לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נחמד שיש אנשים מלפני הרבה זמן שכן זוכרים שאתה קיים למרות שחלק מהילדים האלו קוראים לך "פריק".

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 439337366 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

היה, היה...


טוב אממ,

פרשתי..

אין לי כבר למה לעדכן,ידעתי שישרא זה סתם דפוקXD.

 

בהצלחה=]

 

 

 

לירז.תיזכרו שהייתי פה.

נכתב על ידי , 5/4/2008 14:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



''I could stay awake just to hear your breathing..''


טוב,עבר פורים,מגיע פסח.

טיול כוכב 21-23.4..כן,כן אני מוכחרה להירשם..=|

ממש נימאס לי..

''לירז את מתדרדרת,לירז את מסתובבת עם ילדים משפיעים..''

-אני יסתובב עם מי שבא לי

-ציון אחד גרוע לא ישפיע על כל הממוצע שלי

-תפסיקו להיתערב בחיים שלי.

 

__________

 

בזמן האחרון אני מסתובבת יותר עם סנשיין,פקאצה,הולנדר הגותי הקשוח מארי ולבקוביץ' הכוסית.

ממש נימאס לי מהעניין הזה של גולדמן וליה..

יובל לא מדברת איתי כבר,ויודעים מה?כבר לא איכפת לי.

I WANNA CHANGE

נימאס לי להיות כל כך איכפתית בזמן שלאף אחד אחר לא איכפת ממני,

מה זה שווה בכלל?!

אני לא יודעת למה אני כותבת פה בכלל,

פעם היו לי 80 תגובות ועכשיו זה היתדרדר ל-9?..

 

יומטוב,





נכתב על ידי , 1/4/2008 16:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





32,882
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmeronistit! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על meronistit! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)