לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

crazy family


במילה אחת סיפור (מוצלח ) :]

Avatarכינוי:  Lil' deamen (:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


פרק שלישי D:

אנחנו חושבות שיצא לנו די מגניב :P

תהינו =]

 

 

לאחר יום מלא הפתעות, חזר דוד מושיקו מטיול של שנתיים בהודו .

בשעה 11:00 בדיוק האסון הגיע. נשמעה דפיקה בדלת.

"רק אל תגיד לי שהיום זה התשיעי לפברואר.." אמרה סשה לעבר מייקל שהתקרב לדלת

אבל זה היה מאוחר מדי.

"שנטי באנטי!" צרח דוד מושיקו כאשר מייקל פתח את הדלת.

"אוי לא.." מייקל אמר בלחש והלך אחורה בפחד שלא יפול עליו איזה בודהה.

מושיקו התנפל על מייקל בחיבוק דוב ענק.

"תצילי אותי!" אמר מייקל בלי קול לעבר סשה.

"תשכח מזה." אמרה בלי קול גם היא.

מושיקו סוף סוף הרפה ממייקל, שהתחיל להשתעל וליהחנק מהריח המעורב של החשיש, הזיעה, פילים, וגבינה מעופשת. הוא העדיף לא לדעת איך הוא קיבל את הריח הזה במהלך השנתיים האלה בהודו.

"אזזז.. אני יכול להשאר אצלכם איזה יומיים שלושה?" אמר בחיוך עם ריח נורא של שנתיים בלי משחת שיניים .

"קודם כל תעשה מקלחת טובה, נפנק אותך ככה, שמיכה..." סשה אמרה בחיוך מזויף.

"זה אורן?" ירדה עדי במדרגות עם גופייה ותחתונים.

סשה הסתובבה אחורה וישר חזרה להסתכל על מושיקו.

"אוי ויי זמיר .. " אמרה סשה בלחש.

" אה איח , מי זה? אהה.. מושיקו כמה זמן! לא הספיק לך הביקור האחרון ? ראיתי אותך מציץ לי במקלחת." אמרה עדי כדי להביך את מושיקו.

"איזה פאקינג בן זונה...מי הסוחר שלך?! נראה חומר חזק יש לו. " אמר אייל שצץ משום מקום .

סשה הסתכלה במבט מבויש על המוזרים שהיא ילדה..

מושיקו התיישב על הספה.

" לא לא לא!!" צרחה סשה.

"זו ספה נקייה! הכיעור שלך מביא לי מזל רע הביתה!"  פלטה והעיפה אותו מהספה.

 "כן, אה ? אחי לא יכולת למצוא אישה יותר טובה ?" אמר מושיקו למייקל.

"היא הראשונה שראיתי בבית זונות." אמר מייקל ולאחר שניות ספורות מצא את עצמו שוב בארון ...חשמל .

"אוו, איי! הצילוו!" צרח מייקל מין הארון אך ללא טעם, הארון היה נעול.

סשה חזרה לסלון  וראתה את עדי עושה תצוגת אופנה למושיקו .

"אוי ווי זמיר ה' ישמור על כולנו אמן ואמן ויקדש ..." סשה נכנסה לפראנויות .

"מה קורה לך ?" עדי שאלה .

"קודם כל חומד, " אמרה סשה בטון רגוע והוסיפה:

"לכי תשימי מכנסיים! מה זה בית זונות פה?! "

"אבל הלוק השאנטי עושה לי את זה!" עדי הייתה עם דמעות בעיינים ועלתה למעלה.

"מושיקו!" אמרה סשה בקול מאיים.

הוא הסתכל למעלה בפליאה . "אלוהים?" הוא אמר בחשש.

"קרוב." סיננה סשה וגילגלה את עינייה.

"בודהה?!"

"לא! זאת אני סשה!"

מושיקו התנשף כאילו הרגע רץ מרטון , הסתכל  מסביבו בפליאה לחש: "תרגיעי, אחותי. את לא מבינה איזו התגלות הייתה לי עכשיו. דברי חלש, את מבריחה את הבודהה."

"אבל זאת הייתי אני!" אמרה סשה בייאוש.

"א..את..אתת.." גימגם מושיקו.

"כן, אני יודעת שקשה להאמין אבל אני דיברתי כל הזמן הזה." היא אמרה לאט ועם תנועות ידיים מוגזמות כדי שמושיקו יבין.

