לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reaching for Something Else


My Silent Side

Avatarכינוי:  Haley

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

רומנטיקה, מחויבות, סקס ומה שביניהם


"את בחיים לא תדליקי לי נרות למשל". אז אני לא הטיפוס הרומנטי, חשבת שקלעת בול כשאמרת את זה בביטחון שכל כך אופייני לך. אבל יש משהו מעבר לזה; מה מעבר? אני לא רומנטית כי זה סנטימנטלי מדי עבורי. אם תהיה שווה את זה, אם תוכיח, תבטיח ותנטע בי ביטחון שאני לא משקיעה סתם, אז כן, אהיה רומנטית, דביקה, קיטשית, מה שרק תרצה.

חייבים להפריד בין רומנטיקה לבין סקס חסר משמעות רגשית. חייבים?

אני לא סגורה על זה...

נתחיל בשאלת מליון הדולר שעומדת על הפרק נכון לעכשיו ואחר כך נתגלגל לענייני הרומנטיקה-

סקס, יכול להיות רק סקס? בלי מעורבות רגשית? בכלל? מבחינת בנות אני מתכוונת כן? של תטעו, אני מאוד מודעת לעובדה שאצל המין הגברי סקס יכול להשאר סקס שמסתכם בפיזיות בלבד.

אבל אצלנו, המין הדפוק, איך זה עובד?

אני יודעת איך סקס עובד בתוך קשר, מתוך מחויבות, מתוך אהבה, אבל אין לי פאקינג מושג מה זה סקס אימפולסיבי, מתוך דחף רגעי, נטול מחשבה או רגש.

כל כך מתחשק לי לבדוק את זה בעצמי. לבגוד בכל ערכי המוסר, בכל המחשבות ההגיוניות, בכל החינוך שקיבלתי ולהגיד פעם אחת כוס אמק! בא לי להיות אימפולסיבית, לקפוץ על ההצעה הכל כך מפתה ולהפסיק לחשוב 7000 פעם.

אבל מה אני מסכנת פה אם אני הולכת על זה?

תכלס, למי אני מזיינת את השכל? אני יודעת בדיוק מה הסיכון- סבבה, אני לא אחשוב, אני אלך רק על החשק, אוותר על ההיגיון ועל המוסכמויות, אני אראה אותך ואפסיק לרסן את עצמי, נזדיין ואז אני אתחיל לחשוב, עזבו לחשוב, אני אולי אתחיל להרגיש, וזה הסיכון הגדול.

אבל בעצם... גם אם אני ארגיש... מה כבר יקרה? אני אחזור אלפי פעמים בראש על זה שזה רק סקס, שזה מה שרציתי מלכתחילה. במקרה הכי גרוע, אני אתאכזב קצת... אני מאמינה שזה לא סוף העולם, כל כך הרבה פעמים התאכזבתי והתגברתי, גם הפעם זה מה שיקרה. אבל אם זה ישאיר צלקת? הפצע יגליד נכון?

ובמקרה הכי טוב- יהיה לי לילה משחרר, נטול עקבות, אני ארגיש כאילו פעם ראשונה פעלתי לפי רצון רגעי, אני אצליח סוף סוף לברר עם עצמי איך זה מרגיש לעשות מה שמתחשק באותו הרגע ולשים זין ענק על כל העולם ואשתו. פאק זה מפתה. אני כל כך מתפתה לבדוק את זה.

הבעיה איתך היא שסקס ורומנטיקה באים יחד. אני עד עכשיו האמנתי שרומנטיקה שמורה לזוגות בלבד, אפילו לא לרגעי אינטימיות מהממת. מסתומרת? סתומרת שלאלה מאיתנו שלא מחזיקים בבן/בת זוג קבועים, אסור נרות, אסור כפיות, אסור ליטופים או נשיקות קטנות על הצוואר. ואתה שברת את המוסכמות הזאת. התקשרת כל כך הרבה פעמים אחרי סטוץ, היית רומנטי, אוהב, חבר ללילה אחד. והאמת? זה מצא חן בעיניי.

אז מותר לי? מותר לי לשכב איתך בלי מחויבות? מותר לי להנות מהרומנטיות ששופעת ממך למרות שזה קצת מפחיד אותי? מותר לי לוותר על הראש ולפעול עם הרגש למרות שאני יודעת כמה זה מסוכן?

אני בחיים לא אצליח להסגר על עצמי לפני שאני אראה אותך שוב, לפני שאני אהיה בסיטואציה עצמה. אני יודעת שאני אחליט באותו הרגע, אני מקווה שאני אחליט נכון.

ואתם יודעים מה? גם אם לא, לפחות זה יענה לי על שאלה או שתיים. מותר לטעות, וגם אם יכאב, זה יעבור אחר כך.

הכי חשוב- אני כל כך יודעת למה אני מכניסה את עצמי, ואולי זה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו.

נזרום עם הרגע.

יהיה טוב.

נכתב על ידי Haley , 26/8/2008 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHaley אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Haley ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)