לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All The Day Maccabi

הבלוג שלי עליי ועל מכבי תל אביב ולפעמים קצת יובנטוס (והשנאה להפועל)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

למה?


למה אני צריך את החיים האלה?

אני רק סובל

כולם נגדי

כולם רוצים רק לרעתי

אני מכוער אני שמן

למה שיאהבו אותי?

 

אני רק מנסה לעזור לכולם

והם מחזירים לי הרע והעלבות

אין לי סיבה לחיות

נכתב על ידי , 27/10/2007 10:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 28

תמונה




43
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnadav312 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nadav312 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)