"את בודהה?!"

"מה? לא!"

"הוו בודהה הגדול..לא האמנתי שהרגע שבו אני אפגוש אותך יגיע...אבל אני יודע בדיוק מה לעשות.."

"אבל אני לא בודהה!"

זה היה מאוחר מדי. מושיקו כבר היה עסוק בלבצע את הברכות לשמש.

 

 

באותו זמן, בחדר של גיא.

גיא שכב על מיטתו שקוע במחשבות.

האם הם באמת חושבים שהוא הומו?

או שהם חושבים שעדן פשוט שחקן טוב?

למה לעדן היה את האומץ לספר למשפחה שלו אבל לו לא  היה?

הרינגטון שלו, apologize, קטע את מחשבותיו.

הוא הסתכל על הצג.

"שני המאמי" התקשרה אליו.

הוא החליט לענות.

"הלו?" אמר בקול חלש.

"היי מאמי. מה קרה הערתי אותך?"

"לא, סתם אין לי מצברוח עכשיו."

"טוב, אז כדאי שיהייה לך מצברוח כי יוצאים לים..יש אחלה שמש, ואנחנו חייבים ליהיות שזופים בשביל המסיבת חוף ביום שישי.."

"טוב את צודקת. כאילו אם לא נהייה שזופים איך תוכלי ללבוש את הגופייה הלבנה המהממת שלך?" הוא אמר בטון פקאצי בכוונה.

שני ציחקקה.

"רגע, מה אתה לובש למסיבה?"

"טי שירט אפור של קוויק סילבר , והבגד ים החדש שלי."

"מגניב. טוב אז אתה בא?"

"לא יודע.."

"נו למה? מה קרה?"

"סתם, עזבי אני לא במצברוח."

"אתה יכול לספר לי.."

"אני באמת לא חושב.."

"נו?!" לחצה שני. "אני לא אצחק."

"לא, את לא תצחקי,  אבל את לא תאמיני לי."

"אני מבטיחה שכן." היא אמרה בקול מתוק.

"אבל..אני לא יודע..לא סיפרתי את זה עוד לאף אחד.."

"אבל אני הידידה הכי טובה שלך מכיתה ו' ! אתה יכול לספר לי הכל!" היא כבר התחילה להתחרפן.

גיא חשב לשנייה.

לספר לה?

היא אף פעם לא הייתה בוגדנית, היא אף פעם לא גילתה סוד שלו, אבל הפעם זה היה שונה.

"אתה שם?" היא אמרה בעדינות.

"כן."

"אז מה..?"

"טוב. אני אגיד לך."

"נו?"

"אבל לא בטלפון. אני צריך להסתכל לך בעיניים כשאני אומר את זה."

"אוקיי." שני לא ממש הצליחה להסתיר את התרגשותה.

"אז נפגש עוד שעה בגלידה?"

"סבבה." היא נסתה לשמור על נימה אדישה.

שני נתקה את השיחה בחיוך.

הלב שלה פעם בחוזקה.

כבר שנים שהיא חיכתה לרגע הזה, הרגע שהאהבה שלה תקבל מענה.

כבר בפעם הראשונה שראתה את גיא, במבחנים לכיתת ספורט בכיתה ו' , היא ידעה שהם נועדו ליהיות ביחד.

אבל היא הייתה  בטוחה שאם תתוודה על אהבתה זה יהרוס את הידידות, והיא התייסרה במשך שלוש שנים, וסוף סוף הרגע מגיע. סוף סוף הוא הולך להגיד לה כמה הוא אוהב אותה.

היא כבר דמיינה אותם בתור הזוג הכי יפה בשכבה, שני הילדים הכי מקובלים הולכים ביחד בהפסקה וכולם מסתכלים עליהם ומקנאים.

היא לא בזבזה עוד זמן על מחשבות והלכה ישר להתארגן.

שני התקלחה בזריזות. כשיצאה, סילסלה את שיערה הבלונדיני עם מכשיר בייביליס שקנתה בשבוע שעבר בקניון עם מאיה, מרחה על פנייה איפור עדין ואז פנתה לארון לבחור מה ללבוש.

היא זרקה על עצמה טוניקה לבנה דקה,  ומכנסיים צמודים בצבע חאקי .

היא נעלה כפכפים, לקחה כסף, פלאפון, מפתחות , מראה ואיפור ויצאה החוצה.

