לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

is this life

אתה רואה תחיים כמו שהם אבל לפעמיים אתה חושב זה הכל...אין שום דבר מעבר לזה ואז אתה מתחיל להפעיל ת'תאים האפורים במוח ואשכרה לתהות לגבי המשמעות שמאחורי הכל....ואני מנסה לקלוט את אותה משמעות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


אוקיי כל הקטע הזה של כתיבה הוא די חדש לי כי משום מה אף פעם לא משכה אותי התבטאות באתר זול והמוני כמו ישראבלוג שפאקצות בונת 14 מפרסמות בו תמונות אבל  מתוך עודף זמן פנוי עקב השביתה החלטתי לתת לזה צ'אנס,יצא לי לחשוב הרבה בזמן האחרון בגלל השביתה שיש ואני מבלה את רוב הזמן הפנוי בלהיתבטל בבית אז ככה יצא לי לחשוב בעיקר על החיים ומה אני עושה איתם והגעתי למסכנה שאני מבזבז ת'שנים החיי כפיות בחיים שלי על שטויות ויותר מידי עסוק בדרים ילדותיים ומפגרים מכדי לקלוט ת'תמונה הגדולה שהיא מה הקטע בחיים האלה מה אני אמור לעשות בהם לחיות חיים בנאליים של השכלה עבודה נישאוין ומשפחה או לרדוף אחרי החלום של להיות מוזיקאי ולנהל חיים פרועים ולא שיגרתיים אז חשבתי בצורה הכי דפוקה שאפשר למה דברים מיסתדרים לי בצורה כל כך לא מובנת אני מרגיש כל הזמן שאני עושה משהו בצורה הלא טובה שאני פונה לאנשים לא כמו שצריך ושהחיים בעיקרון  מתקדמים במלול ש עוד כמה שנים יביא אותי למקום שאני אתחרט על מה שעשתי בעבר....זה מתבטא בחוסר חשק לצאת לרצות לנתק קשר אם חברים שאת מיסתובב איתם על שנים בעיקרון לעבור שינוי רציני בפנים ולרצות לשנות ת'סביבה שלך בהתאם משהו שממש לא הולך לי אז חשבתי פשוט להיתבטל בבית ולא לעשות כלום ולנער ת'מצב רוח הרע אבל קלטתי שכשאין שיגרה כל מה שאתה עושה זה רק להיתבטל אז כנרא שבסופו של דבר אני אפשוט אמשיך לתהות לגבי מה שאני צריך לעשות כדי להרגיש שאני הנה  סוף סוך אני עושה ת'דבר הנכון....

נכתב על ידי , 24/10/2007 20:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 31

MSN:  Opticalmagic




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOpticalmagic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Opticalmagic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)