בשבילך.

זאת שמנסה להשכיח אותך עם כל בחור שמראה טיפת אהבה אפילו אם היא רק פיזית רק לא לחשוב עלייך.. זאת שמנצלים אותה שוב ושוב ולה לא אכפת כי יש לה חור כל כך גדול בלב שהיא לא מסוגלת להכיל..

אז היי אני עדיין פה.. ולמרות שנראה שלך כל כך קל לשכוח אותי לי כל כך קשה לשכוח אותך.

אז החברה החדשה יפה ונראת ממש נחמדה..

כן אני מקווה שהיא גורמת לך להיות מאושר.

מקווה שהיא לא בוכה מכל שטות וכואבת מכל טראומה שעברה. מקווה שהיא כן מצליחה להעמיד לך את הזין שאף בחורה אחרת חוץ ממני לא הצליחה.

מקווה שהיא לא רוצה לסוע לטוס ולעוף מפה כדי שתוכל לאחוז בה כל כך קרוב.

מקווה שהיא כבר ראתה כמה אתה קמצן לכל אחד אחר חוץ מעצמך.

מווה שהיא כבר אוכלת את עצמה מתי יהיה היום שהוא יגיד שהוא אוהב אותי אבל אתה כל כך אטום רגשות שאני אפילו לא מסוגלת באמת להאמין שאהבת אותי כי למרות שלקח לך המון זמן להגיד לקח לך ממש שניה לשכוח.

מקווה שהיא תסתדר עם אחותך הבהמה והחברים הכל כך נורמלים שלך.

אני מקווה שמצאת את זאת שרצית כל כך להתחתן איתה ולהקים משפחה.

מקווה שאתה מאושר וסובל בו זמנית כי לי ממש כואב כואב לי ואני לא יודעת איך להכיל את זה

כואב לי ואני לא מצליחה לנשום מרוב שכואב לי.

כואב לי שרק המילים המטומטמות האלה מצליחות לסדר לי את כל מה קורה לי בראש.

שמתבהר לי שאני רוצה שתסבול כמו שאני סובלת. אבל מצד שני אני רוצה שתיהיה מאושר.

ואני רוצה שתעזוב לי את המחשבות. שתפסי לבקר אותי כל לילה ואני אמשיך עם החיוך השיקרי הזה שלשבוע האמנתי שהוא נכון. אני רוצה להפסיק אני רוצה לסיים את זה אבל משהו בי לא מרפה ממך משהו בי אומר שאתה צריך להיות שלי. וכשאתה לא שלי זה כואב מספיק ועכשיו לדעת שאתה של מישהי אחרת שגורמת לך לחייך ולהצטלם והיא הולכת איתך לים כי היא לא מתביישת בעצמה והיא הולכת איתך למשחקי כדורגל והולכת איתך לשבת במוקומות ושאולי ביומולדת שלה באמת תשקיע ולא תקח אותה לפאינג סרט ותבכה שאין לך כסף.

בא לי להכאיב לך. כל כך להכאיב לך. שישרוף לך מבפנים ותצעק כמו הצעקות שהולכות לי בראש עכשיו. שגם אתה תשב בבית ותשחזר כל רגע של היחסים שלנו ותחפור ולא תבין איך זה נגמר.

אבל אתה גמרת את זה.

ועכשיו אתה ממשיך הלאה.

ואני לא.

כי אני עדיין אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 8/10/2015 23:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,231
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפר! כי לחבק אנשים זה כיף !3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפר! כי לחבק אנשים זה כיף !3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)