לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my space




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

סתם יום מוזר


  • קמתי בבוקר סבבה כי לא הלכתי לישון מאוחר אתמול=]=]
  • שיעור אנגלית לא עשינו כלום=]
  • בתושב"ע החזירו מבחנים קיבלתי 83=] חביב=]=]
  • שיעור מתמטיקה התבטל אז הלכנו הביתה ב12 =]=]
  • ב1 הגעתי הביתה!!=]
  • בשניה שנכנסתי טלפון מהשכנה שלי והחברה הכי טובה שלי שהיתה לי ביסודי לפני שעברתי דירה(מהקריות)
  • היא אומרת לי שהיא באיזור אני מחליפה חולצה ויוצאת=]
  • אחרי רבע שעה אני איתה ואזז נוסטלגיותת=]=]=]
  • אני חוזרת הביתה ושני באה אלי ואנחנו מכינות פתיתים לארוחת צהריים=]=]
  • אנחנו הולכות לסניף (היא מכריחה אותי לבוא איתה.....) אני נרדמת שם על איזה ספה..=]
  • אני קמה והולכת הביתה
  • בדרך אני פוגשת את אלון שבדיוק הולך לשיעור גיטרה הוא ויאיר מקפיצים אותי הביתה=]=]=]=]=]=]=]
  • אני בבית אוכלת סלט=]
  • אני בבית מנסה להרדם בערך 20 דקות...
  • אני במיטה ויש לי טלפוןן אני בקושי שומעת אותו כי אני חצי ישנה והוא על רטט אז אני מרימה תראש ועונה...
  • אלון אומר שהוא חזר משיעור גיטרה והוא רואה את המשחק..אני בערך מזמינה את עצמי אליו...
  • אני אמורה עכשיו להתלבש וללכת אליו....=]
  • אני מזה עייפה!!=]
  • אבל אין מצב שאני מבזבזת את יום חמישי בשינה מצידי להרדם במקום אחר אבל לא בבית!!=]=]=] חיח=]
  • אין לי כח להתלבש שוב=\
  • אני שונאת את ההתלבטות הזאת של מה אני אלבש?! חם בחוץ?! קר בחוץ?! שיהיה כבר חורף וזהו!!!!!!!!!
  • טוב אני צריכה לעוף עוד מעט המשחק נגמר!! לא שזה מעניין אותי..חיח=]=]
  • לוב יו אולללללללל...לילה טוב=]=]]=].....העולם יפה=]=]=]....פיס&לוב=]=].....צ'אווו=]=]=]=]=]=]
  • =טל=

 

נכתב על ידי talish , 25/10/2007 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  talish

בת: 32

ICQ: 238202111 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)