לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Long Story


Art its not youre pic|Art its youre heart

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 214613602 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פרק 3


כמובן שהן ישבו במקום הכי טוב...שמו את התיקים על כסאות שהיו מלפניהם....

"אז....נעשה חיים?בלי לחץ ופחד.....?זוכרת מהי המטרה שלנו בחופש הזה,זוכרת?" שאלה ניק את סטאר.

היא הסתכלה אלייה וחייכה חיוך תמים ולא ממש מרוצה.

"סטאר מה קורה איתך?...את קרה"...היא שינתה את מבטה והוא הפך כמעט כמו פניה של סטאר....

"ניק...אני בסדר...." בדיוק כשהיא ענתה לה...עבר האיש הזה שאוסף כרטיסים...."היי שלום בנות הכרטיסים שלכן בבקשה"...הוא חייך חצי חיוך...אבל זה היה דיי מקסים.

ניק כולה נדלקה ובגמגום והתלהבות והתרגשות הוציאה את הכרטיסים  מהכיס.....ומסרה לו..."המ..הנה" היא חייכה והסתכלה עליו,סטאר עקבה אחריהם...וחייכה לעצמה...הוא הסתכל עלינו שוב פעם ואז כבר המשיך לנוסעים האחרים.

"ניק....את תותחה...הוא בטח בן איזה 21...." היא צחקה כאילו שבאמת אכפת לה מגילאים...

"אני יודעת....אפשר לחשוב..כולה אפרש של......" היא לא סיימה את המשפט כאילו לא ידעה מתמטיקה.

"כולה 3 שנים"....המשיכה סטאר בשבילה...

"כן הא...עזבי מה אנחנו מדברות אל זה?...לא שיהיה משהו..." היא הסתכלה עליה והן חייכו...

"את יודעת מאז מה שקרה לי אם צ'רלי...אני אפילו לא יודעת מה קרה...לי,אני פשוט לא יכולה...לא יכולה.....אני מסתכלת על מישהו ואני לא נדלקת עליו,ואם אני ב"עננים"....או מחייכת לו...אז זה רק כי אני רואה בעיניים שלו את צ'רלי..."

העיניים שלה התמלאו בדמעות...

סטאר ליטפה אותה ביד,היא הסתכלה עלייה...היא הבינה שרע לה,אבל לא יכלה לתאר את זה.

"ניק....המוות לא הורגת את אהבה..היא לא מכבה אותה"...ניסתה בכל כוחה סטאר לעודד אותה....

ניק התחילה לבכות...היא פנתה לעברה של סטאר ופשוט חיבקה אותה...היא מכתה ורעדה בו זמנית....

"אני מתגעגעת אליו".

סטאר ליטפה אותה בראש ועצמה את עינייה....."אני יודעת ניק ניק,אני יודעת"...לא היו אנשים באגף שלהן ולכן לא היה אי נעימות

ניק עזבה אותה,ניגבה את עינייה חייכה..."זהו...אסור לבכות,צריך להפסיק אם..הוא לא היה רוצה את זה"...היא אמרה את זה כדיי להראות חזקה...אבל היא לא הייתה באמת כזאת.

"המ...אוקיי,בואי נחליף בגדים?...דיי נמאס לי מהלבוש היפה זה"....אמרה סטאר כדיי להסיח את כל הדבר הזה.....

"כן...בואי,היא לקחה את התיק הקטן שלה...ונתנה גם לסטאר את שלה.

הן קמו..והלכו קדימה כדיי לבדוק איפה השרותים,אותו אחד שמקודם אסף כרטיסים...עמד שמה...ליד היציאה...סטאר ניגשה עליו...

"המ...איפה השרותים פה?"...הוא הסתכל על סטאר הסתכל על ניק...וחייך

"תכנסו ביחד?.."....הוא היה ציני ומציק.