 

 

באותו זמן, בית משפחת שטרשנסהאוזנס.

"חזרתי מניר." קראה עדי ונכנסה  הביתה .

לפניה היה מראה מאוד משונה.

דוד מושיקו השתחווה לפני סשה שנראתה מבולבלת .

"אני לא ממש יודעת מה הוא עושה, " תרצה סשה, " אבל אני מתחילה לאהוב את זה. אולי אתם צריכים לעשות את זה לעיתים יותר קרובות."

עדי הביטה על המצב לרגע, הביטה על הדלת ויצאה חזרה החוצה.

 

 

 

זהו D;

אהבתם?

אל תשכחו להגיב =]

 

 

נטלי יולי ושלי :]

נכתב על ידי Lil' deamen (: , 19/2/2008 18:30  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שני ^^"


למטה

תגיבו :]

עוד שלוש תגובות מפרסמים עוד פרק =)

 

נכתב על ידי Lil' deamen (: , 17/2/2008 11:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שני טאדאדאדם ^^


סשה קמה מהמיטה במהירות.

"מה!?" צרחה ושמה מהר את החלוק.

"מה זה ?" אמר מייקל, כשהחזיק את העיתון בידו.

"אוי, כן. עדי קנתה את זה והיא לא מודה."

"מי זו עדי?"

"הבת שלך!"

"אה, ידעתי את זה." מייקל אמר בבלבול.

"בן פורת יוסף , לא יודע מי זו הבת שלו ..."

"אני ידעתי את זה אני אומר לך!"

"לא אתה לא !"

"כן אני כן!"

"רגע, רגע, רגע! מה זה הריח הזה?" סשה התקרבה למייקל והוסיפה בכעס;

"ריח טהור של בושם אנג'ל לבנות , יש לך הסבר? " סשה הרימה גבה.

"אמ..אה..כן זה ,עברתי בסופר מרקט וראי-"

" יש לך הסבר?!" צרחה סשה שהעירה את כל הבית.

"כן! אני עברתי בסו-"

"יש לך?!?! כן?!?אהה?!!" צרחה שוב.

"סתמי ת'פה כבר!" אמר מייקל, ותוך שניות ספורות  מצא את עצמו ישן על הספה.

מייקל נרדם, בעודו מחזיק סיגריה ביד על ספה מקומטת , מתכסה בשמיכה קטנה שלקח מהחדר של אייל בצבע ורוד עם ארנבונים המתאימים לפיג'מה שלו.

סשה לא הצליחה להירדם  וירדה בשקט במדרגות לראות אם מייקל עוד ער.

"אתה עוד ער חמודי?" שאלה סשה בטון של שליו.

"אני אוה..אוהב אותך..." אמר מייקל מתוך שינה .

"באמת? טוב.. בוא לישון איתי יש לי כותנת חדשה מניחוח אישה," אמרה סשה בחיוך ממזרי.

"אני אוהב אותך, מישל.."

"מישל?!"

"מה?" אמר מייקל מתעורר משנתו.

"מי זו מישל, מייקל?" שאלה סשה.

"מה? אה..המזכירה שלי למה?" אמר בחשד.

סשה ברחה לחדרה בבכי , ומייקל יכל לשמוע אותה בוכה עוד שעות רבות, כי גם הוא לא נרדם.

לבסוף החליט לעלות לחדר.

"סשה..מה קרה?"

"מה קרה?! אני אגיד לך מה קרה!"

מייקל בהה בה.

הוא באמת לא יודע על מה אני מדברת, חשבה .

"על מה חלמת?" שאלה בגבה מורמת.

"מה?! מה זה קשור עכשיו?!"

"על מה חלמת?!" היא התעקשה.

"לא זוכר!"

"באמת לא זוכר?"

"לא זוכר!"

"לא זוכר מה?"

"אם אני זוכר!"

"מה?"

"מה חלמתי?"

"תגיד לי אתה!"

"מה את מנסה לפרש חלומות פה?! מה זה חשוב?!"

"אולי זה יהיה חשוב למישל." מילמלה בכעס.

"מה מישל עכשיו?"

"אז אתה כן יודע מי זאת מישל?" חקרה.

"כן, כבר אמרתי לך, זאת המזכירה שלי!"

"ואתה זוכר מה אמרת לפני זה?!"

"לפני מה?"

"שאמרת לי!"

"אני ממש לא יודע על מה את מדברת."

