לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

Hold it רגע!


לעזאזל, כמה זמן לא כתבתי פה!
התכחשתי לקיומו של הלבוג הזה. הפינה המאושרת שלי.
חסרת הדאגות, בלי דרמה, בלי שטויות.
החלטתי לפתוח בלוג חדש, בוגר יותר, ואת זה נטשתי. ולמה? הבלוג הזה דווקא דיי נחמד. :)
אני חושבת שאני אחזור לכתוב פה מדי פעם, כשיהיו לי דברים נחמדים לספר.
בינתיים אפשר לקרוא על הדרמה פה.
כן.
זו הייתה הפינה המאושרת שלי. המקום שיכלתי להזדחל אליו ולהעמיד פנים שהכל טוב.
עכשיו אני כותבת בבלוג האחר שלי דברים שבחיים לא דמיינתי שאני אעלה לאינטרנט, לעיני כל.
הסטיות הקטנות שלי, הסודות שהיו מוחבאים עמוק בארון, המקום שאליו הם היו שייכים מלכתחילה.
אני יודעת שיהיה טיפשי לחזור לכתוב פה. בין כה וכה, זוהי לא השקפה של המצב הנוכחי.
וזוהי פינה ההייתה שייכת לאליס בת ה13, הילדה שהציגה את עצמה תמימה וחסרת ניסיון, זו שהייתה זנב לחברות שלה, חסרת כושר שיפוט או כל הערכה עצמית. הרבה השתנה מאז.
ובכן, אין לי עוד הרבה מה לאמר.
לעת עתה אאלץ לסכם את הפוסט הזה, ואקווה לעוד ימים מאושרים.


אליס.
נכתב על ידי , 17/8/2008 10:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHalisuChan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HalisuChan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)