לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף אחד לא יגדיר לי את החופש שלי



כינוי:  STYLEnny

בת: 32

ICQ: 237356333 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

"רק אני לא יכול לזוז מפה


נוסע בסוף חוזר

וכלום וכלום לא משתנה"

-

בחודש האחרון הכל נסיעות לא צפויות ומתמשכות

לא סגורה מה אני צריכה יותר

את המרחק הזה או את הגבולות של הבית

זמן יגיד

 

יום ראשון מתכונת ואני מהה זהה לא מוכנה.וויפי

 

רוק עצמאות אילת שוב שאנטיפי נשף רשתי

ועוד שטויות שיפיגו לי את השיגרה  

 

 

 

 

 

 

 

וזהו לבנתיים..

נכתב על ידי STYLEnny , 29/4/2008 15:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-13/5/2008 15:22
 



שלוש עשר מי יודע ?


ניראה מי גאון ובאמת יודע ?

-

פסח עובר לי באילת

כרגע אני סתם יושבת שותה קפה ומעשנת

מחכה שחצי מהבית כבר יארגן את התיק ונעוף מפה..

אעלק לצאת בשש בבוקר פחח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כי מציון תצא האהבה.
יפה, זכורה, נעימה,
כמו שחיכינו לה אלפיים שנה,
בארץ רחוקה.

כי מציון תצא ההבנה.
שלמה, סגורה, נעימה,
כמו ששמענו אותה בפעם הראשונה,
בארץ רחוקה.

מספרת על השקט, על האדם ,
לוקחת אל כל המקומות הטובים שבעולם.
לוקחת אותי, אותך, ובכלל...

כי מהאדם יוצא דבר אלוקים.
מוכר, שלם, מבפנים,
כמו ששמענו אותו בפעם הראשונה,
בארץ רחוקה.

כי מציון נצא אל העולם.
יפים, מחוזקים, ביחד,
כמו שעמדנו שם בפעם הראשונה,
בארץ רחוקה.

ונדע אז כולנו את הדרך חזרה,
נשמח ונבין שכל זה קרה.
יהי ערב יהי בוקר יום השביעי...

מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים, הללויה.

 

הללויה.

 

[אביתר בנאי ויונתן רזאל-ציון]

נכתב על ידי STYLEnny , 18/4/2008 09:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לינור ב-23/4/2008 05:15
 



שלווה.


יש לי מאנצ' לשים פה ג'ירפות רק לרגע הזה

בידיוק לרגע הזה.

תספרו רק רגע והפוסט הזה כבר יהיה היסטוריה.

אבל רק לרגע טוב ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


גי'רפות-ירדה בו בול בו במועד

 

טרם דם גלעד,

 כחרברב של יהירים

 גם גמע הוא מרחבים..

וטיילתי לא טיילתי

 להחליט בהתעלם כי

 באחרית בדיתי..

 כאשר טל שקדה את תוכי..

 גל מקביל בגיל לצליל עד ועד

ועד כמו הד, נכנס בו שש

 עד ועד להוד, בראש לו אש

עד

גל מקביל בגיל לצליל עד

חשמל השניים במים, אין קצרים..

בבוקר מזיעים.

כאשר טל שקדה את תוכי..

ניגוד מחווה לעיקרון,

קרא שופר..פתח תח גרון,

שלווה תמתין כי נתקומם מעט

עד יאיר לו קל כוכב טלעד

גל מקביל בגיל לצליל עד.


ג'ירפות-כנרת

 

אכלתי כל מיני סרטים

צחקתי כמו משוגעים

בלי לצאת מדעתי

פתאום זה אמיתי

הכינרת התמלאה

הכינרת מלאה

מביט איך השלגים גולשים

הדולפינים מקפצים

רוח מזרחית חמה

את הכי יפה

 

הנה היא באה

תקופה טובה

סוף סוף

 

לא רוצים לישון עכשיו

אחרי שכבר נגמר הקרב

כולם יושבים במרפסות

שיחות שמחות

הכינרת התמלאה

הכינרת מלאה

 

הנה היא באה

תקופה טובה

סוף סוף

הנה היא באה

תקופה טובה

מיתרים מרעידים את האדמה

סוף סוף

 

כשצלילים יוצרים דמויות

תווים הם מדרגות נעות

מנגינות את הנוף

כולם רואים סרטים על החוף

סוף סוף

הנה היא באה

תקופה טובה

מיתרים מרעידים את האדמה

סוף סוף.

נכתב על ידי STYLEnny , 10/4/2008 23:10  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Gil ב-17/4/2008 09:45
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSTYLEnny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על STYLEnny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)