"תגיד לי..איך מישל הזאת נראית?"

"עכשיו ניהיית לי לסבית?"

"אתה מתנהג כמו אייל! עכשיו, איך היא נראית?!"

"איך אייל יודע מה זה לסבית?!"

"בטח עדי הסוטה הזאת סיפרה לו." "מי זאת עדי הזאת שאת מדברת עלייה כל הזמן?!"

"הבת שלך!"

"איזה בת..?"

"שלך!"

"איזה מהן?"

"יש לך רק אחת.."

"אהה..בטח. את היחידה שעשיתי איתה ילדים..נראהלי ."

ושוב, כעבור שניות ספורות מצא את עצמו במצב לא נעים. הוא ניסה להירדם, אבל זה היה קצת קשה כשהוא עומד בארון נעול בגודל מטר על מטר.

 

לאחר לילה בלי שינה סשה התחילה לשמוע קולות של תזוזה בחדרי הילדים.

היא שמעה את את גיא צוחק, את עדי מזמזמת לעצמה, ועוד קול של בן לא מוכר.

חסר לעדי שהיא הביאה עוד אחד לישון פה.. מה אנחנו בית מלון?!

סשה קמה ממיטתה בעייפות והלכה להכין ארוחת בוקר.

"אמא?" אמר גיא כשנכנס למטבח.

"כן מותק?" שאלה סשה.

"אממ חבר שלי יכול לבוא לארוחה ? "

"כן בטח חמודי הוא פה?"

"כן הוא ישן אצלי.." אמר בחשש.

טוב, לפחות הוא לא ישן אצל עדי. בעצם , מי יודע..

"יופי, תשבו עוד מעט כולם מגיעים." אמרה סשה בחיוך .

גיא סימן לחבר שלו לבוא וכעבור כמה דקות  גם עדי ואייל הצטרפו, וסשה הגישה את האוכל, והתיישבה גם היא.

"אז מה, איך קוראים לחבר שלך, גיא?" אמרה סשה בחקרנות הרגילה שלה כלפי זרים.

"עדן" ענה גיא והסתכל בחיוך לעבר עדן .

"ואוו עדן , יש לך חברה? " אמרה עדי במבט זומם.

"לא, יש לי חבר." אמר עדן והסמיק.

"כן, ברור... אבל, חברה... מישהי.. אתה יודע, לעשות איתה דברים?" אמרה עדי בהרמת גבה .

"טוב עדי זה מספיק!" אמרה סשה בלחש עצבני לעבר עדי.

"לא, זה בסדר, גברת טרשנסהואזנזס. את לא צריכה לכעוס עליה.. ובשביל לעשות דברים יש לי את גיא." אמר וחייך בזמן שגיא כמעט קבר את פניו בקערת הקורנפלקס .

"מה זאת אומרת? לא מאמי, תקשיב אני מתכוונת להתמזמז.." אמרה עדי כאשר לועסת את הקורנפלקס כאילו זה מסטיק .

"כן לזה התכוונתי. רגע מותק, לא סיפרת להם?" אמר והסתכל על גיא.

כל השולחן החל לצחוק רק גיא הסתכל על עדן במבט נבוך, ועדן נראה מזועזע.

"אני לא מאמין עלייך.." אמר עדן וברח מהבית בבכי .

"ותחזיר לי את בובת הפופו שלי!!" צרח עליו  עדן מרחוק וטרק את הדלת.

כולם כבר הפסיקו לצחוק.

"הוא שחקן טוב ..?" אמר גיא בתקווה שיאמינו לו .

"טוב, הלכתי לבית של אלעד." עדי אמרה ויצאה מהבית .

"אני ..אני..הולכת להוציא את אבא שלכם מהארון."

גיא ואייל הסתכלו עליה במבט מוזר.

"זאת אומרת.. אוי נו באמת."  אמרה סשה ועלתה למעלה.

"אתה באמת גיי?" שאל אייל את גיא בשקט.

"מאיפה לך לדעת מה זה בכלל? אתה בן ארבע!"

"בן זונה.." אמר אייל ועלה למעלה בבכי.

דלת הכניסה נפתחה בזעם.

"לקחתי את בובת הפופו שלי!" הכריז עדן ויצא שוב.

 

נכתב על ידי Lil' deamen (: , 7/2/2008 16:21  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

738

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil' deamen (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil' deamen (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)