"המ...כן,אם תרצה להצטרף...יש שם מספיק מקום גם בשבילך"....סטאר החזירה בציניות...

"אין בעיות...."

"אולי פשוט כבר תגיד איפה השרותים??????" התפרצה ניק....

הוא מהר העביר את מבטו לניק...."כן כן...המ...תרדו למטה,פה במדרגות..."הוא הצביע "ושמה משמאל יש דלת...לבנה...זה השרותים,ואגב בשבילי לא יהיה מקום שם".

ניק צחקה ועשתה פרצוף...כאילו....."אדיוט".

"טוב תודה,וזה שאין מקום בשבילך...נתגבר".

הן עזבו את המקום וירדו למטה, סטאר נכנסה ראשונה וניק אחריה...וההוא עמד והסתכל...וחיכה.

אחרי 5 או קצת יותר הן יצאו בבגדים שונים לגמריי....

ניק הייתה אם חולצה לבנה אם נקודות שחורות זרוקה שנופלת מהכתף...שיער פזור תלתלים...וחצאית....

וסטאר שיער חצי אסוף ושמלה פשוטה אם הרבה הרבה לבבות...ונעליי צבא.

 





 

סבביזהו((((((((((:

 

נכתב על ידי , 31/10/2007 21:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2


סטאר עמדה במדרכה ליד הפארק שהן קבעו להפגש וחיכתה לניק.

היא הסתכלה בשעון,נשאר להן עוד עוד 8 דקות עד הרכבת,סטאר דאגה וכל הזמן הסתכלה לכיוון שממנו ניק אמורה לבוא.

ניק רצה אם כל התיקים...סטאר שמה לב והתחילה לצחוק עלייה,ניק התקרבה  השאירה את התיקים על האדמה ועשתה הבאת פנים של וואנאבי כועסת.

"מה את צוחקת?...בואי נראה אותך אם כל התיקים האלה,ועוד אני קטנה קטנה....חכי חכי כשלך זה יקרה אני גם יצלם אותך".

סטאר התפרצה עוד יותר בצחוק וכיסתה אם הידיים את הפנים...ואז הצביעה על ניק בזמן שהיא עדיין צוחקת...

"תקשיבי,אני לא רצה ככה גם אם תשימי עליי פיל".

היא המשיכה לצחוק....ניק גילגלה עיניים..."את טיפשה...בואי מהר אין לנו זמן,אם הצחוקים הדביליים שלך".

סטאר לא ענתה לה,הן הרימו את התיקים שלהן..והן צעדו לעבר הכביש כדי לחצות אותו לצד השני...

"תקשיבי צריך עוד להחליף בגדים...אני לא מתכוונת לנסוע ככה"...אמרה סטאר והן עוד שניהן בריצה...בגלל שלא עברו במקום הנכון את הכביש.

"אני יודעת...נגיע לרכבת יש שם שרותים,נחליף בגדים...אגב מה אמרת לאמא שלך?" אמרה ניק כבר רק כשהן עמדו במדרכה השניה,

"המ...אוקיי,מה אמרתי לאמא שלי?...שיש לנו התנדבות כל שיהי מהבצפר שהם צריכים באיזה מחנה של ילדים קטנים...ושזה לחודש כמובן..."

"תארי לך היא תתחיל להתגעגע ותחליט לבוא לבקר אותך?"

"אל תפתחי את הפה לשטן....היא מסוגלת" ענתה לה סטאר בזמן שהיא מראה סימן לנהג מונית כדי שיעצור.

הן עלו למנונית...סטאר ישבה ומשכה אחריה את התיקים של שתיהן...בזמן הזה ניק שילמה לנהג..."כמה זה לרכבת?"

"5 דולר לשניכן". ניק נתנה לו את הכסף..וישבה לצידה של סטאר.....

הן חייכו אחת לשנייה והמונית התחילה לנסוע.

"ואי יהיה בטח ממש כייף שמה...זוכרת שלילייין סיפרה לנו מה היה לה שם שעברה?" שאלה ניק.

