לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חולמת.


.Can't brake the silence, It's braking Me

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

דיי, מספיק,


כואב לי.

 

הגיע הזמן לשחרר. מהכל. 

נימאס לי כבר. 

חודש שלם ואני כ"כ מנסה, ורק לראות את הפרצוף המזדיין שלו מעבר לכביש והכל נהרס.. 

לא יכולה יותר.

 

בבקשה, בבקשה תעזור לי לשחרר..

הכל ריקני לי ואפילו זה נשמע לי כמו תירוץ. 

ועובדה, אני עדיין מרגישה אליו משהו.

אני רוצה את החיבוק שלו, המגע. 

ומצד שני, לשרוף אותו יחד איתי. ככה. פשוט ככה.. 

ורק לבכות. רק לבכות.. 

 

שיישרף כל הצבא הזה גם. והתפקיד שלי..

בחיים לא הרגשתי כ"כ אבודה, בחיים. 

אני כ"כ צריכה שתעזור לי לשחרר כי אני פשוט יודעת שאם אני אעזור לעצמי -

זה ייגמר בבי"ח, במקרה הטוב. 

אז לעזאזל פשוט.

 

אני צועקת, אני צורחת, בלחש

והכל בדמעות..

 

קחו אותי מפה כבר.

 

 

ליל"ט.

~

נכתב על ידי , 30/9/2012 02:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,307
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל./_//     Beautiful Disaster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ./_//     Beautiful Disaster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)