לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my space




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


אני כותבת=]

 

אני עומדת ומסתרקת מול המראה ואני חושבת לעצמי...כל מיני מחשבות..בעיקר עליו...תמיד רציתי לכתוב את כל המחשבות האלה..רציתי לעשות יומן...לפעמים אני כותבת..סתם על דף..בעיקר כשאני עצבנית..אבל זה יוצא לי מפגר ואני זורקת את זה אחרי שניה..חח..אני ממש אוהבת את העובדה שאני יכולה לכתוב כאן ושיכול להיות שאנשים יקראו את זה ואפילו יאהבו את מה שאני כותבת או יזדהו או יתנו עצות וינחמו זה יכול להיות נחמד=]..

 


 

-לפעמים אני ממש מקנאה...במי שתהיה אחרי במי שתקבל את כל הטוב שאני בחיים לא אקבל וגם אם כן זה יהיה מאולץ או סתם צולע ברמות.....לפעמים אני מקנאה.. כי כשהוא יהיה איתה הוא ידע..הוא ידע מה לעשות, מה להגיד, איך להגיד.

הוא יהיה מושלם הוא יהיה כלכך טוב אליה הוא יאהב אותה והיא תדע את זה...לא סתם תדע את זה, הוא יגיד לה את זה, הוא יראה לה את זה...אוחח כמה שאני מקנאה בהה!!! אני שונאת אותה!!! ממש אבל ממש!! למה אני צריכה לקבל את כל החרא?! או שזה בכלל לא הוא?!?!..כן...אולי זאת אני?! זאת אני!! כן..כן..אולי אני סתם אובססיבית או טיפשה..או אולי...

אנחנו באמת פשוט לא מתאימים........?!-

 

נכתב על ידי talish , 25/10/2007 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  talish

בת: 32

ICQ: 238202111 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)