"כן...ואיי הבחור הזה שהיא נדלקה עליו ואז היא הקיאה עליו..נורא חזק ומשעשע"....הן צחקו,ושקט פתאומי תפס את המונית....

סטאר הסתכלה בחלון וחשבה על הקיץ הזה...היא רצתה שהחיים שלה ישתנו,היא רצתה משהו חדש...לעשות משהו שעוד לא ניסתה...ניק שיחקה בפלאפון...

הן היו שניהן מאוד שונות...ניק הייתה יותר חזקה מבחינה רגשית ולהפך הייתה חלשה מבחינה פיזית...כשהייתה קטנה נפלה מהגג של הבית שגרה בילדותה,אחרי המקרה הזה..נמשפחה עזבה את המקום...מאז היא בטראומת גובה.

וסטאר הייתה חזקה מבחינה פיזית...בילדותה הייתה בלרינה ושחיינית..אך המצב הרגשי שחה נורא פגוע וחלש...היא בוכה הרבה..ומקבלת הכל קרוב ללב...

בילדותה עברה אונס...במשך כמה שנים מאחד קרובי המשפחה...וזה נגמר כשמשפחה שלה עברה מיוון ללוס אנג'לס,אחרי זה אבא שלה נפטר בתאונת ספינות,מאז היא מפחדת ממים וים וספינות...היה לה חבר שפגע בה...ועדיין ליבה שבור.

סטאר הסתכלה על בשעון השעה הייתה כבר 8:12 נשאר להן עוד 3 דקות לרכבת...

"ניק יש לנו הרבה זמן לנסוע...השעה כבר מאוחרת.."

"לא...הנה הוא יעשה פה פנייה ואז שמה נרד"...היא הצביעה על אחת הכיכרות....

"אוקיי"...היא ענתה באדישות קרה עצובה והמשעכה להסתכל בחלון,ניק סיבבה אליה את הראש....

"הכל בסדר סטאר?" ניק שאלה מתוך דאגה....

סטאר הסבתובבה עלייה...חייכה..."כן...סתם כזה התרגשות לפני משהו חדש"....היא המציאה תירוץ.

"אל תדאגי....זוכרת מתי תכננו לעשות את זה?"....ניסתה לעודד אותה ניק.

המונית עצרה...ניק קמה ומשכה אחריה את התיקים שלה,אחריה קמה סטאר ולקחה גם כן את התיקים שלה....

נהג איחל להן כל טוב וחיכה עד שהן ירדו מהאוטו...

ניק עמדה כבר על המדרכה היא עזרה לסטאר להוריד את התיקים...ומונית נסעה.

הן התחילו לרוץ מהר לכיוון תחנת רכבת אם כל התיקים...מתוך לחץ גם התחילו לצחוק אחת אל השנייה וגם המצב שהן נמצאות כרגע.

סטאר נתנה לניק להכנס ראשונה...הן שמו את התיקים על הרצפה וסטאר נשארה לחכות לה,הנתיים ניק הלכה לקנות כרטיסים...נשארה עוד בדיוק דקה עד שרכבת באה....

ניק לקחה מהר את הכרטיסים...והלכה לכיוון של סטאר הן לקחו את התיקים והתחילו ללכת...ניק העבירה את הכרטיסים והן נכנסו למרחב של רכבות

איך שהן נכנסו בדיוק הגיעה רכבת...הן עלו ונתחילו לחפש מקומות.

 


    

                                      
                                                                        

     

 

                                                                            ג'ללי

זהו...

((((((((:

 

נכתב על ידי , 30/10/2007 11:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1.D:


"סטאר...סטאר...קומי" אמא שלה ניסתה להעיר אותה,בנתיים היא לא מצליחה במשך 20 דקות.

