לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חולמת.


.Can't brake the silence, It's braking Me

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

תסבול.


אתה חייב לסבול.

 

 

אתה חייב לסבול..

 

אתה חייב לסבול.

 

 

זה פשוט לא הגיוני שאני אשאר לבד בסיפור הזה,

כמו שזה לא עוזב אותי זה לא יכול בשום פנים ואופן לעזוב אותך. 

ואני כ"כ סובלת עכשיו, וזה מגיע גם לך.

 

 

תסבול כבר. ממני.

 אוף.

אני חייבת להצליח.

 

שבוע טוב..

 

~

 

 

נכתב על ידי , 23/8/2012 15:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'מבלולו O: ב-23/8/2012 15:29
 



ניצחת.


כל הזמן הזה, כל הפאקינג זמן הזה, אתה היית המנצח. 

שיחקת בי, נכנסת עמוק לתוך הראש שלי ועיוותת שם הכל לפי רצונך האישי, לתמרונך האישי, רק כי זאת אני, רק כי זה כ"כ קל. 

הפסדתי, ובגדול. אני לא מאמינה שעשית לי אתזה, אני פשוט לא מאמינה.. 

כולנו צעצועים שלך, בתוך המוח החולני שלך, ואתה מנהל את הכל איך שאתה רוצה. אתה מנהל אותי איך שאתה רוצה, אלוהים. וזה לא יעזור לי. כלום לא יעזור לי.. 

 

"אבל אני ניצחתי. הייתה תקופה שניצחתי.

-

לא, את לא ניצחת.. זה היה נוח לי לתת לך לחשוב שניצחת, אז התעלמתי. זה הכל.

עובדה שברגע שניסיתי, הצלחתי." 

 

 

"אז למה עשית אתזה? למה שיקרת לי? למה אמרת את כל הדברים שאמרת? למה עשית את כל מה שעשית..

-

פשוט מאוד. רציתי לראות אם אני מסוגל. אני הבנתי שעשיתי לך טראומה רגשית מאוד גדולה, שאני בעצמי לא בטוח אם אני מסוגל להבין אותה.. ורציתי לראות אם אני יכול לעבור אתזה, לחדור את זה, לגרום לך להעביר את זה הלאה, ולהחזיר אתזה למה שהיה.. אז עשיתי מה שהייתי צריך לעשות, וזה הצליח.." 

 

 

"אני עושה לך טיפול בהלם עכשיו, זה מה שאני עושה..

-

מה הקשר הלם? אוף.. זה לא קורה לי. >_<"

 

 

"למה אני? למה דווקא עליי? 

-

את לא באמת רוצה לשמוע את זה.

-

אני כן. טוב שנזכרת באמת להיות כנה. תגיד כבר.

-

את באמת רוצה לשמוע שאת חלשת אופי? שאת קלה לתמרון? בשבילי כולם זה משחק, כולם עכברי מעבדה, פשוט איתך זה כ"כ קל.. אני עושה את הניסויים עלייך, ומשפר אותם על אחרים. ככה הראש שלי עובד. ואני לא מבין איך לא ברחת כל עוד נפשך בך. איך יכלת להתאהב בי בכלל?

-

אני שואלת בדיוק את אותה שאלה.."

 

 

"מה שכן, את זיון נפלא. שתדעי. ועכשיו אני לא משקר..

-

אהא. אני לא עושה כלום.

-

באמת. ישלך באקט תכונות שאני ממש אוהב.. מצידי אני ואת יכולים להמשיך לשכב עד סוף העולם בערך, אבל למערכת יחסים רגשית אני לא מוכן בשום דרך וצורה.

-

דווקא על זיון? אתה לא יכול להגיד שאני בנאדם נפלא? אומשו כזה..

-

אבל את לא.

-

וואלה?

-

כן. את רגישה מדיי.. את לוקחת את הכל כבד מדיי.

אני מנסה לגרום לך לשנוא אותי, שתתרחקי כבר, שתביני שאני לא טוב לך."

 

 

אלוהים, מה עשיתי.. 

איך זה קרה לי? 

קורבן של משחק חולני, אוף, הכל זה שקר. 

או שאולי אני פשוט רגישה מדיי? 

לא, זה חולני, זה פשוט חולני. 

לא רוצה יותר....

 

 

מה עשיתי? אוף.

 

שבוע טוב.

~

נכתב על ידי , 19/8/2012 21:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Khione ב-19/8/2012 22:19
 





7,307
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל./_//     Beautiful Disaster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ./_//     Beautiful Disaster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)