לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Across The Universe


................................................................

Avatarכינוי:  Paranoid Android™

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

שישי-שבת


אוקי אז ביום שישי היה לפאטי יומולדת D:::::

 

מזל טוב כפרה, אז הלכנו למוזס בלילה והיה כלכך שווה ומצחיק

 

אייכלר ויעל הלכו לחבורה של חננים מכוערים כאלה שישבו לידו,

 

*אז מהההה, אתם עושים משהו אחרי מוזס? |בעמידה כזאת על ערסים|*

 

חחחחחחחחחחחחחח וכולנו מתפקעים מצחוק מאחורה,

 

והגענו להסכמה שאני לא לסבית |סנוב3987945|

 

נכון ינאיהרצבימאייעלרזניבפאטחעינביאייכלר?

 

נכון.

 

ביום שבת פתאום מצלצל הפלאפון בזמן שאני ישנה:

 

אני:הלוווווווווווווווווווווו, מה?

 

מישהו: קומי כבר יא קציצה

 

אני: ממממממממה גוז?

 

מישהו שמסתבר שזה גוז: נו קומי עוד חצי שעה מסיבת ההפתעה של פאטי.

 

אני: טוב, אני אתרגן. ביי |חזרתי לישון|

 

 

 

אחרי דקה:

 

אני:מממממממממה?

 

גוז: עכשיו תקומי באמת.

 

אני: נו כוסעמממממממקערס בסדר!!!!

 

גוז: יאלה בואי אלי לפני ונילך ביחד

 

אני: טוב אני מתארגנת. ביי |קמתי למחשב|

 

 

 

אחרי 2 דקות:

 

גוז: איפה את?

 

אני: מצחצחת שינייייים!!!!!!!! *מדברת עם משחה בפה, אףחד לא מבין*

 

גוז:מה?

 

אני:מצחצת |יורקת תמשחת שיניים| שיניים לעזאזל!

 

גוז: אה טוב, יאלה מהר.

 

אני: טוב טוב 10 דקות.

 

 

 

אחרי חצי שעה הייתי אצל גוז D::::::

 

אחחחחח כמה שאני גאה בעצמייייייי (HHHHHHH)

 

ואז כולם באו וחגגנו בגינה של פאטי,

 

ושאני מתכוונת חגגנו אני מתכוונת אכלנו, אכלנו מלא, ועשינו דברים מפגרים,

 

כמו לקפוץ מהנדנדה, אהמשחראהמ!

 

שחר: "אני מתאבדת, אני מתאבדת"

 

תמר: "אני באה להציל אותך, תחזיקי שניה את הפלאפון"

 

שחר: "לא משנה, קפצתי"

 

 

 

אחרי זה כמעט כול הבנות באו לגוז כדי לראות בראץ חחחחחח

 

ואז מנג'וך דיוויד ותמיר הצטרפו, כמובן שמנג'וך לבש בגדי בנות מהארון של אחות גוז. 

 

טוב הנה תמונות מיום שבת אצל פאטי:

 

 

 

 

לא משו S:

 

 

 

יש גם מלא סרטונים שאנחנו עושים שטויות, אבל אין לי כוח להעלות.

 

אולי מאוחר יותר :)

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 


 

 

 

סרטון מהגן שעשועים אתמול חעחעחעח XD

 

 

 

 

נכתב על ידי Paranoid Android™ , 11/10/2008 22:25  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לParanoid Android™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Paranoid Android™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)