לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרוייקט הסיגנים!!!


סיגנים.פרוייקט זמני.מוזמנים להרשם=]

Avatarכינוי:  החלפת סיגניםDDDD:

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

4 בנות נרשמו. עכשיו עושים סיגים!!


טוב היו 4 בנות נחמדות שנרשמו:

YUL

לית

סשה


רגי

כל אחת מכינה לשנייה סיג.
בכללי כל ילדה צריכה לעשות 3סיגנים לשאר הנרשמות.
יש מבין?
למקרה חרום הסבר:
 YUL צריכה לעשות סיג ללית סשה ורגי.
לית צריכה לעשות סיג ל YUL סשה ורגי.
סשה צריכה לעשות סיגן לYUL לית ורגי.
רגי צריכה לעשות סיגן לYUL לית וסשה.

הסיג שלכן יכול להיות כתוב על היד,העצבע או על דף.
איך שבאלכן.


אז יאללה בנות בבקשה תמהרו עם זהDDD:

והייתי חייבת להסביר:
מישהיא שאלה אותי למה שמישהיא תרצה סיג מאדם שהיא לא מכירה.
אז הנה הסבר:
אני עושה את זה בשביל לאחד יותר את ישרא.בשבהיל לקשר יותר אנשים.


הגר3>

*אתם מוזמנים להמשיך להרשם בפוסט הראשון*


נכתב על ידי החלפת סיגניםDDDD: , 28/10/2007 13:15  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרויקט זמני בישרא!החלפת סיגנים!מוזמנים להרשם.


היי!

אני הגר,בת 17,מחיפה.


החלטתי לפתוח בלוג להחלפת סיגנים.

זהו פרוייקט זמני ואני בטוחה שתהנו ממנו=]

למי שלא יודע אני אסביר.

הנה דוגמא לסיגן:



*בתמונה זאת בת דודה שלי.אבל היא העדיפה להשאר חסויה*


פשוט החלפה של סיגנים.

אתם רושמים לי שאתם רוצים להשתתף ואני פשוט בוחרת לכם בן או בת זוג(מהמשתתפים).

אתם תכינו לו סיגן והוא יכין לכם.


מי שרוצה להשתתף בזה שירשום לי :

שם:(השם שאני רוצה שיהיה על הסיגן)

וקישור לתמונה שלו או שלה.

(סתם בשביל שאני אדע איך אתם נראים^^)

וזהוP:


מי שנרשם צריך שתהיה לו מצלמה זמינה ואינטרנט זמין.

אנשים שירשמו פשוט יעשו אחד לשני סיגניםDDD:


אם לא הבנתם משהוא אתם מוזמנים לשאול בתגובות.


תהנו

+++++++++++

נכתב על ידי החלפת סיגניםDDDD: , 25/10/2007 15:07  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחלפת סיגניםDDDD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החלפת סיגניםDDDD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)