לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי D:


היייייייי , בבלוג שלי אני רוצה לספר לכם על החים שלי .. מקווה שתהנו , מעעעעיין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

אז ככה .. ,


ששלוווווום אני מעיין :)

עכשיו פתחתי תבלוג ואני לא כ"כ

מבינה בזה אפשר להגיד חחחחח ,

עשיתי סתם עיצוב צבעוני .. , כי העיצוב לא כל כך חשוב לי

באתי לבלוג כדי לספר על חיי מי שרוצה לקרוא

יקרא ומיי שלא ילחץ על האיקס למעלה D: ,

אז ככה  ,

קוראים לי מעיין אני בת14  .. ,

פנויה ולא מאושרת חחחח המעונינים תגגיבו (;

סתם סתם חחחחחחח עדיף שלא ~!~

השעה שתיים וחצי בלילה בידיוק וממש משעמעמם לי

אם אני ימש יך פה אז כניראה שלא . .

היום היה יומולדת למישהו מיוחד בישבילי ,

היום היה יומולדת למי שאני אוהבת לא יכולתי להיתקשר

ולהגיד מזל טוב  כאילו באתי משום מקום

אחרי חודש וחצי ארוכים מאוד(בישבילי לפחות ) שלא היינו בקשר

הייתי עושה הכול כדי לחזור ליהות איתו בקשר ולחזור לערב ההוא

וליהות איתו ביחד אבל היתנהגתי כמו ילדה קטנה אז הוא פשוט ירד ממני

הוא אמר שאני לא בוגרת כמובן שלא לי אבל כככה הבנתי ,

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוף \;

הוא אמר שיהרס השם שלו שכולם מכבדים כי הוא לא יוצא עם ילדות קטנות

היה לי כל כך חבל כי באמת אהבתי אותו 3>>

חבל שהוא לא אותי לפחות לא הרבה זמן .. ,

מעיין זה השם האמיתי שלי ובאמת לא חשבתי שאני יחשף ככה ואספר

אבל במילא לפני שנה חברתי מטיול ארוך בחול מה שהיה אמור

ליהות טיול בת מצווה ונמשך 10 חודשים בארצות הברית D:

חחחחחחחחחחחחחחח , גיל 13 חזרתי עוד חודש יש לי יומולדת 14 ,

אייאיא תחשבו לבבבבבבבבבבד (:

אני לא מעיר אני מהקיבוץ , P:

מקום מעולה מאז שהייתי קטנה אני גרה שם ונהנהת מכל רגע ורגע

תאמינו לי כדאי לכם לנסות איך שאנחנו גולשים מנושא לנושא פשוט מצחיק אותי

כדאי שאני יילך לישון כי ממש מאוחר ומחר אני צריכה לרחוץ את הסוסים בחווה ,

חחחחחחחח אפילו שלא ידעתם שעושים את זה ,

בקיצור תגיבו לי ואני יידע אם להמשיך או לא בייייייייייייייייוש ;-)

נכתב על ידי מעיין לוי , 5/8/2008 02:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי:  מעיין לוי

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיין לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיין לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)