סטאר פקחה את עינייה וכשראתה את אמה מולה...גלגלה עיניים ועצמה אותם שוב..."תני לי לישון,מה השעה עכשיו בכלל?"

"השעה כבר 7:30 יש לך ראיון עבודה היום...זה מה שקורה כשאת חוזרת הביתה ב 3 בלילה כל יום".

היא שתקה אחרת זה היה נגרר לתוך ריב,היא הורידה את השמכה מגופה בזמן שאמה עמדה והסתכלה עלייה...

"סטאר למה את לא מסירה איפור לפני שאת הולכת לישון?"

היא קמה מהמיטה עמדה על הרגליים ופיהקה בזמן שמכסה אם ידה את הפה,היא הסתכלה אל אמה...עשתה לה מבט של טובה...ויצאה מהחדר

"זה נורא לא בריא לא להסיר איפור לפני שינה,את יודעת?..זה יהרוס לך את העיניים..."

"אמא...מה לארוחת בוקר?" היא שאלה כדי לא לתת לאמה להמשיך לדבר על דברים שנורא מרגיזים על הבוקר.

היא לא ענתה לה כמובן..והלכה משם למטבח.."טוב"...חשבה סטאר לעצמה ונכנסה לאמבטיה.

הסתכלה במראה ולפי העיניים שלה היה אפשר להבין היא שנבהלה מעצמה...

ברגע שאמה שמעה שהיא יצאה היא חשבה על משהו חדש...

"סטאר תתלבשי מכובד...אל תתאפרי חזק מדי,ואגב ארוחת בוקר מוכנה..."

היא הסתכלה עלייה...ועברה למטבח

"אין בעיות אמא,ותודה על הארוחה"

אפשר לחשוב שאני הולכת לעבוד באיזה בית משפט שצריך להתלבש מכובד....

זה כולה בעיר רחוקה  ואחרת........שזה טוב שזה רחוק ממנה...וטוב שהיא לא יודעת את זה...לדעתה אני יעבוד בעיר ליד...ויהיה מלצרית.

ואני בכלל יהיה במחנה שיתקיים כל הקיץ הזה ואני אנוכי בעצמי יהיה חדרנית..חששבה לעצמה..

היא סיימה את השלוק האחרון של מיץ תפוזים..הסתכלה מה השעה...

עוד חצי שעה ניק צריכה לפגוש אותה...היא נגבה את הפה...קמה נתנה נשיקה לאמה ורצה בהחלקה לחדרה...

היא סגרה את הדלת,הוציאה את הבגדים שהכינה מראש...

עד שלבשה את הכל הפלאפון צלצל...

היא הסתכלה על המסך...."ניקה"....

"הלו ניק ניק"

"היי תקשיבי,אל תשכחי דרכון"

"המ...נראה לי שזה ידוע לי....." היא צחקה וחיכתה לתשובה

"כן,ידוע לך שגם עוד חצי שעה נפגשות בפארק?"

"אם אני לא בלונדינית...אז אני זוכרת את זה טוב"

"טוב המ...תתארגני אני הולכת לאכול"

"אוקיי..בתאבון שמנה"

הן צחקו וסטאר ניתקה.אוקיי נשאר לי עוד לא הרבה זמן...היא סידרה את החולצה...הסתובבה למראה...והסתכלה על עצמה...

האם אני נראת מספיק מכובדת?...חשבה לעצמה...המ....למרות שלמה לא?....מכנס שחור..."יפה" כמו שאמא אומרת...חולצה בתוך המכנס...אם כפתורים שזה "פצצה"...נעליי עקב...ושרשרת שהיא נתנה לי.

מה זה משנה?..בכל אופן אני אוריד את זה בסופו של דבר ואחליף בגדים.



 

זהו...המשך אחר כך...מקווה שאהבתם

 

זה יהיה הרבה יותר מעניין.

 

ג'ללי

נכתב על ידי , 29/10/2007 09:12  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPig|Boo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pig|Boo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)