לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני ונוני שלי =)


חוויות שלי ושל נוני שלייי=)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ההמשך..


אז ההמשך של ההכרות שלנו ...איך שהבנתם לע בדיוק הסתדרתי עם חברים שלוו פשוט שנאנו אחד תשני .. אבל היה לו חבר אחד שהוא היה אחד מהחבר'ה שלהם אני והוא היינו ידידים טובים מאוד תמיד היינו ביחד הוא היה אצלי היינו נפגשים תמיד מספרים אחד לשני הכל בקיצור היינו בקשר טוב מאודד !! ובזכותו גם הכרתי את נוני שלי טוב =)

תמיד היינו יוצאים מדברים יושבים ביחד ונוני שלי והוא היו חברים טובים אז נוני גם היה בא איתו והיינו יושבים ביחד מדברים צוחקים למרות שלע הייתי שמה לב לנוני אז לע בדיוק חשבתי שביני לבינו יהיה משהו חחח וככה גם לפעמים היינו יושבים כולם ביחד חברים שלו וחברות שלי ותמיד אני וידיד שלי היינו הולכים ללוות את נוני הביתה נוני היחד שהיה גר דיי רחוקק מהשכונה.. וככה אני ונוני התחלנו להיתקרב ודוגריי ?! אפילו לע הרגשנו חח אבל חברים שלו כה והתחילו לסכסך ביננו ביני לבין ידיד שלי ולבין נוני מהתחלה עוד איכשהו חשבתי צודקים אומרים לי אמת הייתי רבה עם ידיד שלי על סתם עד שהבנתי מי הם.. את נוני לע הייתי רואה הרבה פעם בחודש פעם בשבוע לע יותר כי לע הייתי יושבת איתם כול כך .. אחרי שלוש חודשיםם אני ונוני נהיינו חברים ... אבל לע להרבה זמן כמו שנראה לכם ..את ההמשך אני ימשיך ביזדמנות =)

ותודה לכול הקוראים ומגיבים מקווים מענין אותכם

 

                                                        אוהבים :-*

נכתב על ידי אני ונוני שלי =) , 6/11/2007 23:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוב לי כשרע ב-22/4/2013 13:58
 





Avatarכינוי:  אני ונוני שלי =)

גיל: 34






הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ונוני שלי =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ונוני שלי =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)