לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*-*One Life Live It Well*-*


something good or bad will happend tomorrow i tell u

Avatarכינוי:  keren^^

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

תשובות לשאלון השבועי


שאלון השבועי: P=

 

האם את מרבה למלא שאלונים?

 לא רק עכשיו בשביל לראות עם השאלונים האלו מפגרים וסתם כי משעמם לי

עכשיו כשאת עונה על שאלון, האם את עונה לו ברצינות או מנסה להתחכם ולהכניס תשובות מצחיקות?

לא יודעת זאת פעם ראשונה שאני עונה על שאלון כזה....

האם יצא לך מתישהו לחבר שאלון בעצמך?

לא מה אני עד כדי כך משועממת בשביל זה יש אותכם לא שתעשו את העבודה בשבילי?

האם היה שאלון שעצבן אותך במיוחד? איזה?

אמרתי לך זאת פעם ראשונה..ונראה לי שהשאלון הזה מתחיל להעצבן.....

האם היה שאלון שאהבת במיוחד? איזה?

שוב...לענות לך על זה....זאת פעם ראשונה שאני עונה על השאלון החופר הזה

האם את ממלאת שאלונים, בעיקר כשאין לך רעיון לפוסט?

לא.....אמרתי לך רציתי לנסות ולראות איך זה...

האם את אוהבת לקרוא שאלונים בפוסטים של אנשים אחרים, ולראות איך הם מילאו אותם?

לא יודעת אף פעם לא ניסיתי לקרוא את מה שאנשים אחרים רושמים....

האם את בודקת מי חיבר את השאלון וקופצת לבקר בבלוג שלו, או מתמקדת בשאלון בלבד?

לא...אני לא עד כדי כך משועממת מצטערת...



נכתב על ידי keren^^ , 9/12/2008 21:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/12/2008 21:58
 




התחלתי לצייר ציור

התחלתי לצייר אותך

התחלתי לצייר את היופי שלך

התחלתי לצייר את הענייים הכחולות שלך

את השיער הבלונדיני שלך

ושמתי לב ששתי פריטים  חסרים לי

פריט אחד זה הלב שלך שכל כך אוהב אותי

וכל פעם שאני לידו הוא דופק ללא הפסק

והפריט השני זה השפתיים שלך

בשביל שאני יוכל לנשק אותך

כל בפעם להתאבת בך מחדש

כמו בפעם הראשונה בה ראיתי אותך

ובה חיבקת אותי ונתת לי נשיקה D=



נכתב על ידי keren^^ , 9/12/2008 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




..............................................................................................

 

אני יושבת לבדי בחדר, ורואה בחושך סרט דיוידי

בכל שנייה שעוברת אני מסתכלת על הפלאפון שלי

כאילו שמשהו צריך להתקשר,

כאילו שמישהו צריך לדבר

ממש עכשיו..לספר לי את מה שקורה לו,

את הבעוית שלו

כבר שעה אחת ודקה

וכנראה שמשהו ממש עכשיו חושב עליי

אני בטוח חולמת,

עוד חלום שרק רוצה לצוץ ממש עכשיו

זה בטח עוד חלום שאני חולמת שמי שאני אוהבת יתקשר

אך הוא לא יתקשר והוא גם כן רק חלום שבתוך כמה דקות יעלם.

 

הייתי אתמול בנתניה,

כי רציתי לעזוב את המקום שבו אני גרה

וגם בשביל לפגוש כמה חברים ולצאת מהמקום

שנקרא בית.

 

כלום היו אבל מי שרציתי שיבוא לא בא,

הרגשתי שבאותה שנייה יש מישהו שחסר

שהמעגל עוד לא שלם

שצריך עוד אחד בשביל לסגור אותו,

הרגשתי שכאילו היה חסר לי משהו בלב

כאילו שהלב נקרע לחתיחות והוא לא ישוב לקדמותו.

נוראה רציתי לראות אותו

כל כך התגעגתי עליו

קיוויתי שהוא יבוא אבל הוא לא יכל

 

לפני כמה ימים ידיד שלי בא ואמר

"אני דלוק עלייך..." או שזה היה "אני אוהב אותך...."

באותה שנייה לא ידעתי איך להגיב

מה לומר אז פשוט חייכתי ושתקתי

והוא המשיך ואמר חבל שיש לי בכלל חברה

אני בכלל לא אוהב אותה,

אני לא הייתי מסוגל להגיד לך את זה

כי חשבתי שבינך לבין החבר הכי טוב שלי יש משהו

צחקתי ועניתי "היה לי חבר באותו השם 

אבל ביני לבינו לא קרה כלום

אולי התחיל משהו אבל הוא נגמר

לפני שהתחלתי אפילו למצמץ

אבל אולי בעתיד יקרה משהו....."

ואז הוא הסיע אותי הביתה.

 

הבית היה חשוך כאילו הוא היה בית רפאיים

והמסיבה שהייתה לי בבית כבר נגמרה

כולם כבר היו ישנים

ובבוקר כשהתעוררתי אבא שלי התעצבן כי הבטחתי לו שאני יגע ב2

אבל הגעתי 2 אחר כך 

P= 

..................................................................................

אני^^
אני

.............................................................................................

נכתב על ידי keren^^ , 9/12/2008 20:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

709
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)