לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

$The Best Damm Thing$

אהלןן.. בבלווג שליי אניי ייכתווב עלל דבריים שמצייקים ליי ולעווד כמה.. XO בבלווג הזהה אני אוומרת את הדעעה שליי עלל העוולם ועלל מהה שאנחנוו עוושים!!1.., .. בקייצרר כוותבתת על כל מייניי דבריים..XS מקווה גם למצוא אנשיים חדשיים..?! P=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

The trriiip..=]


ה-טיול..

 

דאגות:

לריב עם אחי מייקל..=[[

להינשך ע"י חיית מים..=[

ליפול מהסוס..=[[

לריב עם חברה שלי..=[[

לריב עם אבא שלי..=[[(הכיייי גרווווע!)

שאבא שלי לא יאהב את חברה שלי..(גרוווע מאווווד!)

 

הנאות:

לרכב על סוסים..=]]

צלילה מתחת למים..=]]

לצאתת לשופינג(!!)..=]]

ללכת לסרט..=]]

להסתפר..(בצוורת איימו.. מקווה..)=]]

לסוע למקסיקו..=]]

להיות במלון 5 כוכבים.. =]]]]]]

 

אווווף.. מתרגשתת בפעעם הראשוונה..

 

זאתת לא הטייסה הראשוונה שלי..

מאזז שנולדתיי אני טסה..

אזז למה עכשייו אני מתרגשתת.?

אוולי בגלל שהחברהה הכיי טוובה שלי באה איתי?

 

אוללי בגלל שנעשה את כל האטרקציוות האלה.. =?

 

מיי יודעע..???....

 

סוווווווו

 

חוופשהה נעייממה

ושנטוס בשלום וננחת בשלום!

בעזרת הה'..

=אמן=

 

נכתב על ידי , 30/11/2007 17:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטעע .. ^___^


לפעמים דברים משפיעים עלייך, דברים שלא ידעת שיוכלו להשפיע עלייך.

 דברים קורים ולא באשמתנו ומשום מה, במקרים רבים, אנחנו בוחרים להעניש את עצמנו במקום להושיט יד ולעזור, אנחנו דוחפים את עצמנו מטה במקום לקום על שתי הרגליים ולהמשיך, אולי להתחיל מהתחלה.

"היו אנשים שאמרו לי, אנחנו כאן ממש לידך
עכשיו כולם נעלמו לי, כולם נעלמו נשארת רק אתה"

אני לא יודע מה גרם לי להגיע למצב הזה שבו אני מוותרת על הכל.

תמיד נלחמתי, תמיד השגתי מה שרציתי, אבל מה בעצם גרם לי להפסיק ללכת בדרך הזאת!?

אני לא רוצה להיות כזה- עצלנית.

מגיע לי להרגיש טוב, מגיע לי לחייך.

מגיע לי לשמוח וליהנות.

ואם זה דורש שינוי- אני אשתנה.

אני מבטיחה לעצמי שאשתנה.

זה לא יהיה קל אבל התוצאות יהיו שוות את המאמץ, אני יודעת.

מה שהיה נגמר. זה נגמר.

"ויש לי אותי,יש לי את מי  לאהוב"

נכתב על ידי , 12/11/2007 22:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטעע.. עצווב וייפה..


אני רוצה להינעל בחדר חשוך וקר, ולמות מרעב, מקור.
אני רוצה שתעבידו אותי, שתיקחו אותי רחוק מפה, תיקחו אותי להר גבוה, תפילו אותי, אני מדרדרת במורד, אל התהום האפלה, אתם דוחפים אותי אל התהום, אני מנסה לא ליפול, אבל אתם הרבה יותר חזקים.

אני נופלת ואתם מביטים בי מלמעלה, צוחקים, אני לא רואה סוף לתהום, אני נופלת ונופלת, אני רואה אתכם מתרחקים, נסוגים, דועכים כמו האש בשעות הלילה המאוחרות, כאשר השחר מפציע, אני מגיעה לקרקע, מתרסקת אל האדמה הקרה, החשוכה, יצוריי האופל מגששים סביבי, עיוורים מהרוע.

נכתב על ידי , 10/11/2007 14:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 32

MSN:  leor

תמונה




47
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^Dont Give a Sh*t^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^Dont Give a Sh*t^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)