לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is me. Stripped

סליחה, אדוני. זה לא היה במכוון.

Avatarכינוי:  ניקס

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015


6/15

 

כאילו הכול הולך ומתפרק. החיים האלה, הציפיות והחלומות וההבטחות שניתנו לי ביום הולדתי, הם כולם מתמוססים לי מול העיניים.

ההישגים שלי כולם מתפוררים לי בידיים.

 

בין הדקות שלא חולפות היא שוכבת, נטושה ואבודה. והיא יפה, ונקייה, וכנראה שעדיף לה ככה, בלעדיי.

ובעולם בו זה שחור ולבן, הנייר והעט הם אלים. אבל כשזה אדום זה נכון, ולפתע פתאום הבגדים החדשים כבר לא יגאלו אף אחד מייסורים.

והלהבה העייפה, החלושה, הנרפית, צורבת בי תמונות ואירועים. וברגע אחד נדיר העומק מצטלל ומתבהר, והעיניים החשוכות, המוגפות, החלולות, נפקחות לראווה וראיה, והגלגל מומצא מחדש.

 

... ושבוע לאחר מכן הגלגל ממשיך להסתובב ולהתגלגל ולהציג אותנו בזוויות שונות אשר מביאות אותנו על הברכיים בבכי יבש.

ואם לא ככה, חמודי, יש גם אחרת. ונראה שהקרח שהתהווה בינינו חזק יותר.

ובעולם שבו לאפאחד לא באמת אכפת, וציפורים קטנות צפות מתות על הנהר, והמחשבות שלי הן רק על הקווים, והימים האלה צרובי שיגעון וחולירע.

בעולם כזה שבו הקול הולך ונכחד, וילדות קטנות בשמלות פרחוניות...

לשרוד זו מטרה נעלה.

 

היינו שם. וגם לא כלכך מזמן כפי שאנו אוהבים לחשוב לפעמים. אז לפרקים אני רואה נכוחה, וזיעה קרה מאיימת לכסות אותי. והרעד המוכר, הבלתי נשלט, חולף בי לרגע, כתזכורת מזערית למה שהיה.

ואני נזכרת במילותיי האחרונות לעצמי, שם על הסף.

וככה זה. ומפה לשם אני כבר לא יודעת היכן אני. או איך קרה שדרדרתי את עצמי נמוך כלכך בלי שאיש הבחין.

ובאשליות שלי אני דואה. ובחלומות שלי אני צונחת.

וזה מכביד לי כלכך, כששואלים. אז אני פשוט לא מעוניינת בלהציע לכם את האישור שלי לסייע לי.

 

אינספור רגעים לאחר מכן:

בדד. זה כל מה שנשאר לי. וזה לא נעים ולא טעים לי.

ובאופן כללי התחושה היא שלא נותרה לי סבירות או הגינות.

וכשהראש הזה לא עסוק בכולם, הוא נותר אובד עצות. ולפתע צצים ומתרגשים בו כל מיני דברים שמעולם לא רציתי לעצמי.

אזור הדמדומים שלי נקרע ממני ביום בו ההיא איבדה את שפיותה וצלילותה. ומי ומה היא בכלל בשבילי? מסתבר שיותר ממה שהעזתי לחשוב.

מפני שכשם שאימא ברווזה תאהב את כולם באופן שווה, וכשם שהברבור הכי יפה באגם יישאר מסור לה כל ימי חייו, כך משיקים בדמיונם ימי העבר שלנו. וכך נוצר קשר בלתי רצוני בין 3תנו. ובלי הוראות או תכנון, יש לנו את הנשק הקטלני ביותר להפנות זו לזו לזו.

וזה מה שהיא בשבילי. תשובה הכי כנה שיש לי כרגע לעצמי.

אז איבדנו את עצמנו, דיי מהר. וכשנפלנו זה כאב. ובפיזור שלנו חשבנו שאנחנו זאבים. ושטוב לנו בזאביות.

ועכשיו, בחצי היום, השמש תלויה מעל הים הכחול מכחול. ואף על פי שהם רבים כחול, ואף על פי שהם בכל מקום, אני באמת זאב עכשיו. ולא טוב לי בזה.

 

מאום בי לא שלי. נרכשתי פעם, במחיר כלשהו שמעולם לא הכרתי. ובחלוף הזמן נסחרתי וננטשתי.

והאוניה הזאת הפליגה בשעתה. וזה נסגר ונחתם ובעצם מעולם לא נשלח.

ואל תשאלו אותי כמה. ואל תציעו מתנות או שוחד. כי בלי ערך אין לי זכות. ובלי זכות לא תהיה הצדקה. ובלי זה, אין סיבה.

וככה וככה. זה ממשיך עד למטה. איפה שהכרתי והייתי וחשבתי שלעולם שוב לא אדע.

וזה הרגע הזה בו אתה מחליט שבראשית לא הייתה מתנה. ואת העונש הזה, שהוא בעצם רק טרחה במקרה הטוב, ייסורים בפחות טוב, והרבה יותר מדי צרחות חסרות פשר במקרה הגרוע, אתה לא צריך ולא רוצה.

אז למה? שככה יהיה לנו טוב, לשונאי האדם הריקים. והשאלה שלנו היא למה לא, בעצם?

כי מתוך הריקנות שלנו אנחנו מפכפכים בעליבות, מסתחררים בזוהמה הפרטית שלנו, מיואשים כלכך, אדישים וכאלה חלולים, והחיים עצמם מרגישים כמו טעות. טעות מצערת ומיותרת.

וסתם.

זה הכול סתם.

נכתב על ידי ניקס , 8/10/2015 11:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




6/15

 

... עוד לילה בסימן שכזה, והוא לבן והוא בדד. ואלה התנאים להתפתחותן של יותר מדי מחשבות שהייתי מעדיפה שלא היו.

אבל עכשיו, ברגע הזה ממש, הייתי רוצה יותר מכל לישון. פשוט כלכך. יומיומי שכזה.

ומה זה בכלל. ומי זה שמייחל לעצמו את מה שהוא מתאמץ בכל כוחו ויכולתו לאבד.

ובכל זאת, הנה אני כאן. שוב. וזה מרגיש כאילו שלא יותר מדי קרה, בעצם. וכנראה שגם הגלגל השחוק הזה כבר לא טורח להסתובב.

ובאין שומעים אפשר להרעיש חזק מאוד ועדיין למות לאט מאוד.

כי זה ככה. וכל אחד לעצמו.

הימים האלה פשוט מסרבים לחלוף. והדיבורים התכופים רק מקבעים אותי במצב הזה, שבו אני מסתחררת סביב הכישלון שלי.

ויום אחד אני יודעת שזה לא יחזיק יותר. כי גם כשזה הכי יציב, זה תמיד בסיכון. והמחשבה הזאת לא עושה לאף אחד מאיתנו טוב. אז אנחנו לא רוצים אותה אצלנו.

והשיטות שלהם להגיע מפה לשם הן ההגדרות הבסיסיות שלהם. הן קדומות וחסרות סיבה או הסבר. והם לא ידעו לעולם עד כמה יש להם מזל.

 

אולי כדאי פשוט לעשות את זה.

זה גם ככה באוויר. בכל מקום, בכל רגע, זה נמצא לידי, ממש בצמוד, וזה טומן בחובו כלכך הרבה ממה שתמיד רציתי וייחלתי לי.

אז למה לא, בעצם?

ואפשר לחשוב שאכפת לי מהשאר.

 

כשקטנים ורוצים לגעת, זה הכי קל שיש.

כי זה כשאין בך פחד ולא זיכרונות. ואתה יודע רק לאהוב ולהיות נאהב, ואולי זו המהות של הכול.

ואם ככה, אפשר פשוט לכבות את האורות ולחתוך הביתה. ולבכות ולמות וזהו.

 

מעולם לא חשבתי שככה יהיה. וגם בימים אחרים, כשהייתי נכונה יותר לדמיין לעצמי ולרצות ולקוות, לא הגעתי לנקודה הזאת.

וממרום הזמן אני יודעת שלרגע לא הייתי מאמינה שככה זה יהיה.

 

והשפל הגדול ביותר הוא ההזדמנות שלה חיכיתי כלכך.

כמה שאלתי ורציתי, וכאבתי כלכך בידיעה שלא. פשוט לא.

והנה אני נדחפת על ידי הנסיבות הקשות האלה בדיוק למקום שאליו תמיד חלמתי להגיע ולא התאפשר לי.

 

אז היום אני משתיקה את עצמי. ופועלת באוטומט שלי.

היום אני בלי האתמולים שלמדתי להכיר על מנת לסלוח.

והיום גם אין לי מחרים שמחכים לי, לעשות בהם ככל העולה על רוחי.

וההקלה שמתלווה לזה היא הסיבה העיקרית.

 

אני חושבת שאני מתקדמת בצעדים מאוד נחושים לקראת התמוטטות. ואני מאמינה שלאירועים האחרונים מסביבי יש קשר לזה.

וחרף ההתנגדות שלי לקשיי התמודדות, כנראה שברמות עמוקות יותר, כאלה שנמצאות מחוץ לטווח שלי, משהו מכל זה תופס, ומזהם את האזור.

וזה מאיים. כי גם אם אני מקלה ראש, זה עדיין שלב אחד מתוך תהליך מאוד מוכר. מאוד לא נחשק. ויותר ממאוד סופני.

 

ותמיד ידענו, גם בהתכחשות הכי חזקה, עד כמה אנחנו קטנים וחסרי חשיבות. עד כמה אנחנו פשוט לא תופסים שום נפח כשזה בהשוואה לזה.

 

הבסיס הזה, ההתחלה של היווצרות הוראות ההפעלה שלהם, הוא מה שתמיד סקרן אותי כלכך.

מפני שאצל כל אחד זה אחרת, ועם זאת, יש קווי דמיון. ומפני שכבר אז הבנתי שנדפקתי. שמשהו בשלב הראשוני ההוא השתבש קשות, ומאז אני רק מקרטעת.

והחלק העצוב ביותר הוא שאי אפשר לשנות את זה. ולא משנה בכלל כמה נתבונן על עצמנו ומה נחשוב שאנחנו רואים. מרגע שההגדרות נכנסו לתוקף, הן בלתי הפיכות. ולמעשה, הן לא חושפות את עצמן אלינו. והן דואגות שנהיה מבולבלים וחסרי מושג.

אז אני רוצה פשוט לוותר.

להניח לעצמי. לרדת משמירה.

ואז פשוט לחלק לכולם את הזמן שנותר.

 

יום יבוא והפרח שהאמנתי בתמימותי שאליו אהפוך, יונח מעליי ויעשה לי כבוד.

 

ויום יבוא ומישהו ייעצר בבת אחת כשאגיע. והראש שלו יסתובב והוא יהיה המום ונדהם וחסר מילים.

נכתב על ידי ניקס , 2/10/2015 17:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)